לא אמיתי.

הפציעה

18/01/2013 760 צפיות 4 תגובות
לא אמיתי.

אני זוכר את התקופה שהייתי משחק עם חבריי בכדורגל… באותה תקופה הכל נראה ורוד.
כיום הכל נראה שחור. אחרי שקיבלתי את הפציעה לא הבנתי מה הטעם בחיים.
הסתובבתי ברחוב ביציעה מהמועדון עם חבריי. כולנו היינו שיכורים. אני, כטוב ליבי ביין, זרקתי מילה לעובר אורח שעבר שם. מיד הוא שלף את הסכין ודקר אותי בחזה וברגל.
הגעתי לבת חולים כעבור חצי שעה. הרופאים טיפלו בי היטב, אבל לא יכלו לשקם ראה שהתפוצצה ובשר קרוע. המשטרה יצאה לחפש למצוא את מי שדקר אותי בזמן שאני השתקמתי. חצי שנה אחרי היו להם רשימת חשודים יפה מאוד. אין לי או לחבריי יכולת לזהות את הבן אדם הנכון מכייון שהייינו שיכורים כשנדקרתי.
ההורים שלי עזרו לי לקום בבוקר כרגיל. חשבתי לעצמי שהלוואי שהייתי בריא ולא הייתי צריך עזרה.
בצוהוריים צילצלו מהמישטרה והודיעו שמצאו את הדוקר ויש להם הוכחות. קרב התחיל ביני לבינו. קרב מישפטי. אם הזמן הקרב לא היה רק חוקי, אלה גם קרב מעולם הפשע. הוא הביא חברים שלו, ואני הבאתי שוטרים. הוא איים עליי ועל המישפחה שלי, אבל הצלחתי להסתתר מפניו על ידי מסיכה של אנשי חוק.
לבסוף ניצחתי במשפט. חייבתי אותו על 7 מיליון שקלים, שהוא כנראה ישיג מעסקעות הפשע שהוא מבצע, ו15 שנים של מאסר בפועל.
אני לא יודע איך זה יעזור לי, הכסף, אם יש לי מגבלות קשות.


תגובות (4)

וואי, זה כזה חרא!(מצטערת)
ולחשוב שזה קורה כל הזמן, הבעיות האלה.ההסתבכויות.
אתה כותב מעולה!
תמשיך לכתוב,
וברוך הבא:)

18/01/2013 04:34

תודה רבה

18/01/2013 05:53

מזעזע. זאת אומרת, העלילה של הסיפור מזעזעת, הסיפור עצמו יפה מאוד.
אני יכולה להבין את ההוא שבסיפור, כאילו, איך כסף יכול לפצות על הפציעות בגוף?
במה זה עוזר?
כל הכבוד, תמשיך לכתוב ^^

20/01/2013 10:15

תודה

20/01/2013 10:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך