זהו הפרק השלוש-עשר והאחרון בחלק א' של הסיפור "נבואת הצללים".

נבואת הצללים-פרק י"ג (אחרון)

זהו הפרק השלוש-עשר והאחרון בחלק א' של הסיפור "נבואת הצללים".

פרק י"ג- לוט בערפל
עברו של המלך היה לוט בערפל. איש לא ידע דבר על התקופה שלפני עשר השנים האחרונות שבמהלכן הוא מולך על ממלכת הצללים. קריאסטס ניסה לברר משהו עליו אצל ראמל, קריסטינה והסיירים האחרים. איש מהם לא ידע מה קרה לו או לבנו, אבל כולם זכרו היטב את היום שבו הגיע אל ממלכת הצללים. זה היה לילה קר ואפל. הגשם הכה בכול, הרוח יללה וכול מקום שאליו הבטת היה אפוף ערפילים. פתאום הוא הופיע, עטוי ברדס וגלימה ארוכה. אמר שבנו נעלם, סירב לומר להם את שמו. לא הגיב כששאלו אותו איך הגיע לשם. הוא אמר שהתבצע חטא נורא על-ידי אדם שהוא מכיר ואוהב. ועכשיו הגלה את עצמו כדי לכפר על שיתוף הפעולה עם הפושע. אל הממלכה הוא הגיע בטעות, כמו רוב בני האדם שמגיעים אליה. עד מהרה הפך למלך, והוא שולט שם כבר עשר שנים. תנאי חייהם של הצללים, יצורים קסומים שהם בני דודים רחוקים של רוחות הרפאים, השתפרו באופן מופלא בעקבות שלטונו. אלה שנים של שגשוג ואושר. אך הכמיהה והגעגועים לבנו שהשאיר מאחור לא משו ממנו לרגע. ועכשיו סוף סוף נמצא בנו. תקוות חדשות החלו להאיר בליבו ובלבבותיהם של נתיניו הנאמנים. האם יהיה בנו של פרל בלאק הנסיך לעתיד?

סוף…

בקרוב חלק ב'…


תגובות (2)

אהבתי..
מה זאת אומרת ספר ראשון..? מה שכתבת בפרק א?

14/09/2010 15:28

תודה על התגובה. לסיפור יש שני חלקים, חלק א' וחלק ב'. חלק א' נקרא ספר ראשון, חלק ב' נקרא ספר שני. הסיפור מחולק לשני סיפורים נפרדים. הסיפור הראשון הוא חלק א' והסיפור השני הוא חלק ב'.

14/09/2010 21:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך