משחק הנקמה חלק ד' "קים חולה"

בפרק הקודם קים וקמילה התעלפו כי פול ירה בהם כדורי שינה.
————————————————————————-
כריסטיאנה חייכה ופול היה עצוב ומרב בושה ברח. מרטין הלך אחריו ושאל אותו: "אתה אוהב את קים?!" פול אמר: "כן, מאוד.." מרטין אמר: "אז למה ירת בה?! זה לא סיבה לירות במישהי שאתה מאוהב בה!" פול אמר: "עזוב אותי והלך למקום אחר.
———————————————————————–
כריסטיאנה הפסיקה לחייך והלכה לפול. "מהזה?!" אמרה כריסטינה, ופול המשיך להיות עצוב. "אתה בוכה? איכס תפסיק אתה מגעיל אותי!" פול אמר: "עזבי אותייי!!!!" וישב לייד הגופה של קים.
כעבור יום קמילה קמה מהרצפה קים לא קמה. רצה קמילה לעבר פול משכה לו ביד מעוצבנת ואמרה: "למה עשית את זה לחברה שלי?" פול הלך למקום אחר וחשב על כל הדברים הרעים שעשה ואמר בקול" לבד חטפתי את רומי וקנדי יריתי בקים וקמילה וקים לא קמה! מה עשיתי! לעזעזל!" התקשר עליו מרטין ואמר: "בחורצ'יק איפה אתה?" פול: "לא אומר" וניתק.
———————————————————————–
בנתיים רומי וקנדי ישבו בוכות לייד קים וראו אותה מעולפת על הרצפה, והכל בגל פול ואמרה רומי: "הפול הזה מסוכן אני לא מבינה איך קים חברה שלו." קנדי:"נכון, מהיום נשמור על כולם מהפול הזה נכון." ובכו שתי הילדות.
——————————————————————————
אחר כך מרטין אמר: "איפה הוא יכול להיות?!"וחשב שהוא בפארק…. הלך מרטין לפארק וראה את פול שוכב על הדשא ולוחש לעצמו: "בבקשה אלוהים אני מיצטער על תהרוג אותי!" "ידעתי שאתה כאן פול." "איך ידעת שאני כאן?" "אני חבר שלך מי שנולדתי!"
—————————————————————————
אליס באה אל הבנים ואמרה להם שקים מתקשה להתעורר.
בבית החולים פול הסתכל קשה על מצבה של קים והתעצבן ואמר: "נמאס לי!" (הערה צדדית: פול צרח חזק הוא דיבר מהמגפון של חדר השירותים…) וקים הצליחה להתעורר אך היא חירשת……


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך