סליחה על הפרק הקצר, פשוט אין לי זמן.
תגובות ממשיכה

הנכדה של הנכדה של הולמס – פרק 3

19/08/2013 781 צפיות 2 תגובות
סליחה על הפרק הקצר, פשוט אין לי זמן.
תגובות ממשיכה

בפרקים הקודמים:
הקדמה: בטח שמעתם על שרלוק הולמס. זה הסבא של סבתא שלי.ולידיעתכם, לא כיף לי.אני חייבת להמשיך בעסקי הבילוש, כמו המשפחה.אני לא יכולה להיות מה שבאלי!אני רוצה להיות בכלל מעצבת אופנה!ואח שלי כדורגלן!אבל לא!אנחנו חייבים להיות בלשים!אוף! טוב אז יום אחד חזרתי מהתיכון (אני בת 16). אח שלי היה אמור להיות בבית כבר, אבל הוא לא היה. התקשרתי אליו וענה קול עמוק, של מישהו מבוגר.

פרק 1: "תביאו את הכסף. 1000$ ונשחרר אותו. כדיי שתמהרו, או שיקרה לו משהו רע!"וניתק.ואז הבנתי: הוא נחטף.
אה כן,טוב שניזכרתי. אמא שלי היא קרובת משפחה של ננסי דרו.
בביה"ס הכנתי רשימת חשודים:
המורה למתמתיקה – השיעור האחרון של אח שלי, והקול שלו טיפה דומה לקול שבהקלטה. והוא נראה עני.
המורה לשפה – תמיד חשבתי שהיא רעה. והיא עושה חיקויים דיי טוב. שמעתי אותה עושה חיקוי של המורה למתמתיקה ממש טוב! וחוץ מזה, היא בדרך כלל עומדת ביציאה מביה"ס, כאילו היא ממתינה למישהו. זהו בינתיים.

פרק 2: אז החלטתי לעקוב אחרי המורה למתמתיקה. הלכתי אחריו. "רחוב גרדניה 34" רשמתי לעצמי בפנקס. זו הכתובת שלו. רצתי הבייתה. הראתי לאימי מה שיש לי בינתיים, כולל ההקלטה. היא אמרה שאני מתקדמת יופי, שזה מחמאה אצלה. אבא שלי היה נרגש לראות שאני עובדת ביסודיות כזו, למרות שאני דיסלקטית. כל יום, במשך שלושה שבועות, עקבתי אחריו רושמת עליו פרטים נוספים, עד שהיה לי דף שלם עליו ועל ביתו. בתחילת השבוע הרביעי נתפסתי. הוא ראה אותי ושאל מה אני עושה. "אני…"
********************************************************************************************************
"אני לא הבנתי משהו בחשבון…?" אמרתי בטון חצי שואל.
"או!" הוא אמר. הוא היה דווקא שמח. "איזה?".
חירבשתי משהו שקשור בחומר שאני זוכרת, והוא הסביר לי.
הלכתי, כמעט בריצה. מאז הפסקתי לעקוב אחריו.
בסוף השבוע עברתי לעקוב אחרי המורה לשפה.
"רחוב שרלוק 20" רשמתי. יש רחוב על שם סבא של סבא שלי? וואו.
"הבית גדול (מאוד). בניין יוקרה בעל 10 קומות (ספרתי). הבניין מסוייד לבן-צהבהב ויש לו מרפסות גדולות מאוד".
עקבתי אחריה גם סה"כ שלוש שבועות, וזה המידע שיש לי:
"המורה לשפה
שם: מונה
שם משפחה: לואס
חברים: שרי ואחיה התאום רiנו.
רחוב שרלוק 20
הבית גדול (מאוד). בניין יוקרה בעל 10 קומות (ספרתי). הבניין מסוייד לבן-צהבהב ויש לו מרפסות גדולות מאוד. היא גרה בקומה 4 (כל יום בדקתי קומה אחרת). מספר הדלת הוא 14 ויש עליה שלט עליו כתוב "לואס" בכתב מסולסל כחול. רקע השלט הוא כתום-חום. הדלת חומה והידית בצורת ריבוע.
כל השבוע נכנסת אליה שכנה עם שקיות, יש רעשים של פעילות של תנור וכו', ושהשכנה יוצאת יש בידה מאכלים, אך 1 מכל אחד. לפי הרעשים הייתי מנחשת שיש לפחות 5 מכל דבר. השכנה אצלה בין 3 וחצי עד 5 וחצי.
כל פעם ביום אחר, שעות לא קבועות בא לבקר מישהו שנראה בערך באותו גיל כמו המורה. אני לא יודעת מתי הוא יוצא, כי אני הולכת לפניו.
בימי שישי באים רiנו ושרי. רונו ב- 2 ושרי ב- 2 ורבע"
באחד מימי השישי…


תגובות (2)

תמשיכי

19/08/2013 13:51

אני חייבת עזרה החלים שלי ושל חברה שלי נעלמו ויש לנו את אותם סיפטומים :
טלפון שיש בו רק רישרושים ומיאו אחד , עיינים בצבים שאין לאף אחד , לבנות , שחורות וסגולות

20/08/2013 02:56
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך