הסיפור המקורי לא היה משהוא (אני דיי בטוח) אך כעבור שיכתוב קל ניראה לי שהוא השתפר מעט (אני מקווה.)

שפת הקסם

31/10/2010 824 צפיות 5 תגובות
הסיפור המקורי לא היה משהוא (אני דיי בטוח) אך כעבור שיכתוב קל ניראה לי שהוא השתפר מעט (אני מקווה.)

גריף הלך ביער. זה היה אותו יער שתושבי הכפר הלר כינו 'יער השמש והירח', זאת משום שהענקים ששכנו בהרים שבאמצע היער שנאו אור יום. גריף עצמו היה בן כפר הלר, הוא היה חצי גמד חצי בן אנוש, בעל אופי של גמד (רוח קרבית ואישיות של בן אדם טוב), והוא נראה איפה שהוא בשלב הבינים. הוא המשיך ללכת ולפתע הוא שמע רשרוש בין העצים – זה היה נחש , בצבע צהוב עם נקודות שחורות; בגוף שלו היה רק שריר אחד, אבל הוא היה יותר בולט מכול השרירים בגוף של איש ממוצע ביחד. היו לא כמויות אדירות של ארס, כל כך הרבה ארס שבכול פעם שהוא פתח את הפה נזל לו מספיק ארס בכדי למלא בקבוק.
גריף שנא נמחשים ופחד מהם. אז הוא ניפץ צנצנת עם הבל פה של קוקראטיס ( אחד הדברים הנוראים ביותר ביקום) בכדי להפחיד את הנחש , והתחיל לברוח. הוא ברח כמו רחוב על סוס, או כאילו ישבנו עולה באש, עובר עצים בכול הצבעים עם עלים בצבע בעקר בצבע ירוק. הוא רץ עד שהגיע לביקתה קטנה, בקושי עומד על הרגליים , ודפק על דלת הביקתה.
נשמע רשרוש , שיעול והדלת נפתחה. " שלום. " אמר בעל הבקתה. בעל הבקתה לבש מצנפת כחולה וגלימה סגלגלה, הוא היה די צעיר (בערך בן 20, יחסית לגריף שהיה בן 31)." שלום. " הוא אמר.
"שלום." אמר גריף.
" בוא , תכנס. "
" תודה. " אמר גריף ונכנס לביקתה, שם ראה מקום מגורים נחמד של קוסם \ מרפא. היו שם כלי
קוסם וכלי מרפא כאחד. " כיצד אוכל לעזור לך? " שאל הקוסם הצעיר.
" אירוח יכול להיות נחמד. אני נשלחתי להשכין שלום עם הענקים. "
" אה , עוד ' גיבור ' במסע אבן לכיוון ההרים. " (כך קוראים עד היום למסעות האלה).
" זה אני. " אמר גריף, שלא היה צנוע במיחד.
" באו לכאן הרבה הרפתקנים שרוצים לעשות שלום במסעות האבן. " סיפר הקוסם. " שמעת על אלפרד מונרו, הרוצח הנודד? הוא יצא למסעות האבן בניסיון לשנות את המוניטין שלו. הוא שלימד אותי את סודות הקסם , הוא היה מכשף ידעת? " אמר הקוסם , והמשיך – "ככה הוא רצח את הקורבנות שלו. אמנם הוא העניק לי את ההשראה לעסוק בקסם, אך כעת אני עובד כמרפא. הוא גם סיפר לטי סיפורים. הוא סיפר לי על הימים הטובים לפני שהפך לרוצח, לפני ש -אני מצוטט אותו במדויק עכשיו – ' לפני שאנשים איבדו את מתת החכמה וקיבלו את הטמטום בברכה, עם את מבין למה אני מתכוון?! '. הוא גם סיפר על קסם עתיק שהוא עשה בצעירותו…"
© כל הזכיות שמורות לסתם בופאלו


תגובות (5)

בבקשה תוסיפו תגובות.
ועוד יותר בבקשה עם זה גרוע- כדי שאני אדע להשתפר.

01/11/2010 15:05

אהבתי את הסיפור שלך. מחכה להמשך.

01/11/2010 16:18

אני כל כך משוגע, שאני מדבר על עצמי בלשון שניה!

01/11/2010 17:15

זה סיפור ממש יפה, אבל ייש לך עוד מה לשפר. לדוגמה, כדאי לך לספר עוד קצת לקוראים על הדמויות: איך הן נראות, מה האופי שלהן וכיוב'. ועל העולם שבו מתרחש הסיפור: האם זה העולם שלנו או עולם מקביל, מה שמו של העולם ארץ שבהם מתרחש הסיפור. הוספת גם יצור קסום, שעליו ועל יצורים מומצאים אחרים אני ממליצה לך להרחיב כדי שהקורא ידע מה, מי ואיפה. מקווה שעזרתי.

01/11/2010 18:46

וואו, זה יותר
דימיוני אפילו מהסיפור
שלי… חח…
חמוד אבל ברעיון ;)

10/02/2012 02:05
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך