משחק הנקמה חלק ב' "האישה המיסטורית"

בפרק הקודם מרטין ופול קשרו את רומי וקנדי לעמוד, פול היתחיל עם קים, כריסטיאנה איימה על פול שאם הוא לא יקשור את האחיות של קים לא יהיה לו עבודה.
——————————————————————————————————–
רומי אמרה בגימגומים: "העציעלועו!!!" מרטין הסתכל איך היא סובלת ואמר: "פול בוא נשחרר אותן." פול שם יד מאחורי גבו ואמר: "לא…. עם נשחרר אותן לא יהיה לנו עבודה." מרטין: "חכה פה". הלך מרטין לקים וקמילה וקמילה אמרה: "כן מה?! מה אתה רוצה מרטין?" מרטין אמר: "פול בוגד בנו, הוא חטף את האחיות שלך, קים! ויש לי תוכנית!" "מה התוכנית?" אמרו קים וקמילה. מרטין הסביר: "נביא בחורה יפה שתסיח את דעתו של פול ואז ניקרה לכריסטיאנה ונראה לה את זה והיא תפטר את פול ואז קמילה תשחרר את הבנות וקים תיתן לו סטירה."
"אוקי אמרה קים. קמילה אמרה: "לפני שנתחיל, מי היא האישה העשירה?!?! מרטין: "נלביש את קים יפה כי פול עדיין לא מכיר את קים ממש טוב." קים: "טוב עם אתה אומר! ואני אומרת לך הוא אוהב רק אותי , עם לא הוא יקבל סטירה וזה אומר שהוא רודף שמלות." "טוב התוכנית מתחילה." -אמרה קמילה. קים אמרה: "פוס! מאיפה נדע איפה קנדי ורומי?!" מרטין: "בואו אחריי." כעבור עשר דק' קים התלבשה יפה אבל הורידה והחליפה לבגד אחר והלכה עם מרטין. שהם היגיעו מרטין אמר לפול: "תכיר בחורה יפה, בטח תתחיל איתה, פול בוא ניראה." קים ניכנסה ביחד עם עוד נערה, ופול היתחיל עם אחת מהם וי אז באה כריסטיאנה ופיטרה את פול וביינתיים קמילה שיחררה את קנדי ורומי, ואז הסתובבה כריסטינה וראתה שרומי וקנדי נעלמו.
——————————————————————————————————–
פול הלך עם ראש למטה, עצוב, פגוע ועייף. עצרה אותו קים ונתנה לו סטירה (מצלצלת…) פול שאל: "למה עשית לי את זה?" קים: כי אני ראיתי אישה וראיתי שאהבת אותה וחשבתי שאתה אוהב אותי, אני טעיתי אתה כמו כל הגברים!"
——————————————————————————————————-
פול ראה את אותה בחורה הזו ומרטין, קים, קמילה ראו אותה אותה ומרטין אמר: "קים את שמת את התחפושת של העשירה?" קים: "אמרתי לך שאני לא שמה את זה!" קמילה ומרטין הסתכלו על קים ושאלו: "אז מי זאת?!"


תגובות (2)

למה??

22/01/2011 10:14

בסוף החלטתי להמשיך.

24/01/2011 13:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך