פרק שלישי, מקווה שזה לא קצר לכם.

שפת הקסם 3

05/12/2010 758 צפיות תגובה אחת
פרק שלישי, מקווה שזה לא קצר לכם.

מול גריף נמצא – כרישנחש.
זהו כריש אשר הוא נחש בחלקו. קצת קשה לדמיין? תדמיינו נחש עבה, ארוך וגדול מאוד בצבע כחול כהה, בעל 6 טורים של שיניים חדות מאוד שכל אחת בגודל של חצי בן אדם. תמיד סיפרו על הכרישנחשים בתור יצורים נוראים, שנגלים רק בגשם, ביערות, מתי שיש ירח מלא. צריך שכל התנאים האלה יתקיימו בכדי שכרינחשים יגלו את עצמם.
בכדי לקיים את עצמם מתי שאין תנאים אלו, כרישי הנחש טורפים כל פיסת בשר שנקראת בדרכם! לבסוף הם שוקעים בתרדמה, עד הפעם הבאה שבה תנאים אלו מתקיימים. הכרישנחש הזדקף על גחונו. גריף הושיט יד לחרבו, אך נזכר שהיא התאדתה כאשר ניסה לחבוט בה בדלת חדרו אצל הקוסם.
הוא נעמד בכבוד מול הכרישנחש, אשר פתח את פיו הגדול. גריף נכנס לתוך פיו של היצור ועדיין נשאר מספיק מקום בשביל לבנות שם אמבטיה.
שני ניבים נכנסו לתוך גופו של גריף: אחד לתוך ידו, ואחד לתוך ביטנו. 'הסוף מתקרב.' חשב לעצמו (תוך כדי עצימת עיניו), אך לא הצטער שהוא יצא למסע. הוא נזכר באביו שתמיד אמר לו "עם תתקשה לבחור באיזה דרך ללכת, תבחר תמיד בדרך הנועזת!" בגלל זה הוא החליט לצאת למסע האבן הזה.
הוא בכלל לא רצה שלום עם הענקים. כשהוא יצא למסע, הוא היה איש טיפש, שחשב שהכל יעבור בקלות.
הוא לא הבין מה הוא מרגיש.

"היה לא ממש מזל, עם הכרישנחש ההוא, במיקרה עברתי באיזור לעסוף ששון הקטיף. צריך לקטוף את זה לאור ירח מלא, את יודעת. "
זה היה מה שהוא שמע.
כאב נורא בביטנו. זה היה מה שהוא הרגיש.
עפעפיו נפתחו לאט והוא ראה תקרה חומה בהירה, מטושטשת מעט, שבה דלת נמצאת.
ואז הוא שקע שוב בשינה.


תגובות (1)

אשמח לתגובות.

15/12/2010 17:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך