הקרב על היעוד

25/08/2011 777 צפיות 3 תגובות

פרק 1

"ספ, קום!" קראה אמא
הייתה זו השעה שמונה בבוקר, אבל אני רציתי להמשיך לישון. זה היה בוקר יום ראשון, ובדיוק התחיל החופש ולא היו לימודים. משכתי עלי את שמיכת הצמר שהייתה חצי על הרצפה וקברתי את הראש בין שתי הכריות שהיו במיטתי. אחרי מספר דקות ארוכות נשמעה עוד צעקה בבית, אני בטוח שהייתה מיועדת לי, אך לא הצלחתי להבין מה נאמר מבעד לכריות, עד שאחי הגדול גל קפץ עלי וכמעט שבר אצלי משהו בגוף. גל הוא אחד מאחי הגדולים. ליתר דיוק הוא הילד הרביעי במשפחה שלי.
גל הוא אחד האחים היותר נחמדים שלי, השם האמיתי שלו הוא אוקיינוס גוד, הוא נולד בים ואולי בגלל זה הוא כל כך אוהב לשחות ולגלוש ואני חייב לציין שהוא גם ממש טוב בזה. העיניים שלו הן בצבע כחול עמוק כמו הים, השיער שלו בצבע אפור שחור כמו פחם קצוץ וחלק, הוא בן 19 וגובהו מטר 70.
כמעט שחכתי להציג את עצמי, אני הוא ספטימטס גוד, אבל כולם קוראים לי ספ. אני בן 16 ולומד יחד עם רוב אחי ואחיותיי בבית הספר הפרטי "מור". אני הוא הילד השביעי והאחרון למשפחת גוד. הגובה שלי הוא מטר שישים ושבע, וצבע העיניים שלי הוא ירוק חזק ומבריק.
אחי ואחיותיי הם: הרק, אופולו, ארטמיס, גל, אות'י, וארס. כולנו גרים בהלניס יחד עם ההורים שלנו אנבת' וניקולס.
"אז מה ספ, אם אין היום לימודים לא צריך לקום מהמיטה?" שאל גל בציניות.
"בדיוק כך" עניתי כשעיניי סגורות למחצה.
"אז אתה לא בא לטיול המשפחתי שלנו? חבל, דווקא רציתי לנצח אותך בתחרות השחייה" אמר והסתובב ללכת.
"רגע!", צעקתי, "זה היום?"
"כן" ענה והלך.
אחרי שגל יצא מהחדר, קמתי מהמיטה כשאני לבוש בבוקסר וגרביים והתחלתי להתקדם לעבר החלון בצעדים כבדים. כשנעמדתי מולו והתבוננתי החוצה, ראיתי את אבא שלי ואחת אחי הגדול הרק מארגנים את שני הטנדרים הגדולים שלנו, לקראת הטיול המשפחתי שלנו.
בכל שנה כל המשפחה יוצאת לטיול ביער התחרויות למשך כמה שבועות. אני נוסע בדרך כלל עם הרק והבנים ואבא שלי נוסע עם אמא והבנות. אני אוהב לנסוע יחד עם הרק בגלל שהוא נותן לי לנהוג קצת למרות שאסור לי.


תגובות (3)

זה ממש יפה , יש המשך .
?

26/08/2011 15:14

היי שחף

100המם אהבתי מאד ומקווה שיש המשך

בקי

27/08/2011 09:43

יש המשך הינה..

פרק 2
הרק זה קיצור של הרקולס, והוא הבן הבכור במשפחה. הוא בן 21 גובהו מטר שבעים וחמש וצבע עיניו אפור כך שאם אתה מסתכל בהן יותר מכמה שניות אתה ממש "נשאב" לתוכן ובוהה בהן וזה קורה להמון בנות וגם לקצת בנים שיוצא לי לראות מדברים איתו. כל הבנות אומרות שהוא מושלם מכיוון שיש לו שיער בלונדיני קלוע לצמה דקה מאחור והשאר קצר ופזור, הן לא מפסיקות לצרוח כשהוא רץ לידן בלי חולצה בגלל כל השרירים והריבועים שלו וגם כמובן שיש לו "חיוך כובש". הרק הוא הראשון במשפחה שסיים ללמוד. אופולו וארטמיס הם התאומים שנולדו אחריו. אופולו נולד ראשון מבין השניים והוא הגבוה ביותר במשפחה. גובהו מטר תשעים והוא בן 20. עיניו כחולות בהירות ושיערו שחור, קצר וממש פרוע. הוא לומד באוניברסיטה שקרובה לים ולכן הוא כל הזמן שזוף נורא, גם אם הוא מנסה להשתזף וגם אם הוא סתם עומד בשמש. בניגוד מוחלט אילו ארטמיס לבנה. אם הייתם רואים אותם אחד ליד השני לא הייתם שיש בניהם קשר משפחתי כלשהו ובטח שלא תאומים. ארטמיס היא אחת הילדים הכי נמוכים במשפחה אם לא הנמוכה ביותר, היא כמובן בדיוק כמו אופולו בת 20. היא לא אוהבת את המין השני כלומר בנים אבל היא גם לא "בקטע של בנות", היא פשוט לא אוהבת במובן של "אהבה" אף אחד או אחת. אני בטוח שאם לא הייתי אח שלה היא הייתה מתעלמת ממני לחלוטין או אפילו שולחת את חבורת "הציידות" שלה לכסח אותי במכות רצח רק כי אני נולדתי בן. השיער שלה בצבע ג'ינג'י ארוך וגלי. יש לה עיניים מיוחדות בצבע חום בהיר כל כך עד שלפעמים נדמה לי שצבען צהוב דבש. גם היא כמו אופולו לומדת באותה אוניברסיטה רק שלא נראה כאילו יצאה אי פעם לאור השמש. אחריהם נולד גל. גל הוא לא שמו האמיתי אבל כשהייתי קטן נהגתי לראות אותו גולש על הגלים ופשוט "הדבקתי" לו את השם הזה והוא לא התנגד. לאוקיינוס (גל), יש את היכולת לשנות את צבע עיניו בהתאם למצב רוחו. כשהוא כועס עיניו כחולות עמוקות וככול שהוא נרגע ושמח עיניו משנות צבע לגוונים של תכלת וירקרק. התכונה שאני הכי אוהב בו היא שהוא אף פעם לא כועס עלי, מה שאי אפשר להגיד על ארס, מלבד זה שהוא ממש נחמד לכולם ותמיד במצב רוח טוב. התכונה שאני ממש אבל ממש שונא אצלו זה שהוא לא מודע לכוח שלו וכל מכה שהוא מחשיב "לקטנה" יכולה לשבור לאדם רגיל עצם אם לא יותר מזה.

27/08/2011 19:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך