משחק הנקמה חלק א' "החטיפה"

כמו תמיד, ישבו קים וקמילה בכיסא השיזוף שלהם אם עיניים למעלה והיביטו על השמש.
"שמעת משהו קים?" אמרה קמילה. "לא אני חושבת שזה רק זבוב." אמרה קים. "איה!" צרחו שתי הבנות. נשמע צחוק קטן של שתי ילדות. קים הסתובבה וצרחה: "קנדי ורומי מה אתן עושות פה?!" קנדי: "אמא הסיעה אותנו לפה." רומי: "היא אמרה שכל שנה אנחנו באים לבקר אותך בפנימייה ולשלוח לך אישור יציאה לקניון." קמילה עצמה עיניים, עשתה פרצוף כלבלב והתחננה עם העיניים הנוצצות שלה אל קים בכדי שתיקח אותה. "בבקשה קים אפשר גם אותי, יש מקום באוטו?" אמרה קמילה ונעצה מבט כלבלב. אין משהו השובר את ליבה של קים חוץ מפרצוץ כלבלב. "אוקיי, אימוש? יש מקום באוטו קמילה גם רוצה." נכנסו קים וקמילה למכונית והגיעו לקניון. כשחזרו עם רומי וקנדי מהחנות נלהבות מהבגדים החדשים שקנו, עברה בדיוק בין רגע כריסטיאנה והעוזר שלה. "אוי מסכנות קים וקמילה, צ'או לוזריות." אמרה כריסטיאנה או בקיצור כריסה, וזרקה מברגים מתחת לגלגלי המכונית של קים. קים וקמילה רתחו מעצבים ואמרו: "אנחנו לא סובלות ללכת ברגל!". עוזרה של כריסטיאנה הביט בחשד בכריסטיאנה וחזר לאחור. "מה אתה עושה אפספוס שכמוך?" התעצבנה כריסטיאנה על עוזרה. העוזר, או שפשוט ניקרא לו סבאסטיאן אמר: "את הדבר הנכון." עצר סבאס את האוטו והחנה בקניון. סבאס הוציא כלי עבודה מהבגאז' ותיקן את האוטו של קים. "תודה לך בחור נחמד!" אמרו קים וקמילה. כריסטיאנה זרקה את התיקיית עובד של סבאסטיאן לכביש וקרעה אותו לחתיכות. "אבל כריסה….!" אמר סבאסטיאן בבכי. "אל תיקרא לי כריסה אני לא חברה שלך לא כלום. הקשר בינו נגמר!" אמרה כריסטיאנה. "אנחנו מצטערות, סבאסטיאן?" אמרה קמילה. "זה בסדר נערה, גם ככה היא ניצלה אותי ואף פעם לא היה ביננו שום קשר מיוחד חח…" אמרה סבאסטיאן.
———————————————————————————————————————-
"יום שמח, באמת יום שמח." אמרה כריסטיאנה בכעס. "כריסטיאנה מה קרה? ותיצאי מהמשרד כבר." אמרה קטלינה אימה של כריסטיאנה. "לא איכפת לי מכלום ביי." אמרה בביאוס כריסה.
נשמע צילצול מהפלאפון של כריסטיאנה וזה היה מרטין ופול. הסוכנים הישנים של חברה שלה לוס.
"כן?" אמרה בבירור רב.
"שלום אנחנו מרטין ופול הבוסית שלנו לוס פיטרה אותנו." אמרו.
"ומה אתם רוצים שאני יעשה?" אמרה כריסה.
"לא, מה את תעשי, אלה מה אחנו נעשה."
"הלו סליחה רגע, יש לי ממתינה." אמרה כריסטיאנה. "הלו לוס?" אמרה כריסה. "כן מה עם מי אי מדברת?"
"את מדברת איתי עם כריסטיאנה."
"כריסטיאנה קחי את העובדים שלי מאוד טובים."
"אם כך, אז למה פיטרת אותם?"
"טוב את יודעת, זה בגלל שהם היתפטרו לא אני אותם."
"אה ביי לו."
כריסטיאנה ניתקה את הטלפון והיתקשרו שוב.
"כן?!!"
"שלום זה שוב אנחנו."
"נו מה?"
"נו את מקבלת אותנו או לא?"
"לאאאאאאאאאאאאאאאא" וניתקה.
מרטין ופול ניתקו את הטלפון והלכו לחפש עבודה במקום אחר.
———————————————————————————————————————-
קנדי ורומי טיילו אם קמילה וקים כאשר חזרו לפנימייה ופגשו בשתי הבחורים.
קים חשבה: "אוי איזה מתוקים הם. הבלונדיני שלי חח…"
קמילה חשבה: "אוי השחרחר הזה שלי חח…"
"………סליחה? בנות? הלוו?!" אמרו מרטין ופול. "מה מי מו מה איך? הייי בנים…." אמרו קים וקמילה.
מרטין לחש לפול באוזן: "אני חושב שהם התאהבו בנו." פול לחש לו באוזן שגם ניראה לו אותו דבר.
קנדי ורומי נגעלו כל כך מהרגע הזה… (הערה: קדי ורומי בנות 10 וים וקמילה בנות 14.) וברחו.
פול ניגב את מצחו מזיעה ואמר: "הא מאמי, אז את באה היום לפורום?" קים דיגדגה את עצמה בגרון ואמרה: "ברור רק שחבל שאני בפנימייה.." פול: "גם אני בפנימייה אבל אני ברחתי".
"אפ אפ אפ אפ אפ………. קים דיי כבר אסור לנו לעבור על החוקים של הפנימייה!" אמרה קמילה.
"טוב אז בפעם אחרת." אמר פול.
מרטין אהב כל כך את קמילה ולא אמר לה. גם כך הייתה קמילה אבל בואו ניראה עם הרומן בינהם יצליח.
———————————————————————————————————————-
רומי וקנדי ברחו לשער הכניסה של הפנימייה ופגשו בכריסטיאנה.
"רומי סתכלי איזה ילדה מוזרה זאת!" אמר קנדי. "כן בואי גיד לה שהיא מוזרה!" אמרה רומי.
באו שתי הילדות לכריסטיאנה ואמרו לה: "את מוזרה ועם את לא מודה בזאת נתלונן עלייך למס הכנסה."
כריסטיאנה התעצבנה ואמרה: "בסדר אני מוזרה." רומי וקנדי הניחו לה והלכו למכונית שלהם.
כריסטיאנה הייתה באיבוד שליטה וחשבה לעצמה: "למה אמרתי את זה! אני יהיה הפאדיחה של העולם!". "דיי כריסי לנשום לנשוף לנשום ולנשוף…."
רצה כריסטיאנה משרדה, הרימה טלפון וחייגה לבנים האפספוסים שחייגו אלייה.
"הלו?" אמר מרטין.
"שלום זאת אני כריסטיאנה."
"מה את רוצה?"
"אני רוצה שתעבדו אצלי."
"אבל את לא רצית……!"
"נו בבקשה!"
"טוב, אבל בתנאי אחד."
"מהו???????????"
"שתבטיחי לאחי שלא יהיה חבר של קים."
"טוב סגרנו יאללה ביי."
"טוב, תוך שנייה אנחנו במשרד שלך."
נכנסו מרטין ופול למשרדה וכריסטיאנה אמרה: "איזה מהר, שעתיים…"
מרטין חייך וצחק אבל פול בעט לו ברגל. מרטין אמר: "מה את רוצה שנעשה?"
"אני רוצה שתחטפו את הבנות האלו." אמרה כריסטיאנה והראתה להם תמונות של קנדי ורומי.
פול אמר: "אבל זה אחות של חברה שלי !" "או שאין לך עבודה או שאתה חוטף אותה." אמרה כריסטיאנה.
"טוב אני ייבחר בלחטוף אותה." נאנח פול.
———————————————————————————————————————- קנדי ורומי קפצו ודילגו במסדרון החדרים שבפנימייה ועצרו.
"תעצרו!" אמרו מרטין ופול וקשרו אותם לעמוד.


תגובות (2)

סיפור נחמד:)

02/03/2011 18:11

תודה

02/06/2011 14:56
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך