סבבה בסיפון חלק ד' ואחרון

היה לה קול מדהים ואז דויד ניגן ממש ממש יפה ואז הם היו מוכנים למחר. כעבור יום כשהם התאמנו לערב משהו השתבש במקרופון היה שם אוגר קטן ועייף וצמא. שהיה צריך לרוץ על גלגלים בשביל שהמקרופון יעבוד. נוייה אמרה: "תשאר פה דויד אני הולכת להתלונן לגבי." דויד נשאר ובינתיים אצל נוייה וגבי. "גבי מצאנו אוגר קטן!! והוא מפריע לנו לשיר מה אין לך חשמל ?" גבי אמרה: "אוי נוייה את הוזה לכי תשכבי במיטה הכל יהיה בסדר." נוייה חזרה לדויד והם המשיכו להתאמן בלי מקרופון. כסלו השתעממה ואכלה המבורגר. טבת: "איכס מה המבורגר לא משמין?" כסלו עשתה לא וזרקה את השקית שעטפה את ההמבורגר. אברם עבר וניסה קסם חדש על כד מעופף. פתאום השקית שעטפה את ההמבורגר ניהיתה גדולה וגדלה וגדלה ! אברם ניסה להשתלט על יצור השקית של ההמבורגר ולא הצליח. הוא ניסה וניסה ולא הצליח. יצא נצח מהמחשב ויצא לבחוץ. "מה זה החושך הזה?!" אמר נצח והסתכל על השקית הענקית. אחיהו קפץ על ידיו של טוסיה וצעק עם טוסיה: "אמל'ההה" גבי ויואש יצאו וראו את מה שקרה ואמרה: "אנחנו נתנגש בדבר הזה בלילה בחצות נתפוס מחסה יואש!" הגיע ערב ונוייה ודויד שרו וניגנו. כסלו וטבת לקחו סירה קטנה וקפצו למיים ושחו לישראל בחזרה. גבי ראתה את הבנות עושות זאת וגבי יואש וטוסיה נפלו לתוך סירה ושחו. נכנסו נצח ואחיהו גם לתוך סירה קטנה. אברם ניסה לעצור את המפלצת אבל הוא לא הצליח אז קפץ לתוך המיים ובנה לעצמו רפסודה ענקית. דויד ונוייה הפסיקו לשיר וקפצו לתוך המיים וברחו. כל שאר האנשים תפסו מקומות וכל מי שלא הייתה לו סירה מת בדיוק כמו בטיטאניק.

סוף =]


תגובות (2)

סוף מפתיע אהבתי

27/12/2010 20:34

את פשוט העלית את מה בכריש?
כאילו WTF,???
האתר נועד שתעלי אליו סיפורים ש*את* כתבת!!!!!!!
לא תוכניות טלוויזיה!

07/08/2011 06:28
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך