מספרת333
אווווו מותח? תגובות ממשיכה

סוכנת ספק בריטית – פרק 6

מספרת333 17/04/2014 1567 צפיות תגובה אחת
אווווו מותח? תגובות ממשיכה

חזרתי למלון, ולהפתעתי גיליתי את מורן וסמי אורזים הכל.
"אה…" אמרה אופיר, ודן שאל, "מה זה אמור להיות?!"
"אנחנו קנינו בית, אל תדאגו!" הרגיעה אותנו מורן.
"אה" אמרתי, "אז אני עפה לקחת את דברי הרחצה- יש לי אוסף!".
מלווה בצחקוקים נכנסתי לחדר האמבטיה.
הרמתי את השמפו, אך להב חד יצא ממנו ושרט אותי חזק.
"איי!" צווחתי בקול צורם.
מורן נכנסה במהרה לחדר וחבשה את אצבעי במיומנות רבה.
"זה למהעוברים- עלו עלינו!" לחשה לי, "אבל אל תגלי לאחרים, שלא יפחדו" הוסיפה בתחינה.
הנהנתי.
יצאתי מעט מאוכזבת, ופניתי לארוז את הדברים שלי, כשצלצול לקבלת הודעה נשמע מהטלפון שלי. הרמתי אותו וראיתי הודעה מאיש לא מוכר, "מחר מקליטים אמי, בשעה חמש אאסוף אותך מהדירה החדשה לאולפן". הייתי מעט מפוחדת- אולי זהו טריק של הרעים?, אבל אז נזכרתי…
"אני זמר. יש לי ולך יהיה סינגל יחד. שם הכרנו" אמר.
"אז אתה עדיין לא החבר שלי?" שאלתי בצחקוק.
"לא" ענה, "נהיה מבעוד יומיים. אנחנו מכירים כבר מבית הספר שלך בבריטניה, אבל בקושי זיהינו אחד את השנייה היום" הסביר לי.
עניתי לו, "כן, ברור :)".
כבור שניות צצה הודעה נוספת, "ואל תיבהלי- זה אני, תום. המסווה הוא שאני המפיק שלך ושל סלינה, מה שמזכיר לי: תודיעי לה".
"אחלה" כתבתי, ואמרתי לאופיר.

כשהגענו לדירה החדשה, הייתי בשוק- בית פרטי עם שלוש קומות ובריכה הוצג לפניי.
"נראה לכם את החדרים" אמר איש דק וגבוה, לבוש כמלצר.
שניים לבושים כמותו הצטרפו אליו, והם נעמדו בשורה.
"אני גדי" אמר הימני ביותר, "אני דור" אמר האמצעי, "ואני יונתן" אמר האחרון.
"אה-הא" אמרנו כולנו, פה אחד.
הם הובילו כל אחד לחדרו, וכשהגעתי לחדרי הופתעתי למצוא מיטת אפריון תכולה, ארון בגודל של חדר, חדר שירותים פרטי, ועל המדף אוסף כלי הרחצה ממלונות שלי.
חייכתי, "חשבו על הכל". התיישבתי על המיטה, והבטתי בשולחן הכתיבה הכחול שלי, עליו היה מחשב פרטי. התיישבתי מול המחשב, וראיתי קובץ וידאו. נכנסתי וראיתי את עצמי, לבושה כמו בהופעה בבית הספר, ששרתי את רויאלס ואופיר ליוותה אותי בגיטרה, אך הסרטון היה ערוך והיה נראה כמו הופעה, ובקולי שלי שרתי שיר לא מוכר, אך קליט, שלאחר כמה דקות נזכרתי ששמעתי מישהו מזמזם אותו בבית הספר, ואז הבנתי- זה סינגל שלי!
"מגניב" חשבתי, וקראתי לאופיר, שראתה גם היא את הסרטון.
פתחתי את אחת המגירות ובה מצאתי משהו מוזר- מכשיר עגול עם כפתור במרכזו. אופיר לחצה, ומהמכשיר יצאה הולוגרמה של טום.
"ריקי קשורה לרעים, וזה סופי, אני חוזר, ריקי קשורה לרעים, אני חוזר—" ההולוגרמה הבהבה ונעלמה, וכל החדר חשך. המכשב נכבה, וחושך מפחיד השלתלט על הבית.
"אני אכן קשורה לרעים" נשמע קולה של ריקי, ואלומת אור הופיעה, חוספת הולוגרמה של ריקי, אשר יצאה ממכשיר זהה למכשיר ממנו יצאה הולגרמה של טום, "אני חוזרת, אני אכן קשורה לרעים!" ההולוגרמה נעלמה, ואלומת האור איתה. החשמל חזר.


תגובות (1)

אהבתי :) תמשיכי :)

17/04/2014 18:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך