סיפורים על פי נועוצ'
סוף סוף פרק 6 יצא לאור חחחח

משחק הנקמה פרק ו' "קמילה ממלא תופש לוטו ו.."

סוף סוף פרק 6 יצא לאור חחחח

בפרקים הקודמים: בא איש עשיר שמו: מקס. קמילה ומרטין שאלו אותו: עם יש לו מיליון דולר בשחור? כי רק עולה התרופה של קים אך לא היה לו. מקס הביא לכריסטיאנה מיזודה מלאה בכסף.
———————————————————————————————–
"תודה". אמרה כריסטיאנה למקס. (ורצה לאמא שלה) "אמא את לא מאמינה איש עשיר ושמו מקס הביא לי 10,000 ש"ח!" קטלינה: "מה?! וואי ביתי אני מאושרת זה יפתור את לנו כמה בעיות ולא תצטרכי להרוויח כסף" כריסטיאנה: "אמא זה ניראה לך נכון לפרוש מהחברה? כי עכשיו שיש לי כסף?!" קטלינה: "תעשי כרצונך זה את מחליטה לא אני!" "טוב" אמרה כריסטיאנה: "אני פורשת מהחברה במילא יש לי אנשים חסרי תועלת ולא יזיק לי לפרוש!"
———————-
קמילה ומרטין הלכו ביחד מאוכזבים (ביחד) בית החולים כאשר מאוכזבים מאוד ממקס. מקס ניגש לקמילה ואמר לה: "מדוע אתם ניראים כך?" קמילה לא ענתה והלכה במהירות. -"משהו בסדר איתה מרטין?" אמר מקס. מרטין גם לא ענה והלך. עברו רומי וקנדי לייד מקס וקנדי שאלה:"מה שלום קים? היא התעוררה?" מקס: "היא בסדר, אבל היא חירשת." קנדי אמרה: "טוב, תודה לך אדון." ומשכה לרומי את היד.
—————————————————————————————————-
ים ניסתה לקום מהמיטה ולא הצליחה, היא לקחה את הטלפון שלה וכתבה הודעת טקסט לקמילה שתעזור לה לקום. קמילה קיבלה את האס-אמס ורשמה: אני באה. קמילה קראה לאליס, קנדי, רומי, פול, מרטין, מקס.. והם עזרו לקים לקום ודיברו איתה באס-אמס.
—————————————————
ריסטיאנה הזמינה את פול ואמרה לו: "אני מתפטרת! אם אתה רוצה שאני ישאיל לך את החברה" "טוב" אמר פול צחק והיה מאושר. והלך לספר למרטין ולא מצא אותו, התקשר אליו והבין שהוא בבית החולים לפי הרעש של כולם. פול ראה שכולם לא מתייחסים אליו חוץ ממרטין. ואמר: "טוב.. נו.. אני מצטער אף אחד לא יתייחס והם לקחו את קים לחדרה לפני זה קמילה הלכה למלאות לוטו. מרטין ראה ותה יושבת על כיסא, אוחזת בעיפרוןומנחשת מספרים. "למה את ממלאה לוטו?" שאל מרטין. "אני מנחשת מספרים של הלוטו." אמרה קמילה. "נכון, אבל למה?" אמר מרטין "אה! זה בגלל שאני רוצה לזכות בכסף בשביל לעזור לקים."
——-
"השבוע בתוצאות הלוטו!" -נשמע קול מהטלוויזיה. "0, 5,3, 8, 1, 4, 6, 2. אלו היו המספרים החזקיםהמספרים בהגרלה: 25, 8, 18, ו- 10. כל הכבוד לזוכים." -סייםהלוטו. "יש! יש! אני לא מאמינה זכיתי ב- 3 מיליון שקלים!" קפצה קמילה. -ורצה לעבר ק'ים וחיבקה אותה. לקים הייתה הרגשה שזה לא ייגמר בטוב.
—————
קמילה הלכה למקום הגרלת הלוטו לאסוף את הכסף ואמרה: "שלום, אני קמילה זכיתי בלוטו." "כן מייד בדרך." המוכרת נתנה לה את הכסף וקמילה הקפידה את הכסף בבנק.
(כעבור יום…) "איפה הכסף?!"

המשך יבוא…….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך