סיפורים על פי נועוצ'
אני יפרסם את פרק 2 רק עם יהיו לפחות 3-2 תגובות =]

החוטפים פרק 1 "Abduction"

אני יפרסם את פרק 2 רק עם יהיו לפחות 3-2 תגובות =]

ניקי קמה בבוקר והלכה לאכול ארוחת בוקר ולהתארגן לבית ספר. "בוקר טוב אבא", אמרה ניקי ואכלה את הקורנפלקס שלה. אביה של ניקי הסתכל לאימה בעיניים ושאל בשקט: "לגלות לה?" ועשתה כן עם ראשה.
ניקי נבהלה בחיוך מאולץ ושאלה: "מה קרה אמא?" אמא נאנחה ושמה את ידייה על כתפייה של ניקי ואמרה: "אנחנו נוסעים לשבוע חו"ל כי יש לי ולאבא סידורים. אנחנו מאוד מאוד מאמינים שתוכלי להישאר לבדך בבית." ניקי לא אמרה דבר ורצה לבית ספר ושתקה.

אמה ואבייה נכנסו לרכב ונסעו לנמל תעופה הקרוב לביתם וניקי היגיעה באיחור לשיעור. "נו מה יהיה ניקי את תמיד מאחרת!" אמרה נועה חברתה של ניקי. "זה פשוט בגלל שההורים שלי נסעו לחו"ל והם מספרים לי שאני יתמודד לבד בבית." הסבירה ניקי. נועה הסתכלה למטה ואמרה: "אולי זה בגלל שהם צריכים ללכת לסידורים? הם לא סתם ישאירו אותך לבד…" ניקי לא ענתה ורצה לכיתה. "ניקי למה איחרת? תני לי לנחש, הנחש שלך יצא מהכלוב שוב פעם?" ניקי נשמה עמוק ואמרה: "לא, ההורים שלי אמרו לי שהם טסים לחו"ל אז נכנסתי לחדר ובכיתי ואז הם הוציאו אותי והסיעו אותי לבית ספר."

אחרי הבית ספר ניקי התקשרה לנועה, לנוי, לדניאל הבן ודניאל הבת. "לאיפה נילך ניקי?" שאלו כל הילדים. ניקי לחשה בסודיות מוחלטת אמרה:"בפארק איפה שהמגלשות של הגדולים." כשהיגיעו לפארק כל הילדים, ניקי היגיעה באיחור עם תפוצ'יפס במבה ומלא ברד לכולם. דניאל הבן אמר: "איזה כיף, ניקי תודה!" אחרי שכולם סיימו לאכול ניקי הייתה חייבת לשירותים ושאלה את השומר של הפארק: "אה.. היי! אתה יכול להראות לי איפה השירותים?", השומר הצביעה לכיווןשמאל ואז ימין וניקי אמרה: "תודה בנאדם אחלה של חיים אה כן ביי!"

"אוף אין פה נייר?" ניקי המשיכה לחפש נייר ואז היא עמדה עם גב מול הדלת ואז מישהו זר התקרב אלייה והחטיף לה בראש.

המשך יבוא……………


תגובות (1)

אני יפרסם את פרק 2 רק עם יהיו לפחות 3-2 תגובות =]

28/12/2010 13:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך