סבבה בסיפון חלק א'

"יואו אחיהו אני הולך להיות כוכב שם בצוות הבידור של הספינה הזאת !" אמר נצח. אחיהו מחא כפיים לנצח ואמר: "גם אני!" נצח התרגז. אחיהו אמר בפחד: "גם אני אבל אתה תהיה כוכב ראשי…." טוסיה נשמע מהמגפון של גבי ואמר: "שימו לב עוד מעט יורדים במיישור החוף!" נכנסו לספינה 2 נערות יפיפיות ששם כסלו וטבת. לפתע נכנס אברם ויצא לעשות קסם העלמות ארנב מהכובע לילדים ושראה את כסלו וטבת הוא חייך ונפל לו הספר לגילוי סודות הקסמים. גבי ויואש הלכו לחדר הבקרה וכיוונו לשוט למקום אחר. טוסיה הזיז את רגליו ואמר: "אוי אוי אוי…. אברם מה יהיה איתך קסם לחדר 15 מהר תירדדד!" "בסדר אני כבר יורד" אמר אברם וחייך לעבר הבנות. כסלו: "אמל'ה גם שאני אדומה ומלאה עובש באף יש לי יופי בלב…" טבת חייכה וצחקקה צחוק די מרושע ואמרה: "אברם מוצא חן בעיניי.." כסלו קפלה גבות ואמרה: "היי אני יהיה איתו ראשונה!" "לא אני" "אניייי" גבי יצאה בריצה מחדר הבקרה ואמרה: "מי רב פה? אני מנסה להפליג לנו בייםם!!! איך אני יכולה להתרכז ככה?!" נצח לחש לאחיהו לשרוק ולגלגל עיניים ואחיהו ביצע זאת. גבי לקחה מקל והצביעה על יואש וטוסיה. יואש אמר:"אמא אני ילד בן שנה תרחמי עליי?!" גבי אמרה: "יואש אתה בן 13 ואתה מקבל אין מחשב יומיים ואתה טוסיה בלי מגפון שבוע!" טוסיה אמר: "את לא אמא שלי!" גבי אמרה: "נוייה ודויד בואו תשירו. "לה לה לה לה לה לה לה לה לה הל הל!!!!!!!!" שרה נוייה בזיופים. "♪ ♪▼" ניגן ברעש נוראי דויד. טוסיה נכנע וזרק את המגפון לים. טוסיה בכה ואמר: "אוי לא מה עשיתי ונכנס לתוך הים להציל את המגפון. טוסיה נכנס אל מתחת למיים ולקח את המגפון אבל במגפון נתקע…

המשך יבוא…..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך