משחק הנקמה פרק ח' "קים רוצחת?"

"היא קשרה אותי לעמוד וחקרה אותי על משהו." אמר מרטין. "תפרט." -אמרו. "היא חקרה אותי על זה שגננבתי את מפתח העיר." "מפתח העיר?!" הופתעו. -"סתם צחקתי, אני לא הייתי כל היום, כי אמא שלי אמרה לי לנקות את הבית, לשטוף כלים וכה'…"
———————————
קנדי ורומי נכנסו לבית החולים ואמרו: "מה מצבה של קים?" קמילה אמרה: "ממש לא טוב, אולי לא תחלים לעולם.." קנדי ורומי: "מה?!" מרטין צחק. רומי: "מהאתה צוחק, אחותי חירשת + חולה!" קמילה: "לא, פשוט נגיד שעבדנו עליכם." קנדי: "מה?" קמילה: "על המשיחה המשיכה בשיער שלנו?!" רומי:"זה עד כדי כך חמור?" קמילה:"כן" רומי: "אבל זה יותר!" -והלכו.
————————
כריסטיאנה אמרה לעצמה: "אמל'ה, מה הוא עשה לי, אני צריכה להודות לקמילה." קמילה: "מה את צריכה להגיד לי?" כריסטינה:"תודה רבה, יכולתי למות!!! מזל שעצרת אותו בזמן." קמילה: "נכון." פול: "סליחה, ותודה לקמילה.." "על מה?!" -אמרה קמילה. פול: "על שעצרת אותי, יכולתי להיות רוצח, את מבינה, רוווצחח !!!" קים באה ואמרה: "היי כריסטיאנה." -במבט ערמומי. (שולחות מבטים). כריסטיאנה: "ומה רצית מימני?! או יותר מה את עושה פה?" -אמרה בפחד… "את הדבר הנכון!" אמרה קים וירתה בראשה של כריסטיאנה כדור הרדמה.

המשך יבוא…


תגובות (1)

אני יודעת שזה קצר אבל זה אמור להיות ככה

02/03/2011 14:20
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך