החוטפים פרק 3 ואחרון "the end"

הוריה של ניקי חזרו לבית. וניקי במעבדה של הבוסית ריינג'ל. "תנו לי לצאת מי פה!" צעקה ניקי. הבוסית ריינג'ל אמרה: "תלמדי לא לדבר עם זרים.. מועחעחעחעח" ניקי כיווצה גבות וחשבה מה לעשות כדי להשתחרר מהאזיקים. ניקי נזכרה. "אני צריכה לשיר, טוב זה ייפתח את האזיקים." ניקי החלה לשיר שיר עמוק מהלב וזה שחרר את האזיקים. הבוסית ריינג'ל כעסה מאוד ושחררה את ניקי לבחוץ. שרון חיכה שניקי תיצא ואמר לבוסית ריינג'ל: "אני מצטער העבודה לא מתאימה בשבילי, אני מתפטר!" שרון רץ לדלת וטרק אותה חזק וכל העובדים אמרו שששש…. , "אין בעייה שרון אני עוד ייתנקם.

בינתיים שניקי חזרה הבייתה ההורים דאגו לניקי כל כך ואמרה להם שהיא הלכה למסיבה. ואת כל מה שקרה. אמא של ניקי אמרה: "ניקי יש לנו הפתעה בישבילך." אבא נתן לניקי מתנה אחת שתכוב עלייה מאמא ועוד מתנה שרשום עלייה מאבא. "אוי תודה אבא תודה אמא אני אוהבת אתכם!" בינתיים אצל שרון והבוסית ריינג'ל, הבוסית ריינג'ל התקשרה למשטרה ואמרה: "הלו?! משטרה? אה כן יש מישהו שהוא חטף את הילדה של הבת של חברה שלי. כן, ביי!." שרון מלטף את החתול שלו ואומר: "חתולון התגעגעת?" ונתן לו קערת אוכל ענקית. מישהו התקשר לשרון ושרון ענה: "הלו?" ומהצד השני אמרו: "ההורוסקופ שלך אומר ביי לנצח מחיית הנפש שבך מועחעחעחעחעחע!" שרון נכלא בכלא והיה עצוב מלא שנים. מאז ניקי לא מאחרת נועה תמיד ראשונה ההורים של ניקי לא משאירים אותה לבד וזהו הסוף!


תגובות (1)

סיפור מקורי! אהבתי!

22/01/2011 15:20
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך