סבבה בסיפון חלק ב'

טוסיה נכנס אל מתחת למיים ולקח את המגפון אבל במגפון נתקע דג זהב. אחיהו טס לטוסיה חטף לו את הדג ושם אותו בתוך אקווריום ושאל את הדג: "אוקיי יש לי מיליונים משאלות אני רוצה פוני, קרוסלה ניידת, פוסטר של דורה בבגד ים וגלגל ים של בראץ." הדג שתק. אחיהו לקח וזרק על האקווריום ושאל: "תענה לייייייייייייייייייייייייייי" הדג שוב פעם שתק. דויד ניגש לאחיהו וחטף לו את הדג ואמר: "דג אני רוצה כפפות של קונג פו עגיל לגבה ומיים כי אני צמא…" הדג שתק. באה נוייה וחטפה את הדג ואמרה לדג: "אני רוצה…." לקח נצח לנוייה את הדג ואמר: "הלוואי ואחי יפסיק לחשוב ת'צמו." אברם התעצבן וגם הילדים שהראה להם את הקסמים שלו ועשה: "הוקוס פוקוס בילי פוקוססס !!" פתאום הדג נעלם מהיידים של נצח ונפל למיים. כולם התבכיינו לאברם שיחזיר את הדג ואז באה גבי וכולם שתקו. "מה יהיה ?" והלכה. כסלו וטבת שמו קרם פנים ואז פתאום נפל על כסלו הדג. "איכסס תעיפו אותו מימניי!" התבכיינה כסלו. אברם טס לכסלו וניקה לה את הפנים והשאיר לה את קרם הפנים. "תודה אברם…" הסמיקה כסלו. טבת שמה את הדג על הפנים שלה ואמרה: "הצילו אברםם דג ענק על הפרצוף שלי" אברם ניקה לטבת את הפנים והוריד לה את קרם הפנים. יואש שיחק עם היויו שלו וטוסיה פנה לעצמו מגפון שלא עובד. "אוף אני מוכרח למצוא לעצמי מגפוןן בא לי לדבר ולהתלונן ולכעוס, מגפון אהוביי" אמר טוסיה לעצמו בלב ושיחק גם הוא ביויו. גבי נכנסה לחדר של טוסיה ויואש ושאלה אותם: "למה אתם עצובים זה כולה עונש עכשיו העונש שלכם זה לשמוח." יואש חייך וטוסיה עשה פרצוף מתעניין והמשיך לשחק ביויו. גבי אמרה: "טוסיה או היויו או שאתה מקשיב לי!" "היויו" אמר טוסיה. "נוייה.." אמרה גבי וטוסיה קטע אותה ואמר: "קשוב קשוב!" נכנס אברם לחדרם של יואש וטוסיה ושאל אותם: "יש בספינה……"
המשך יבוא…..


תגובות (1)

לא הבנתי מה מצחיק פה…
אבל סכ"ה סיפור יפה.. :)

26/12/2010 17:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך