משהו שראיתי בחדשות

21/08/2013 604 צפיות 2 תגובות

האיש התפתל על הרצפה,"בבקשה אל תחשמל אותי שוב"!ענה האיש בצווחות…"אבא"!נשמע קול של ילד קטן.בהתחלה היה חושך וצעקות,ושהאורות נדלקו שכב על הרצפה איש חלש שצעק מכאבים.זה מה שראיתי לפני כמה ימים…לא יכולתי לראות את זה,היה לי קשה לראות ארבעה שוטרים מסתערים על איש אחד ומחשמלים אותו.אמנם הוא היה במעצר בית והוא הפר את זה.אבל בכל זאת ארבעה שוטרים על איש אחד וחלששמה הוא רצה בכלל?סך הכל לראות את המשפחה שלו!היה קשה זה היה מראה של זוועה לא יכולתי לראות את זה.זה היה יותר מדי בשבילי ובסופו של דבר הם לקחו אותו איתם.והשאירו את המשפחה מבוהלת עם חרדות.האיש?התעלף אישתו?צרחה ופחדה(מי מאשים אותה פרצו עליה הביתה וחישמלו את בעלה) הילד?גם פחד והיה לו קשה לראות את אבא שלו במצב כזה…אבל אני לא חושבת שהיה טעם שארבעה שוטרים יסתערו עליו ויחשמלו אותו…סתם מקרה מזעזע לחלוטין!היה עוד מקרה עם חברים שהלכו ברחוב ולפתע שוטרים התנפלו על אחד מהם וחישמלו אותו הוא התעלף,החברים שלו ניסו לעזור לו אבל השוטרים הרחיקו אותם.
גם זה היה קשה לצפייה…וכל זה ראיתי בחדשות באותו יום במצלמות.אני לא אומרת ששוטרים הם רעים,אני רק אומרת שהמקרים האלה שכתבתי לא היו בסדר!


תגובות (2)

וואי… זה נורא עצוב כאילו ממש חשמל? …
ודווקא ארבע שוטרים זה לא כאילו הוא ברח מהכלא או רצח!!
קשה לי לחשוב מה קרה לילד כשהוא ראה את אבא שלו. גוסס על הרצפה…..
זה נכון את צודקת
ויפה שאת מתייחסת לזה בצורה כזאת..

21/08/2013 12:07

זה אסור
ויכולים לתבוע אותם
ממש מסכן הילד !
זה טראומה לכול החיים !!!
הם פשוט לא ריחמו !!!!

21/08/2013 12:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך