אוקיי, מה שאני מתכננת לעשות הוא סיפור על חברות נערים שמחליטה לטפס על ההר בגלל הסיפור הזה. הם לא יודעים עם זה אמיתי, אבל ככל שהם מתקדמים משהו חל בתוכם והרצון להגיע למעלה לא עוזב.
אני צריכה דמויות. יחד עם אנה (שבהחלט לא תהיה הראשית), סך הכל 5 ילדים.
תכתבו לי תאורים? (:
שם, גיל, אופי, מראה חיצוני, דברים שתרצו לציין.

אברסט | פרק 1- הרשמה

23/06/2013 805 צפיות 6 תגובות
אוקיי, מה שאני מתכננת לעשות הוא סיפור על חברות נערים שמחליטה לטפס על ההר בגלל הסיפור הזה. הם לא יודעים עם זה אמיתי, אבל ככל שהם מתקדמים משהו חל בתוכם והרצון להגיע למעלה לא עוזב.
אני צריכה דמויות. יחד עם אנה (שבהחלט לא תהיה הראשית), סך הכל 5 ילדים.
תכתבו לי תאורים? (:
שם, גיל, אופי, מראה חיצוני, דברים שתרצו לציין.

אנה הניפה את התיק על גבה ופסעה לסלון בצעדים עגמומיים. היא נשכה את שפתה ודפקה על דלת חומה שפונה למטבח.
שום קול. זה אומר שאין אף אחד בבית. אנה מוצאת את עצמה מחייכת באכזריות.
לפני שבוע כמעט, אנה נכנסה לספרייה הציבורית. היא נוהגת לבלות שם אחרי הלימודים ולהינות מחברתה של הספרנית-חברה שלה, אמלי.
היא לקחה תנופה ופרצה לתוך הסיפרייה בדילוגים, אך מצאה את עצמה עומדת מול ספרן שהיא לא מכירה בכלל. לחייה התלהטו ומבוכה אדירה כבשה אותה. לספרן הזר היה שיער שחור מזדקר, פנים חתוליים מעט ועיינים זהובות מצומצמות. אנה שמה לב שהיו לו שלושה עגילים על אוזן אחת, חמישה על השנייה, קעקוע מסתלסל וענקי על זרוע ימין שסרטט וורד ורדרד ענקי, שעליו מטפס נחש שחור מאיים ועוד שני עגילים נעוצים בשפה התחתונה שלו.
"אני מצטער," צחק הספרן לאור לחיי האודומות, "מי הגברת?"
אנה פרכה את אצבעותיה והשתדלה להישיר מבט לעיניו הקטנות והצוחקות. "אנה.." מלמלה. קולה נשמע חלוש ומבוייש. הספרן החזיר את מבטו לערימת הספרים של שולחן המחשב.
"ומה גברתי מחפשת פה?"
אנה הרהרה בכך שקולו נשמע מתקופה אחרת לגמרי, ובלעה את רוקה.
"את אמלי.."
"היא התפטרה." ענה ללא לעניד עפעף. אנה נעצה את עייניה הגדולות בו. היא חששה שתתחיל לגמגם. מה פתאום אמלי התפטרה? צמרמורת עברה בכל גופה והרעידה אותה. מה לעזאזל?
אנה ניסתה לבלוע את רוקה. היא הרגישה כאילו הצליפו בה. היא נרעדה שנית ובטנה התהפכה. הדם התרוקן מפניה.
"מתי..?" גמגמה. היא נתמכה בארונית הספרים שלידה כשרגליה התחילו לרעוד גם. היא לעולם לא לקחה שום אמצעי תקשור עם אמלי חוץ מביקוריה בספרייה; לא מספר פאלפון, לא אימייל.. אפילו לא שם משפחה.
"אתמול." ענה הספרן בפשטות והתקדם לעברה. "אני אריק, בכל מקרה." הוא נגש בזריזות לארונית שעליה נשענה. "מה את אוהבת לקרוא?.." התחיל לשאול ואז כמעט צעק בבהילות, "אוה אני יודע! משהו מושלם בשבילך!"
הוא היה נראה כל כך מאושר מעצם הידיעה שמצא ספר בשבילה, שלא היה נעים לה לומר לו שהיא לא קוראת בכלל. היא הלכה אחריו בביישנות עד שנעצרו מול ארונית מעלה אבק.
"זה אומנם ישן, אבל יש פה ספרים נהדרים." מלמל תוך כדי שליפת ספר דק בעל כריכה עבה וירוקה. הוא נשף עליו ואלפי כדורי אבק קטנטנים התעופפו באוויר וצרבו את גרונה בעדינות. הוא ליטף אותו בעדינות והגיש לה אותו. "את יכולה לקרוא פה עם את רוצה."
היא נטלה את הספר המוזר בידיה והתיישבה על אחד הפופים הכתומים שנחים על השטיח. הספרייה הייתה דוממת והיא הפכה דף, והחלה לקרוא.
הספר דיבר על אגדה שרודפת את הר אברסט. אנה גרה בעיירה בערך עשרה קילומטרים מאתר המבקרים שליד ההר, כך שהספר מתח את עצביה בסרקנות. הוא מספר על דמות אגדית שסובבת אותו, כך שכל איש המגיע לפסגה זוכה למשאלה.
תוכנית החלה להירקם בראשה.


תגובות (6)

שם: ליאן \לי
גיל: כמו כולם
תיאור: גובה ממוצע שיער שטני קצר עד הכתפיים מדורג עיניים גדולות חומות אף ישר ופה קטן.
אופי: חכמה אבל לא חושבת הרבה פשוט פועלת רצה מהר ואוהבת מים וחיות. מנסה לעזור כמה שיותר אך מוותרת הרבה ומרימה ידיים.
מחכה לראות את הסיפור נשמע מעניין בהצלחה :)

23/06/2013 12:17

שם:רוז
גיל כמו כולם
תיאור:גובה ממוצע,עיניים כחולות מלוכסנות גדולות,שיער אדום אש צבוע,גוף יפה,בעלת עגיל בשפה וספטום.
תיאור:היא מפוצצת באנרגיה למרות המראה שלה היא חמודה ואוהבת לעזור,היא יכולה להכין מכל דבר משהו טעים.
חברותית

23/06/2013 12:47

קודם כל אהבתי את הכתיבה אני חייבת לציין ;-)

שם: אד
גיל: 17
תיאור חצוני: לא נמוך ולא גבוה, צבע שיער חום בהיר ועיניים גם כן בצבע שערו, יש לומבנה חטוב ושרירי אך לא שרירי מידי, הוא שחום, פניו מאורכות ולסתותיו בולטות בצורה כה יפה, חיוך גדול מלא שיניים לא לגמרי ישרות, בצורה טבעית כזו.
אופי: אד שונא אנשים רצינים, הוא לוקח את החיים בקלילות ובצחוק. תמיד חיוכו מעטר את פניו וצחוקו משאיר אווירה שמחה…זו חלק מהתגוננות כלשהי, הוא פוחד לפחוד, הוא פוחד להתיבק בעצמו, הוא פוחד להפוך לאביו, איש עסקים מצליח חסר רגש, כמו רובוט. אביו והוא ביחסים לא כל כך טובים משום ששתי השקפות העולם של שניהם שונות. ובקשר לאהבה? טוב גם את המילה הזאת הוא לוקח בצחוק, לא היה לו קשר רציני אחד. (אשמח אם תיהי. דמות נשית שהוא לא סובל ובסופו של דבר הם יאזנו אחד את השנייה :))י

23/06/2013 12:49

להתעסק בעצמו**

23/06/2013 12:50

תודה כולן ♥
אוקיי, עד עכשיו זה מצויין. חסר לי רק עוד מישהו אחד ואני ישר מתחילה לכתוב את הפרק השני. אני רק רוצה לומר, שברגע שנתתן לי את הדמויות אני אפתח את הבסיס הלאה.. אני מקווה שזה בסדר (:

23/06/2013 12:52

שם: ברנדון
גיל: 17 וחצי
החבר הכי טוב של אד
מנהיג מלידה, נחמד, עוזר ומתחשב.
בעל שיער חום בהיר ועיניים כחולות כהות (אבל לא מדי). גבוה- מעט מעל הממוצע. חטוב. מתאמן. מאוד חשוב לו הרושם הראשוני והחיצוני, אבל הוא לא שטחי. בינתיים רווק. הוא לא לוחץ על קשר, אבל שתבוא האחת הוא ילחם עליה בכל הכוח.
אם אפשר, שיתאהב באחת הבנות בחבורה, ושהיא לא תרצה אותו ותדחה אותו, אבל בגלל חיזוריו התמידיים, תענה לו בסוף.

23/06/2013 15:50
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך