הביצה
תגידו את האמת , כי אני שיקרתי ועכשיו אני פותח את האמת ...

הדבר הכי חשוב בישבילי

הביצה 30/04/2014 1505 צפיות 4 תגובות
תגידו את האמת , כי אני שיקרתי ועכשיו אני פותח את האמת ...

מה הדבר הכי חשוב לכם בחיים? אל תשקרו לעצמכם , הדבר שתמיד ישמח אותך , הדבר שמעולם לא פגע בך , הדבר שגורם לך לדעת , למה אתה נישאר בעולם אז אני יענה , הכלבה שלי , כן כן קראתם טוב , הכלבה שלי , היא לא מעליבה אותי , לא פוגעת בי , ׳מנשקת׳ אותי , מברכת אותי בלילה , יושנת איתי , כשאני עצוב היא תמיד משמחת אותי , היא הדבר הכי חשוב בישבילי , היא בעצם השימחה שלי , הדבר הכי חשוב לי , כשאני מפחד היא איתי ואני לא בודד , תמיד מוגן , היא תמיד שם בישבילי , אבל לרוע המזל אני לא תמיד בישבילה , אתם תשקרו ותגידו אחי הקטן , או ההורים שלכם אבל באמת , תחשבו מה הכי משמח אתכם , הכלבה שלי היא חצי מהחיים שלי , תמיד שם , לייד המיטה , מקשקשת מזנב ועניה מביטות בי בשימחה , מלקקת אותי בחיבה , והיא אף פעם לא כועסת , לא רבה איתי , אל תגידו לי ׳כי היא כלבה׳ כי בישבילי היה בת אדם , והדבר שהכי משמח אותי זאת שפה המיוחדת שלנו , אני לא שוכח אותה ואני זוכר אותה בתור גורה קטנה , ועד עכשיו ככלבה צעירה ונאה , תמיד הייתי קשור לבעלי חיים , אבל היא חלק ממני , תמיד אהבתי אותה, בכיתי הרבה על דברים אחרים , אבל כשאני מביט בה , אני רואה את השימחה את התמימות , אין שינאה , שום כעס , ואף לא טינה . והיא מזכירה לי , את הרגעים הטובים שבחיים , את כל הטוב שבעולם , אני אוהב את ריח העשב שנח לה בפרוותה הלבנה . אני לעולם לא ישנא אותה , היא הפירוש בישבילי לשימחה . אני אוהב אתה יותר מכל , כי היא , היא לא שלי , אני שלה , כי היא השימחה שלי , זיכרונות העבר המתוקים , הרגעים הטובים שבחיים , היא בת מישפחה , ואני אוהב אותה , אולי חפרתי לכם על זה , אבל אני אומר את האמת היא הדבר הכי חשוב בחיים שלי וכך אני אסיים.


תגובות (4)

ישנה איתי לא יושנת איתי, וחוץ מזה אני ממש מבינה אותך היה לי כלב והוא היה גם כן הכל בשבילי אבל הבנתי את זה רק אחרי שהוא מת וזה היה מאוחר מידי.

30/04/2014 22:28

אני חושבת שהדבר הכי חשוב לי זה הכתיבה. למרות שגם אני אוהבת את הכלבה שלי נורא…

30/04/2014 22:41

אני לא יודעת מה הכי חשוב לי…
אני מניחה שאני מאותם האנשים שמבינים מה חשוב להם רק אחרי שהם מאבדים אותו… :(
אבל גם אני מאוד אוהבת את הכלב שלי… :)

30/04/2014 22:44

הדבר הכי חשוב בחיים שלי זה משפחה. לא צריך לשקר כדי להיות 'מגניייייייב' אני אוהבת צחוק ראשון של תינוק, חיוך של אהבה, עיניים זוהרות משמחה. אלו מחזים יפהפים.. אבל הדבר הכי חשוב זה משפחה… רר… יש סיפורים ושירים שעושים לי צמרמורות וגם זה חשוב…. אין כמו משפחה ומשפחה ומשפחה ^_______^

01/05/2014 14:48
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך