סבבה בסיפון חלק ג'

נכנס אברם לחדרם של יואש וטוסיה ושאל אותם: "יש בספינה שני אנשים שלובשים שחור וטוענים שזה שוד." גבי נבהלה ואמרה: "בספינה שלי?! אני הולכת להראות להם מה זה!!!" יואש אמר: "אמא בלי אלימות לא אמא…." קולות של אייה ואהוץ' נשמעו מהקופה. טוסיה לקח את המגפון שבנה ואמר: "אמ… אחד שתיים וואן וואן ?! אה כן איפה כולם?" כולם פה" ענו נויייה ודויד. גבי יצאה עם השודדים והוציאה את כובע הגרב שהיה עעל ראשם וראתה שזה: כסלו וטבת??!! גבי לא האמינה.! ושאלה: "כסלו! טבת! למה עשיתן זאת?" כסלו אמרה: "אנחנו מצטערות מאוד רצינו לעשות שוד כי רצינו שאברם יציל את הספינה ומאוד נהננו מאיך שהוא הלך לקרוא לכם." טבת אמרה: "כן רק עשינו את זה בשביל להרשים את אברם." "אווו" נשמעו קולות של אהבה וחיבה בין התאומות לבין אברם. אברם התמלא כולו בושה ואמר: "למה מול כולם כסלו, ובמיוחד את טבת! לא ציפיתי לזה. אני לא רוצה להיות חבר שלכן לא כלום!" "בוזזז" נשמע קולם של הקהל. אברם סתם בקליק אחד וכולם לא הצליחו להגיד מילה אחת שקשורה למה שהוא אומר. עבר שבוע וטוסיה במגפון מרעיש לכולם את האוזן ויואש משחק במחשב. נצח נכנס לחדר של יואש ושאל אותו: "מה אתה עושה?" וחטף לו את המחשב. יואש הלך לטוסיה ולקח לו את המגפון ואמר: "מי שרואה את נצח להגיד לו שאחיהו הלך הבייתה טוב ?" "טוב,"אמרו הקהל ששמע את יואש. טבת לקחה ספסל נח ונשענה עליו עם קרם פנים ו-2 מלפפונים. כסלו עשתה בדיוק ככה ככה כי שהם קמו היא הייתה אדומה. טבת אמרה: "את לא חושבת שהרגזנו את אברם?" כסלו אמרה: "לעעע, סתם שטויות זה יעבור לו עם הזמן הוא יישכח את זה." טוסיה ניגש עם המגפון לחדר הבקרה ואמר: "כולם כולם מי ששמוע אותי יגיד אולה!" "אולה" "אוקיי יפה עכשיו מחר יש פעילות לילדים הפעלה מיוחדת! 'שרים עם נוייה ודויד'." נוייה התרגשה והתאמנה על השיר של מירי מסיקה. היה לה קול מדהים ואז דויד ניגן ממש ממש יפה ואז הם היו מוכנים למחר. כעבור יום כשהם התאמנו לערב משהו השתבש במקרופון היה שם…..

המשך יבוא ……


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך