זה היה הפרולוג של הסדרה החדשה שלי: "חשאי 217".
מקווה שאתם אוהבים! הפרקים הבאים בהמשך!

חשאי 217- פרולוג

02/05/2011 772 צפיות 4 תגובות
זה היה הפרולוג של הסדרה החדשה שלי: "חשאי 217".
מקווה שאתם אוהבים! הפרקים הבאים בהמשך!

(¯`*•.¸,¤°´'`°¤,¸.•*´¯)
¸,¤°´'`°•.¸O¸.•°´'`°¤,¸
|¯¯¯¯¯¯•.•¯¯¯¯¯¯|
~~~–פרולוג—~~~-
|______.•.______|
*´'`°¤¸¸.•'´O`'•.¸¸¤°´'`*
(_¸.•*´'`°¤¸'¸¤°´'`*•.¸_)

מכונית הפולקסוואגן הכסופה חנתה בסמוך לדלת הבניין. דלת הנהג נפתחה ומתוכה ייצא האיש בחליפה אל הלילה השחור. על פניו הורכבו משקפי שמש גדולות שאפשר היה לראות את השתקפותו של הירח הלבן על עדשותיהן. האיש בחליפה התקדם לעבר הבניין בעוד צרור של תמונות מוחזק בידו.
כאשר הגיע לדלת הבניין שלף כרטיס זהוב, גודלו כגודלו של כרטיס אשראי, מכיס מעיל השלושת-רבעי שלו.
את הכרטיס הוא הכניס לחריץ שבמקומו הייתה אמורה להיות ידית הדלת. נשמע צלצול באורך שנייה, האיש שלף את הכרטיס מהחריץ,והחזיר אותו לכיסו. לאחר מכן הופיע על זכוכית הדלת מלבן, כמו ב"חלון הודעת שגיאה" במחשב, ובתוכו היה ציור של טביעת אצבע. האיש חייך חיוך מסתורי, הניח את אצבע המורה שלו על ציור טביעת האצבע, חיכה כמה שניות, והרפה. מתחת לציור טביעת האצבע הופיעו המילים באנגלית: גישה אושרה. האיש הלך כמה צעדים אחורה, חיכה, ולפתע הדלת נפתחה לרווחה.
הוא נכנס פנימה, שם חיכה לו איש שפניו כוסו בגלל הברדס האפור שלבש.
"יש לך את התמונות של הזה שאנו מעוניינים לגייס?", שאל האיש בברדס.
"זה היה קל כמו לקחת סוכרייה מפיו של תינוק", הגיב האיש במעיל, "מחר נתחיל בגיוס", אמר וזרק על שולחן המתכת את צרור התמונות.
בתמונה האחרונה ביותר היה אפשר לראות ילד, תיק על גבו, על ידו כמה ילדים אחרים. הילד היה הבולט ביותר בתמונה, כי פני הוקפו במרקר אדום ובולט. הדבר המוזר ביותר בתמונה, היה שאפשר היה להבחעין שהצלם התחבא בתוך שיח כדי לצלם אותה…


תגובות (4)

תגיבו

02/05/2011 18:17

הגבתי :)
נשמע מעניין ו-
וואו!!! כותרת מושקעת… :)

02/05/2011 21:24

היי תמשיכו להגיב!

03/05/2011 16:02

יפה!
אבל ההתחלה קצת דומה להתחלה של הסיפור שלי…

מחכה להמשך :)

04/05/2011 20:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך