noazil111
הרשמו!
אני נואשת!

הרשמה לסיפר חדש עליכם!

noazil111 09/11/2013 729 צפיות 9 תגובות
הרשמו!
אני נואשת!

אני רוצה לעשות סיפור לא מציאותי. בן, בת, כול יצור חיי אחר, אמבה, וירוס וג'וק יכולים להשתתף.
אתם יכולים לבחור את הנושא ואם אתם לא רוצים אז אני אבחר.
אפשר להיות יצור דימיוני. אפשר סיפור מרגש על החיים. קיצר, מה שאתם רוצים.

הרשמה:

שם מלא:
גיל:
תיאור:
סיפור רקע: (אפשר בלי סיפור רקע)
אופי:
אחר:
נושא: (לא חובה)

אזהרה!
לא לתת פרטים אישיים!


תגובות (9)

אם אתם רוצים להרשם ביחד זה גם בסדר

09/11/2013 04:20

שם מלא: טורקיז הורן
גיל – 16
תיאור: שער שחור עם שני פסים: ורוד-אדום וטורקיז.
אופי: גותית
נושא: מה שבאלך

09/11/2013 04:40

שם מלא: נוי לוי
גיל: 14
תיאור: עיניים חומות, שיער חום, לא שמנה ולא רזה, 1.65, לובשת ג'ינסים, נעליים גבוהות, חולצות נופלות.
אופי: לא מתאהבת בקלות, מצחיקה, חמודה, אוהבת חיות.
נושא: הייתי רוצה להיות איכשהו חברה של מישהו בשם ליאם (כי אני אוהבת את ליאם מוואן דיירקשן)…
תודה♥

09/11/2013 05:11

שם מלא: ג'סי נלסון
גיל: 15
תיאור: שיער חום ארוך מעט מתולתל, גבוהה, כמעט שטוחה, עיניים חומות גדולות, דיי יפה. אוהבת ללבוש בעיקר בגדים שגדולים עליה מעט כי היא מתביישת בגוף שלה.
סיפור רקע: היא סבלה מבריונות בגלל שהייתה מעט שמנה. לא הפסיקו להציק לה עם זה אז היא חתכה פעמיים. אחרי שהיא הבינה מה היא עושה היא הפסיקה ולא חתכה יותר.
נמאס לה מההצקות וממילות הגנאי אז היא עשתה דיאטה ענקית והפכה לכמעט שטוחה.
אופי: נחמדה, מתחבבת על אחרים בקלות, כושר שכנוע טוב, אוהבת לשמוע מוזיקה, אוהבת לעזור, שונאת בריונים, חכמה, מעט בלאגניסטית, כבר לא אכפת לה מה היא אוכלת כמו שהיה בזמן הדיאטה אבל כבר לא משנה מה היא אוכלת היא לא משמינה.
אחר: יש לה חתול סיאמי והיא אוהבת לעשות ספורט. השיר האהוב עליה הוא "Good Enough" מהאלבום החדש של ליטל מיקס.
נושא: לא הבנתי למה הכוונה…

09/11/2013 05:44

שם מלא: פלופי
גיל: גור, בן חודשיים
תיאור: חתול. יש לו פס שחור על העיניים, ופרווה לבנה ויפה. ועיניים שחורות וגדולות והוא ממש פרוותי וחמדמד.
אחר: הוא מקסימי!

ואם אפשר שבסיפור תעשי שהוא יהיה ממש חכם ויעשה דברים מגניבים! עאאעעא!

09/11/2013 05:50

שם מלא: קינו גרין
גיל: 19
תיאור: שיער בלונד-כמעט לבן עיניים ירוקות אפורות, רזה מידי וגבוה, חיוור כמו סיד ולובש תמיד בגדים ארוכים,
סיפור רקע: אבא שלו לא היה בסביבה, אמא שלו אמרה שהוא בצבא אבל דינו לא האמין לה, הוא ידע שהוא תוצאה של לילה אחד של שכרות, שאחריו אבא שלו ברח ולא חזר. הם היו עניים מאוד, ואמא שלו נעלצה לעבוד בתור חשפנית. הוא לא ידע את זה עד גיל 12 שהוא הלך ברחוב (הבית שלהם היה כל כך קטן מסריח ומחניק שהוא בקושי נמצע שם) ואז הוא ראה את אימא שלו באיזו סמטה אם גבר שכנראה שילם לה. אחרי זה הוא לא הסכים שהיא תעבוד שם יותר ויצא לחפש עבודה בעצמו. הוא הסתבך אם טיפוסים מפוקפקים ומצא את עצמו בחובות ענקיים, ומכור קשות לקוקאין והימורים . יותר מאוחר הוא גילה שגם אימא שלו התרדרה לסמים בערך באותה תקופה. הוא לקח הלוואה ממפיונר כדי לשלם את חובות ההימורים שלו, אבל הוא לא יחל להחזיר לו את הכסף, ככה שהמפיונר הרג את אימא שלו, אחרי זה הוא נאלץ לעבוד קשה מאוד ולעבור גמילה כדי שלא ללכת בעקבות אימו, אחרי שנה של עבודה אצל המפיונר (וכמה עסקאות סמים שהוא ביצא בשבילו) הוא הצליח להשתחרר אחרי זה הוא פשוט עבר כמה שיותר רחוק משם, וניסה לחיות חיים רגילים. בגלל השני שהוא לא אכל כמו שצריך, והקוקאין הוא נראה בן בערך 15 והוא הצליח אכישהו לשכנא את המדינה לתת לו לחזור לתיכון כדי להוציא תעודת בגרות. הוא שונא את העולם ועצמו.
אופי: חשדן, לא חברותי, שקט, אלים, הפכפך, שומר את הרגשות שלו בבטן עד שהוא מתפוצץ, מתמכר בקלות, מנסה ללמוד כמו שצריך אבל לא ממש מסוגל, מנסה להיות נורמלי אבל לא ממש מסוגל, מנסה להיות מאושר אבל יותר מידי שרוט.
אחר: הוא מפחד ממקומות סגורים, לא מתקרב לאלכהול ברדיוס של חמישים מטרים, ואם כן אז הוא שותה את נשמתו.
נושא: החיים שלו בתיכון.

אתגרתי אותך הא?

15/11/2013 10:51

כן….

24/11/2013 09:09

:O

24/11/2013 10:00

:O

24/11/2013 10:00
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך