אבנים טובות 5

ג'י 07/01/2013 871 צפיות 2 תגובות

סרקתי היטב את המטוס , באמת היה שם כל מה שרק אפשר בכדי להנעים טיסה , פלייסטיישן3 , מסך ענק , מלא סרטים , אוכל בשפע מכל הסוגים , עשיתי כמה סיבובים בפרואבולושין .טעמתי קצת מכמה סוגי מאכלים ונזרקתי על המיטה המפנקת שהייתה בפינה , בכל זאת כבר לילה ואני עייף.
אני לא יודע כמה זמן ישנתי אבל כנראה שלא יותר מדי כי עדיין חושך , קמתי , עשיתי לי תה חם , הסתכלתי שוב בתיק שקיבלתי 7000 דולר אכן היו שם , לא מעט כסף , כמעט 30 אלף שקל וזה רק לשבוע , מעניין מה אני צריך לעשות בשביל זה.. , אבל איך שלא מסתכלים על זה – זה מפתה ביותר , שנה עבודה ואני מיליונר , מתאים לי , אולי כדאי לשנות גישה , נזרום עם זה ואם זה עבודה שמכבדת את בעליה אין סיבה שלא אלך על זה , את ההרהורים שלי קטע קולו של הטייס , אני משער , באנגלית קלוקלת הוא מודיע שבעוד מס דקות אנו נוחתים , עלי להחליף את בגדי לאלו שבתיק ,לשבת בכסא הנוסעים ולחגור חגורת בטיחות .
החלפתי את בגדי לחליפה המוזרה שלמרבה הפלא ישבה עלי בול , שמתי גם את הנעליים המוזרות , את בגדי שמתי בשקית והמתנתי לנחיתה שלא אחרה לבוא , בעוד מספר דקות אגלה אם אני מובטל בבריחה או מיליונר בפריחה…


תגובות (2)

אהבתי, מחכה לפרק הבא D:

10/01/2013 13:04

בוא יבוא…

10/01/2013 16:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך