סיפור מהממם ליקרוא ולישמוח באמת.... תיקראו ותהנות מקווה שנהנתם נשיקות חלק שני יגיע...

סטיליסטיות חלק-1

04/02/2011 713 צפיות אין תגובות
סיפור מהממם ליקרוא ולישמוח באמת.... תיקראו ותהנות מקווה שנהנתם נשיקות חלק שני יגיע...

פרק רישאון:על עצמי

היי,אני נלה אחת מחבורות הסטיליסטיות אתם בטח שואלים למה הקמנו כזאת חבורה?
למה קראנו ככה לעצמנו? ואיך הקמנו אותה? נכון אז אני אספר לכם מי שהחליט להקים את החבורה זו אני.החלטתי להקים את חבורה זאת כי אני אוהבת בגדים אני אוהבת להיתלבש מהממם! אז רציתי לצרף את חברותי הטובות ביותר ושמן:סטייסי,מאיי,רונה,רוני,שחר. אנחנו חברות בנות פשוט מושלמת כולנו בנות 10 עם אותן תחביבים אנחנו חברוה מושלמת!

פרק שני:בכיתה

היום בשיעור גדי ילד מהכיתה עשה בלגן ובגלל זה כל הכיתה נענשה זה לא הוגןן!!! אמרתי לעצמי בלב.
רק בגללו גם אנחנו נענשות… החבורה החליטה להיתסף ולדבר על דברים שקראו השבוע ופיתאום רוני אחת מחבנות הקבוצה קראה למאיי ואמרה לה משהו סוד כולן שאלו אותה למה לקחה אותה לצד ורוני פשוט אמרה:"משהו פרטי אוקיי?" והלכה לה לבדה אף בת לא הלכה אחריה וכולנו שאלנו את מאיי מה אמרה לה מאיי אמרה לנו שריכלה עלינו ושהיא רוצה לצאת מהחבורה.

פרק שלישי:הריב בגדול

החלטנו להוציא אותה כולן החליטו שלא נדבר איתה אבל.. אני הייתה אמיצה הלכתי הלכתי לדבר עם רוני בפרטיות!!! ודיברתי איתה על הנושא אחת מהבנות לא מהחבורה שלנו ראתה אותי ואת רוני מדברות וסיפרה זאת לכולם היתעצבנית עליה כי היא מלשנית! ואני לא מיתחברת לילדות מלשינות רוני החליטה להיצטרף לקבוצה אף אחת לא הסכימה רק אני ונלה רוני היתעצבה והלכה ליבכות אני ונלה רצנו לנחם אותה.. אך זה לא עזר עוד מעט יתחיל כישרונות צעירים ואני והחבורה כל החבורה! החלטנו שנעשה משהו ביחד כבר ממזמן אך היתעוררה בעיה רוני עזבה את הקבוצה כולן אמרו:"למי אכפת שתעזוב גם ככה לא רצינו אותה..,"ואת המישפט שמעתי מכל הבנות בחבורה.

אוקיי עוד מעט יצא חלק שני מיתעניינים תיקראו חלק שני שיוצא עוד מעט…

שם הסופרת:עדי לוי ולא לישכוח חלק שני יגיע לא לידואג!…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך