sweet
תהנו :) ואני יוסיף אחר כך כי אני לא יכולה אז עם יש צורך לתקן תכתבו כבר עכשיו :)...

~הכל בגלל המקום הזה~

sweet 09/09/2012 159 צפיות 2 תגובות
תהנו :) ואני יוסיף אחר כך כי אני לא יכולה אז עם יש צורך לתקן תכתבו כבר עכשיו :)...

"ידעתי שבאותו הרגע זה ממש ייקרה ,ראיתי את זה במו עייני וכבר הבנתי!! אז!! שזה לא חלום שזה אמיתי !"
אמרה צ'ריש.
"אוייש ,אני לא יודע איך הגענו לכאן וגם איך זה קרה אבל זה התחיל עם הארון", אמרה בקי.
נשמעה צעקה מהמסדרון ,ידייה של קתרין היו מלאות בדם ! "אני לא יודעת איך זה קרה" בוכה קתרין , "גם אנחנו לא יודעות אבל מזל שיש לנו זו את זו ואת האישה המוזרה אמרה צ'ריש.
רגע……. "אתן לא חושבות שהיא יודעת משהוא מכל הסיפור הזה?, תחשבו קצת, היא כל הזמן עוברת כאן כמשהוא רע קורה" אמרה בקי.
"את רומזת לנו שהיא איכשהוא קשורה לכל הקטעים האלה?" אמרה קתרין,"אולי נפסיק להסיק מסקנות ופשוט נשאל אותה?" אמרה צ'ריש.
"אבל איך נעשה את זה ?, זה קצת מפחיד ! אני מפחדת אני כבר לא יודעת מה לחשוב עם נלך לשם? אולי זה רק יחמיר את המצב !! " אמרה קתרין.
"בנווות בואו מהר מאצתי את הפתק הזה :O " אמרה בקי.
מה זה? "תראי תראי" אמרו הבנות כעבור שתיקה דמומה נשמעה מוזיקה מהחדר הסמוך של המסדרון ,ארפל עמוק עבר בחדר וגם הבנות נעמדו בדום שמומי כמו בצבא ,באותו רגע נשמע גם צרחה מביתה של הזקנה ,הבנות רצו אלייה והזקנה אמרה שיילכו מכאן כמה שיותר מהר כי הן בצרות ועם הן ישערו כאן זה כבר יהיה הסוף שלהן , כי מה שקורה כאן זה קטסטרופה וזה לא צחוק ….
בפתק היה רשום : אני הזהרתי אתכן……….
"רגע חכו שנייה אתן לא מבינות שמשהוא משך אותנו לפה ! זה בדיוק מה שהיה בחזיון של צ'ריש " אמרה קתרין.
"נכון אני זוכרת שהיא אמרה לנו שמשהוא מרזיק בה" אמרה בקי.


תגובות (2)

אני ממליצה שיהיו תיאורים יותר מפורטים, ופחות סמיילים. חוץ מזה הכל מושלם

09/09/2012 06:43

את יכולה לתת דוגמא לפחות תיאורים ? ותודה :)

12/09/2012 06:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך