חרם כיתתיי

23/04/2013 1096 צפיות 4 תגובות

חרם..זאת המילה!
אין יותר עצוב מלעבור חרם ..חרם כיתתיי ,משהו שלא כול בן אדם יכול לעבור אותו ,משהו שהוא משפיע על הבן אדם,משהו שקשה לך להחזיק תבכי ..אבל בסוף יוצא לך דמעות? כן ..זה חרם!!
אני במשבר של חרם , חרם של חודש ,אני עוברת התעללות בבית ספר התעללות מילולית ופיזית , והכול התחיל מאיזה ילד אחת! זואתי שחושבת שהיא מלכת הכיתה,הזאת שמנסה לסדר תעניין ולהידחף לכול חור ,אני בדיכאון , אני בוכה,אני מפחדת לבכות בבית ספר כי אני מפחדת שיגידו שזה 'צומי' אני מפחדת לעבור במסדרון שלא ישפילו אותי כמו תמיד,אני מפחדת על זה שיצחקו עלי כמה אני מכוערת ורזה,שיגידו לי את 'אנורקסית' וכן אני בתת משקל!
ורע לי,אני מרגישה רע אני בדיכאון,תמיד צועקים לי תעזבי תמקיף אין לך חברים,וחברות יא מסכנה!
היתי רוצה שיום אחד כול הבנות שעושות עלי חרם,שיעשו עלהם גם שירגישו מה שאני מרגישה , את אותו העצב והכאב!!!!
אני לא יודעת אם אני אוכל להמשיך לסבול ההתעללות הזאת עוד!! כי יבוא יום ואני יעשה לזה קץ:((


תגובות (4)

כשקראתי את זה אני מאוד מצטערת אני בטוחה שזה לא קל,אם יש משהו שאני יכולה לעשות תגידי לי…

23/04/2013 06:32

דייייייי אל תדברי ככה!!! תקשיבי אני גם עברתי את כל הדבר הזה שנקרא חרפ, ימי הולדת לא היתי מוזמנת, בהפסקות נמצאת לבד, בשיעורים ךבד, לא מדברת מפחדתשמישהו גיד לי משהו, אני הרגשתי כמוך!!זה דבר נורא ועצוב, הרבה דמעות הרבה כאב, כל החרם הזה שהיה עליי היה פשוט מזעזע לעולם אל תוותרי י הרהה אפשרויות, ללכת לצד לשמוע מוסיקה ולהתבודד מהעולם, לעבור בית ספר, לחפש חברים אחרים משכבות אחרות, אני כאן בשבילך בכל דבר שתרצי לדבר, אני מבינה את כל העצב, אני עברתי את זה, אני גם רזה מאוד, כשהיתי זמן הזה של החרם כולם היו יורדים עליי 'שמנה מגעילה מי יצא איתכך ימגעילה" כל מיני כאלה, זה מעיב, אף אחת לא היתה לצידי בשום רגע, אני מציעה לפנות לאמא אי לאבא, לבקש שיעבירו אותך ותקווי שיבינו אותך, אותי אמא לי לא הבינה והלכה ופנתה למחנכת אבל תכלס מי שם לב אלי?? היתי לא באה לבית ספר ימים על גבי ימים אף אחד לא היב מתקשר ושואל לשלומי, אבל מרדתי בהורים שלי ואמרתי שאני לא הולכת ללמוד עד שאני עוברת בית ספר, עברתי בית ספר, אני הבן אדם אהוב, יש לי חברןת, לא הרבה, אבל 2 טובות, ילדים מתנהגים אליי באופן מכןבד ולא בזוי כמו שהיה לי בבית ספר הקודם, השנה של החרם התיכון עבר עליי כמו גיהנום, אני כמעט ולא בוכה בגלל המשפט שמהדהד לי בראש מהילדה שעשתה עליי חרם "מה את בוכה בכייניית תבכי עוד קבלי צומי" זה שבר אותי.. היופ אני לא בוכה בכלל גם כשעצוב לי אני פשוט לא מגיבה לא מורידה דמעות אסורמלי להישבר, רק בבית מתחת לשמיכה בלי שאף אחד ישמע.. ןיש לי אחים גדולים ואת יודעת איך זה 'מה אין לך חברים?עושים עלייך חרם?' מעליב.. אבל למדתי להתגבר, היום אני עו דת ומסתכלת על כך העבר המגעיל הזה ואומרת אולי החרם הזה היה לטובה למדתי להתחסן נפשית אבל לפני זה היתי בוכה במיטה ואומרת "אלוהבים?אתה לא אוהב אותי?עשיתי משהו רע? למה אתה לא מעניש אותםת??" חברה אמרה לי שה' יעניש אוצן בעוחם הבא..

23/04/2013 06:38

ואוווו אני מבינה אותך פה אני גם האיתי במצב כמו שלך שנע שעברה עשו עליי חרם ולא רק חרם אפילו מעבר לזה אני עברתי ארבה ואני יודעת מה זה אני גם סבלתי כך אבל אני רוצה להגיד לך ששום דבר לא עוזר מה שיכול לעזור זה שאת פשוט תשתקי בשקט ולא תגידי דבר גם י זה היה ואני שתקתי כול השנה
אני סבלתי ,ממכות, מאשפלות, ממש הכול היו פשוט מנצלים אותי כי הייתי יותר מידי תמימה את מבינה
ואני אחשב אחרי ארבה זמן של שתיקה ערתי להם שהם כלום שזה לא מזיז לי אני היתי בוכה בליליות על שכמה שקשה לי אבל הבכי גם לא עזר
אבל אחשב באמת אחרי ארבה מאוד זמן הם פשוט באו ויתחננו שאני ישלים איתם
וולי היתה חברה שחשבתי שהיא חברה טובה
ספרתי לה הכול את כול מה שאפילו אמא שלי לא ידע פשוט הכול
היתי פותחת בפניה את הלב שלי אבל היא פשוט ניצלה את החולשות שלי
ואני לא הסלח לה על זה בחיים השנה היא כבר לא נימצת אבל אחרי מה שאני עברתי בגללה אבנתי שחברות הם פשוט עברות אני לא יכולה לסמוך על אף אחד יותר
ואני גם לא הסמך לעולם בחיים שלי אני לא הספר לאף אחד את מה שאני מרגישה
אני תמיד השמור את הכול בלב הילדה הזאות פשוט ערסה לי את החיים לא ידעתי שהיא כינתה בי פשוט כינתה ועשתה כך שכולם ישנאו אותי
אני לא אוחל לסלוח על זה לעולם
אז מה שאני רוצה פשוט להגיד לך זה שאת פשוט
צריחה לערות לאותה ילדה שהיא לא מזיזה לך והז היא תוכל את הלב של עצמה לבד
כך הילדה הזאות שעשתה לי ערתי לה בידיוק כך ו..
אחרי זה היא כבר לא יחלה כי היא כולה היתה שקר אחד גדול
מקווה שעזרתי
ואת תרעי שעוד אותה ילדה תקבל את העונש שלה עם לא אחשב אז אחר כך
ועם את רוצה לדבר אני תמיד פה בשבילך והשמח לדבר איתך
אוהבת שרית

23/04/2013 08:06

שרית את צודקתת :)))

23/04/2013 09:30
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך