משחק הנקמה חלק ה' "כריסטיאנה מכה שנית"

בפרק הקודם קים התעוררה אך היא נהיתה חירשת.
————————————————————-
אליס נכנסה לבית החולים ושאלה: "מה שלום קים?" מרטין וקמילה נכנסו בריצה לחדר השירות בכדי לחפש את פול, אך לא מצאו… פול מצא את עצמו שוכב על הרצפה ליד המיטה של קים. אליס ניכנסה לחדר של קים ולחשה לפול באוזן:"פול אתה יודע מה שלום קים?". פול בעודו מגרד את העורף לא ענה, קים התעוררה בפעם השנייה, ואליס חיבקה אותה חזק כ"כ ואמרה: "קים את בסדר?" קים גירדה אוזניה ואמרה: "את יכולה לחזור על דברייך?" אליס הנהנה בראשה וחזרה על כך. קים שום גירדה באוזניה, וחזרה לישון.
מרטין ניגש לקמילה ואמר לה: "בא איש עשיר בשם מקסים, או אקיצר, מקס, הוא עשיר והוא מוכן לשלם את הסכום המדויק בשביל לעזור לקים!" קמילה אמרה: "מאיפה אני יודעת אם הוא יסכים?"
עבר מקס ליידם ואמר להם: "שלום, אני מקס, עם אתם לא מכירים אני חדש פה." -שלום…" אמרו קמילה ומרטין. מקס התייצב מולם ואמר: "כן, מה גבירתי צריכה?" קמילה חייכה ואמרה: "יש פה גם אדון, חחח. יש פה גם את מרטין לא רק אני חחח.." מרטין התעצבן ואמר: "שלום אני מרטין וזאתי קמילה, וחברה של קמילה זקוקה לעזרה, היא חירשת. אתה יכול לשלם לנו את הניתוח בנדון?" מקס לקח לעצמו כיסא וישב עליו וענה: "טוב כן, אך כמה כסף זה עולה?"קמילה אמרה: "מיליון דולר, בשחור כמובן, חח…" מקס קם מהכיסא ואמר: "תישמעי, אני איש עשיר, אבל אני לא מוכן לשלם סכום כזה, אל תידאגו, אני מכיר קוסם רפואי שיכול לעזור." -אמר והלך.
כריסטיאנה הישתעממה מאוד והלכה לאמא שלה ואמרה לה שאין לה חברים. קטלינה אמרה: "רואה! על כל שטות את כועסת ואין לך חברות!" כריסטיאנה נעלבה והלכה לפארק. קטלינה ניסתה להרגיע ואמרה בקול לחש, אל תלכי…"
כריסטיאנה הרכיבה מישקפיים, והלכה לפארק. שם חיכה לה מקס ונתן לה מזוודה מלאה בכסף…..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך