Vampire- לאלה ממנו שמבינים אנגלית:)

Noya1 14/08/2014 1151 צפיות 8 תגובות

Allan walk at the dark streets of London, it was a late night hour, the cold was soo hard that Allan was feeling him on her bones.
She was on her way the library too chose a book for tomorrow, she need to reed him and give a abstract for her teacher.
After some minutes she hard a strange voice on her back, when she was turn around she so a beautiful face, he has a blou eyes and blond heir and he's looked for her neck, staring on him some moments, "every thing oright?" Allan asked the strange gay, he's smiled and moved her heir, one second after a lot of blood leak from her neck.

זה מה שקורה שהמורה שלך שולחת לך הודעה שאת בהקבצה א' שנה הבאה.
אני מקפצת כאן משמחה.
אני בטוחה שיש כמה טעויות כבר חודשים לא נגעתי בחוברות.
אבל תנו להתרגש:)))


תגובות (8)

נכון, יש כמה טעויות.
אבל עדיין יפה מאוד :)

14/08/2014 00:13

חח יואו אני מזה מופתעת מעצמיי!
אני לא משהו באנגלית בכלל אני בסוג של הקבצה ג של הקבצה ג חח והבננתי מה כתבת..
ואפילו מצאתי כמה שגיאות ואני בשוק רצחח מזה!
אחלה סיפורון יצא לך חח

14/08/2014 00:20

On = in?
Reed= read
So = saw?
Blou = blue
Alright
אני לא יודעת אם כתבתי נכון, אבל תקנתי את רוב הטעויות שלך.

14/08/2014 00:22

    את צודקת שאומרים all right אבל אם מקצרים את זה אפשר להגיד oright. בנוגע לכול השאר, טעויות של ילדה בכיתה ג'.

    14/08/2014 00:27

    לא נכון.
    כולם מתבלבלים לפעמיים…

    14/08/2014 00:37

    כן,
    רק שאם המורה שלי לאנגלית היתה קוראת את זה, סביר להניח שהיא הייתה מורידה אותי לג' או ד'.

    14/08/2014 00:49

זה יצא חמוד, ישלך כמה טעויות במיוחד ב"ראיתי" של העבר צחקתי טיפה עד שהבנתי מזה ה"so" כותבים את זה "saw" אבל חוץ מיזה יצא יפה
-מקווה שלא נעלבת או משהו.. חחח

14/08/2014 00:56

    נעלבתי לא.
    ה'so' זה תיקון אוטומטי של אהובי היחיד (האייפון)
    מתלהבת מהיותי בהקבצה א', תודה:)

    14/08/2014 01:03
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך