משחק הנקמה פרק ז' "מר מרטין מאחר, וגם מי החלימה?"

"אני לא מאמין שהצלחת לשכנע אותי לעשות זאת. אני אוהב את קים וגזלת מימני את השמיעה שלה! עכשיו היא אילמת בגללך!" אמר פול בכעס על כריסטיאנה. "תהיה בשקט פול, יש לנו עבודה רבה!" אמרה כריסטיאנה בעודה מנגבת את הזיעה שלה במצח. פול שלף רובה מכיסו ושם אותו בראשה של כריסטיאנה. "מה אתה עושה …. ? בלעדיי לא היה לך עבודה!" אמרה כריסטיאנה. "לא אכפת לי! את גזלת מקמילה ומרטין וכולם את קים! אני לא רוצה לעבוד אצלך!" אמר פול ופתאום צצה קמילה. "מה אתה עושה פול תניח את הרובה!" אמרה קמילה. פול לא העז לעשות זאתאת הרובה ואמר: "יש לך מזל!
—————————————————————————————-
קים בכתה. בא מקס ואמר לה: "מדוע את בוכה קים?" קים לא ענתה. (היא חירשת) מקס: "קים תעני לי?! כניראה את חירשת." קים הסתובבה ואמרה: "היי מקס, אני חירשת לצערי הרב. לא ראיתי אותך." מקס חשב לעצמו: "אני יעזור לה."
————————–
פול: "קמילה, אני לקחתי לך את הכסף." קמילה: "מה?!" פול: "את סולחת לי?" קמילה כן כי אמרת את האמת את האמת והאמת חחשובה מכל דבר אחר אני הולכת לקנות תרופה לקים. פול: "אני בא איתך."אליס ניגשה לקמילה ואמרה לה:"מה אם קים?! היא החלימה?"קמילה: "עוד לא.. כשיו אני קונה לה תרופה תרופת ריפוי." אמרה והלכה.
—————–
פול עצר את קמילה ואמר לה: "קמילה, את לא צריכה. קחי את הכסף לניתוח של קים." "יואו פול אתה ענק!" אמרה קמילה בהתלהבות.
———————————
(בניתוח של קים) "קים בסדר?" אמרה אליס. קמילה: "כן היא בסדר, הנה קים ה'לא חירשת' חח.." קים אמרה: "פול תודה על .. " פול: "תודה על מה?" "על הכל ! " אמרה קים ונתנה לו מכה במרפק. קמילה: "מרטין איפה היית כל היום?" מרטין: "כריסטיאנה עשתה לי משהו .." כולם: "מה ..?!"

המשך יבוא…..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך