Lucy Koren
חחחחחח זה נראה כמו טלנובלה....
במיוחד בשביל חולמנית, פרק ארוך במיוחד (:
טוב, זה הפרק האחרון לאגם הברבורים, מקווה שנהניתם כמה שאפשר P:
אני אנסה להתחיל סיפור חדש בהקדם, אבל הסיכויים שאני אעלה סיפור לפני סוף השנה נמוך, אז אל תצפו ליותר מדי....
נתראה חברה (:

אגם הברבורים- פרק 7: פרק אחרון

Lucy Koren 31/05/2012 754 צפיות 25 תגובות
חחחחחח זה נראה כמו טלנובלה....
במיוחד בשביל חולמנית, פרק ארוך במיוחד (:
טוב, זה הפרק האחרון לאגם הברבורים, מקווה שנהניתם כמה שאפשר P:
אני אנסה להתחיל סיפור חדש בהקדם, אבל הסיכויים שאני אעלה סיפור לפני סוף השנה נמוך, אז אל תצפו ליותר מדי....
נתראה חברה (:

ירח מלא עלה בשמי הממלכה השקטה. לא היה איש ברחובות האפלים ובסמטאות. הרוכלים סגרו מזמן את הביתנים, והלכו אל ביתם לאכול ולנוח. המתח נישא באוויר. אף אחד לא ידע מי היא בחירת ליבו של הנסיך. אף אחד חוץ ממנה.
היא שחתה באמצע האגם וחיכתה לרגע המתאים בו תוכל להפוך שוב לבת אדם. משהו הציק לה בפאתי מוחה, אבל היא נפנפה זאת בחוסר עניין. היא לא רצתה שדבר יפריע לה בלילה המאושר. היא חייכה לעצמה, בסתר ליבה, משום שברבורים אינם יכולים לחייך. היא צחקה, ודמעות של שמחה זלגו על לחייה, אבל רק בדמיונה, משום שברבור אינו בוכה.
הירח היה בדיוק מעל האגם הגדול, נראה כאילו הוא נוגע בו, אבל לא בדיוק. אודט שחתה אל המים הרדודים. הכדור הלבן והמוכר אפף אותה שוב בחום. כנפיה התארכו לאט והפכו לידיים. רגליה איבדו את קרומיהן וקיבלו שוב אצבעות. נוצותיה התקבצו למקום אחד והפכו לשיערה הזהוב.
היא חייכה לעצמה כשהשינוי הסתיים. היא הייתה מוכנה לנשף. שמלתה הפשוטה שאותה לבשה באותו הערב על הצוק נראתה לבנה כמו ביום ההוא, והיא התעופפה ברוח הקרירה והמרעננת.
היא עצמה את עיניה ודמיינה את הנסיך מכריז עליה כעל אשתו. מכריז עליה כעל אהבתו היחידה. היא פקחה את עיניה, כאשר ביטחון בוער בהן והחלה ללכת יחפה אל הארמון.

הוא עמד מחוץ לארמון. קרוב אליו, אך מחוץ לטווח ראייתו של כל אדם או משרת. הוא חיכה שאודט תגיע. היא ידע שתגיע. היא אהבה את זיגפריד.
כשחשב על כך הוא השפיל את עיניו לקרקע ובעט באבן קטנה. הוא עקב בעיניו אחר האבן שעפה אל מקום המואר באור הירח וראה את אודט הולכת ללא פחד אל כניסת הארמון, כשחיוך מתנוסס על פניה החלקות והעדינות.
בלי לחשוב הוא יצא ממקום מחבואו והלך לכיוונה. הוא נעמד מולה והסתכל אל תוך עיניה, שעכשיו שידרו פחד גדול.
"אני לא אפגע בך." הוא שמע את עצמו אומר כמעט בלחש.
היא לא ענתה לו, אלא הלכה צעד אחד אחורה כמבקשת לברוח ממנו. הוא השפיל שוב את עיניו אל הקרקע. הוא ידע שהיא מפחדת ממנו, כולם פחדו ממנו, אף על פי שלא עשה דבר רע.
"אני מבטיח שלא אפגע בך. זו שבועת קוסמים." הוא אמר בשקט והרים את עיניו בציפייה.
נראה כאילו היא נרגעה מעט, אבל פחד עדיין נראה בעיניה.
"רק רציתי לדבר איתך מעט, לשאול לשלומך." הוא אמר וחייך אליה חיוך קטן שלא חש את שיניו.
"שלומי.. שלומי בסדר." היא אמרה וחייכה אליו חיוך מאולץ.
"איך את מרגישה? הכל בסדר? את שמחה?" הוא שאל אותה, מכניס את כל רגשותיו לשלוש השאלות הקצרות הללו.
"אני בסדר." היא ענתה לו קצרות.
"את רוצה ללכת ממני, אני יודע." הוא אמר בשקט והלך צעד קטן אחורה, "אבל בבקשה, תני לי רק הזדמנות קטנה לדבר איתך, אני מבטיח שתלכי אל הנסיך ברגע שתרצי."
אודט לא זזה ממקומה, ופון רוטברט פירש את עובדה זו כהסכמה לשיחה קצרה. בתוך ליבו הוא צהל מאושר על ההזדמנות הקטנה שניתנה לו.
"אני יודע שאת שונאת אותי," הוא פתח בקול מפייס, "אבל אני מבטיח לך שרק ניסיתי לעזור. לא רציתי לאבד… לא רציתי שתהרגי את עצמך." הוא תיקן את עצמו במהירות.
"רצית להציל אותי? רצית לעזור לי?" היא שאלה כלא מאמינה, "הפכת אותי לחיה. הפכת אותי ליצור אומלל המועד לציד והתעללות." היא אמרה כמעט בצעקה.
עיניים מעטות של משרתים שעמדו בפתח הארמון פנו אל שניהם, אך הם לא עשו דבר על מנת להרחיקו משם.
"אני מצטער, לא ידעתי מה לעשות. ראיתי שהלכת אל קצה הצוק. ידעתי שאין לי שמן לבוא ולהצילך, אז עשיתי את הדבר היחיד שיכלתי. עשיתי קסם. אני מצטער שפגעתי בך, לא התכוונתי. רציתי שתהיי מאושרת בחיים, ולא מאושרת במוות."
"אם רצית לעזור לי, אז למה לא שינית אותי בחזרה לבת אדם כאשר זיגפריד ביקש זאת ממך?" היא שאלה בתוכחה.
"לא היית באמת מאושרת. הקשבת לזיגפריד כי הרגשת בודדה יותר מאי פעם. הקשבת לו כי רצית חבר, ולא כי היית מאושרת באמת. היית מנסה לקפוץ לאגם מראש הצוק שוב, אם הייתי משנה אותך אז."
"ועכשיו תוכל לשנות אותי?" היא שאלה בשקט, בכל צרוד מעט מדמעות.
פון רוטברט הביט בעיניה הדומעות.
"בשבילך הכל." הוא מלמל והרים את ידיו לאוויר. הוא עשה תנועות מהירות וקטנות. אור בהיר אפף את אודט לכמה שניות ונעלם. "זהו." הוא אמר בשקט וחייך אליה חיוך מקווה.
"ת.. תודה." היא אמרה וחייכה אליו חיוך קטן, הפעם לא כל כך מאולץ. "ברשותך.." היא התחילה.
"כרצונך." הוא חייך אליה וזז מדרכה.

אודט הלכה במהירות אל פתח הארמון. המשרתים הנידו בראשם לשלום והיא קדה קידה קטנה לעברם וחייכה. היא נכנסה פנימה והסתכלה על האולם הגדול שבו בילתה בתור ילדה קטנה עם חברה הטוב הנסיך זיגפריד. תמונות מהעבר רצו במוחה. שניהם מחליקים על מעקה המדרגות ונופלים אחד על השנייה בצחוק מתגלגל, שניהם יושבים לשולחן ואוכלים עוגת תותים ענקית, כאשר פניהם מרוחים בקצפת לבנה.
היא צחקקה לעצמה בשקט והחלה לרדת במדרגות, אך היא נעצרה באחת. היא הביטה לעבר הבמה הקטנה שעליה נמצאו המלך, המלכה וזיגפריד. ליד זיגפריד עמדה אישה בעלת שיער בלונדיני ארוך שהסתכלה על הנסיך בעיניים קורנות. זיגפריד חייך אל הקהל באושר.
"וכעט ברצוני להודיע לכל תושבי הממלכה, שבחרתי את מלכתי. בחירת ליבי היחידה עומדת פה לצידי. היא אוהבת אותי בדיוק כמו שאני אוהב אותה, ויותר. אני מבקש מכם, רחשו לה את אותו הכבוד שאתם רוכשים לי ולמשפחתי." אמר זיגפריד ונישק את האישה.
הקהל מחא כפיים במרץ והריע לזוג הטרי. כולם צחקו וחייכו באושר לנוכח בחירתו של הנסיך. נראה כאילו כולם אהבו את האישה ההיא.
אודט יצאה במהירות מהארמון, כשדמעות זולגות על פניה ללא מעצורים. היא רצה אל האגם בלי לחשוב על דבר מלבד פניהם של זיגפריד והאישה השנייה צמודים אחד לשני באושר.
זה היה צריך להיות האושר שלה, זה היה צריך להיות הנסיך שלה, החתונה שלה. היא לא ידעה מי היא האישה האחרת, אבל לא היה לה אכפת.
היא רצה ורצה, עוברת על פניהם של אנשים מעטים שיצאו להליכה במזג האוויר הנעים של הלילה. רגליה צעקו במחאה על חוסר המנוחה, אבל היא לא עצרה. היא הרימה את פניה למעלה וראתה את קצה הצוק. ההחלטה כבר התגבשה במוחה, וללא חרטות היא הגבירה את מהירות ריצתה. היא לא התכוונה לעצור.
"אודט!" נשמעה צעקה מלאה בכאב מהחלק התחתון של הצוק. היה זה קול מוכר, אבל לא הקול שרצתה לשמוע.
"אודט!" נשמעה צעקה נוספת מאדם מוכר אחר שלא רצתה לראות.
"אודט!" נשמע עוד צעקה מיוסרת ממש מאחוריה. זה היה הקול שרצתה לשמוע, אבל היא כבר לא יכלה לעצור, היא לא הצליחה לגרום לרגליה להפסיק לזוז. שריריה עבדו והיא המשיכה להתקדם אל הקצה.
לפני שנפלה הספיקה להסתובב ולראות את זיגפריד מאחוריה מנסה לתפוס אותה ללא הצלחה, ואת אביה ואת פון רוטברט ממש מאחוריו כאשר דמעות בעיניהם.
היא נפלה מטה למשך זמן שנראה לה כמו נצח. פניו של זיגפריד נחרטו במוחה, והיא המשיכה לבכות. גופה פגע במים בקול שבירה חזק. המים עטפו אותה ברכות, ובועות אוויר דגדגו את פניה בדרכן מעלה אל האוויר. היה חשוך, והיא ידעה שלא תראה עוד את קרני השמש, או את בוהק הירח.
הדבר האחרון שעשתה לפני שעיניה נעצמו בחוסר אונים היה לדמיין את האושר שלה. את האושר שהיה צריך להיות שלה ואבד. היא דמיינה את עצמה במקום האישה האחרת צמודה לשפתיו של אהוב ליבה.

"זו אשמתך!" צעק זיגפריד על פון רוטברט שעמד על קצה הצוק, ועל פניו זולגות דמעות.
הוא לא ענה.
"למה שינית את אודיל?" צעק שוב זיגפריד.
"לא שיניתי אותה!" צעק פון רוטברט בחזרה בקול שבור. "צבעתי את שיערה. אתה החלטת שזו תהיה אשתך. אני לא עשיתי דבר." אמר פון רוטברט יותר בשקט, מנסה להרגיע את עצמו.
"היא נראתה בדיוק כמו אודט!" צעק זיגפריד.
"היא לא." נאנח פון רוטברט, "עיניה של אודט אפורות, ועיניה של אודיל כחולות, אודט גבוהה יותר מאודיל, ושיערה ארוך יותר. הדבר היחיד שעשיתי היה לשנות את צבע שיערה על פי בקשתה האישית."
"שנה אותו בחזרה בבקשה?" נשמע קול חלוש מאחוריה אביה של אודט.
פון רוטברט הרים את ידיו לאוויר והוריד אותן באחת. שיערה של אודיל התכהה בהדרה והפך בחזרה לצבעו המקורי והשחור.
"אתה לא טיפש." אמר זיגפריד בשקט, "ידעת מה יכול לקרות, ונענית לבקשתה של אודיל בכל זאת. דמה של אודט נמצא על ידיך." הוא אמר והלך בחזרה אל הארמון.

דמעותיו של פון רוטברט התחדשו. הוא הסתכל אל המים שלקחו את אודט. "זה מה שרצית נכון?" הוא שאל את האוויר וקפץ למים.
גופו פגע בחבטה עזה במים. האוויר יצא מריאותיו באחת ומים נכנסו במקומו. הוא עצם את עיניו, נותן למים לשטוף את דמעותיו ואת יגונו.


תגובות (25)

עצוב!! עצוב מאד! ולמרות שזה עצוב…זה היה אחד הסיפור הכי יפה!!!

31/05/2012 12:29

מה? 0.0
זהו?
למה את שונאת אותי?!!?!?!?!
ככה את מסיימת??? לא!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

31/05/2012 12:50

לוסי יצאת גדולה האופרה הענקית של צייקובסקי כשבחרת את הבלט אגם הברבורים וכתבת על כך את הסיפור שלך זה פשוט מהמם השכלת לכתוב בצורה מושלמת ♥♥ תודה רבה לך ווהצלחה בלימודים נתראה כשתסייימי את הבחינות וכל מה שכרוך בבית הספר שבת שלווה ונעימה ממני בקי ♥♥♥♥

31/05/2012 23:04

תמשיכי…אני רוצה את פון רוברט אם אודט…
מצידי שהיו שנהם ברבורים

31/05/2012 23:08

ואו!
אין לי מילים.
הכתיבה שלך מושלמת ומרגשת.
הצלחת להכניס אותי לתוך הסיפור, בעזרת התיאורים שלך גרמת לי להרגיש את רגשות הדמויות השונות.
פשוט מדהים (:

01/06/2012 03:50

תודה רבה בנות!! אין לכן מושג כמה זה מעלה את המוטיבציה לכתוב, ואת הרצון להמשיך להעלות לפה סיפורים! D:
תודה על כל המחמאות, אוהבת אתכן!!! (:

01/06/2012 03:54

באלי לבכות…הם מתו!!
כל כך מרגש ועצוב…דייי :(
למה הגורל שלהם הוא למות? למה?
לפחות עכשיו הם יוכלו להיות ביחד במוות…המקום היחיד שנתן להם הזדמנות משותפת.
הכתיבה שלך פשוט משגעת! כתיבה משובחת, זורמת, מיוחדת ועוד מלא מלא מלא!
כתיבתך העצימה את תחושת הכאב שהדמויות חשו.
מה שכן שמתי לב? שפון ידע הכל על אודט. הכל. כולל גובהה. הכל. בניגוד לנסיך…
פון שינה את צבע השיער של אודיל כדי לבחון את הנסיך…אם הוא יודע עם מי הוא מתחתן.
וכנראה שהוא טעה..
דבר שהוביל למותם של שניהם.
אוף זה כזה יפה ועצוב!!
כתבת את הפרק במיוחד ארוך בשבילי? אווו תודה! רק חבל שזה הפרק האחרון!
את תכתבי עונה שנייה? או שתכתבי סיפור אחר כמו שאמרת?
מה שתרצי אני מאחורייך. העיקר לקרוא את יצירותייך ;)
תמשיכי לכתוב…זה יוצא לך מושלם.

01/06/2012 05:59

אעאעאע חולמנית תודה!!!! D:
חחחחחח כמעט בלתי אפשרי לכתוב עונה שנייה לאגם הברבורים כשהברבור והמכשף מתים….
אני עכשיו בתהליכים לכתיבת סיפור חדש P:

01/06/2012 06:02

לוסי לוסי לוסי:)
וואי איך התגעגעתי לכתוב לך תגובות!!
אז אמממ
נתחיל? מה את אומרת?
דבר ראשון אני חייבת להודות במשהו חחח
אולי את לא שמת לב…. חח אבל הפסקתי לקרוא את הסדרה שלך כבר מהפרק השלישי… ולמה? בגלל שרציתי לקרוא את הכל במכה, רציתי שההרגשה מהפרק הקודם תישאר איתי גם בפרק הבא עד לפרק האחרון… וזה אכן קרה!
הרגשה כל כך מיוחדת ומורטת שערות.
זה היה פשוט תענוג לקרוא את הסדרה הזאת!!
אף פעם לא קראתי סדרה שבה מתואר הכל כולל הכל!! טוב חוץ מהספרים של הסופרים הגדולים עצמם!
דבר שני!!!
הכתיבה שלך כל כך נהדרת וגורמת לצמרמורת!
חחח את עם המוח הטרגי שלך….
אהבתי כל שורה ושורה והסוף היה כואב ומרגש!
לא יכולתי שלא לחייך מלראות את פון יודע כל פרט ופרט על מראה של אודט.
ועוד לבחון כך את הנסיך? אכזרי אבל מבין.
זה היה אחד הסיפורים הקצרים הכי מהממים שקראתי כאן!
וואו היה שווה לחכות עד הסוף!
כל פרק ופרק היה פשוט יוצא מין הכלל!
כל דמות כאן, כל רגש שהיא הביעה וחשבה, עשתה ואהבה זה היה מיוחד במינו!
וואי לוסי, הכתיבה שלך, הרעיונות שלך פשוט גורם לי להיות חסרת מילים!!!
מחכה בקוצר רוח לסדרה הבאה שלך!!!!
אין כמוך, לוסי! :):):)

01/06/2012 07:34

אוווו טלי התגעגעתי אלייך!!!!
תמיד כיף לראות תגובות שלך ^^

01/06/2012 07:44

את יודעת כמה טישויים נאלצתי לזרוק לפח בגללך?! את יודעת כמה דמעות זלגו וטיפטפו על לחיי?! סיפור מרגש …. ואת ידעת שאני קשוחה!!!!

תמשיכי לכתוב סיפורים עצובים … יש לך כישרון :)

תמשיכי ככה ♥♥♥

אוהבת , רומי ♥♥♥

01/06/2012 14:56

את יודעת כמה טישויים נאלצתי לזרוק לפח בגללך?! את יודעת כמה דמעות זלגו וטיפטפו על לחיי?! סיפור מרגש …. ואת ידעת שאני קשוחה!!!!

תמשיכי לכתוב סיפורים עצובים … יש לך כישרון :)

תמשיכי ככה ♥♥♥

אוהבת , רומי ♥♥♥

01/06/2012 14:56

לוסי היקרה שבת ברוכה ♥♥♥♥ ואוו כל התגובות הנפלאות שקיבלת לסיפור הבלתי רגיל שאת כותבת וכולנו נהנים לקרוא אפילו לבזבז כמה ממחטות טושי מרב אהבה אז מה קורה זה שיש לך כישרון זה את יודעת וכולנו יודעים וונפרדים מהסיפור שלך ומצפים לאחר שתסיימי את הבחינות ושנת הלימודים כי תמשיכי לכתוב בכייף ואנו נגיב ונקרא בסבבה כל טוב בהצלחה ממני בקי ♥♥♥♥

02/06/2012 00:08

לוסי היקרה שבת ברוכה ♥♥♥♥ ואוו כל התגובות הנפלאות שקיבלת לסיפור הבלתי רגיל שאת כותבת וכולנו נהנים לקרוא אפילו לבזבז כמה ממחטות טושי מרב אהבה אז מה קורה זה שיש לך כישרון זה את יודעת וכולנו יודעים וונפרדים מהסיפור שלך ומצפים לאחר שתסיימי את הבחינות ושנת הלימודים כי תמשיכי לכתוב בכייף ואנו נגיב ונקרא בסבבה כל טוב בהצלחה ממני בקי ♥♥♥♥

02/06/2012 00:08

תודה רבה רומי!! D:
כיף לראות אותך שוב באתר, הרבה זמן לא היית פה…
מתי נראה עוד סיפורים שלך? אני מתגעגעת!!! D:

02/06/2012 00:10

תודה רבה בקי!! את תמיד מצליחה לעודד (:
אני בתהליכי כתיבה עכשיו של סיפור חדש. D:

02/06/2012 00:11

ואוו עשית לי את היום ובפרט שהיום שבת קודש אני מאד מאד שמחה שאת בתהליכי כתיבה לסיפור חדש כל הכבוד תמשיכי כך ובהצלחה ממני באהבה בקי ♥

02/06/2012 00:13

ואוו עשית לי את היום ובפרט שהיום שבת קודש אני מאד מאד שמחה שאת בתהליכי כתיבה לסיפור חדש כל הכבוד תמשיכי כך ובהצלחה ממני באהבה בקי ♥

02/06/2012 00:13

אויי מי גאד זה כזה יפה *~*
התעלפתי, רציני שהתעלפתי.
הגרסא שלך יפהפיה!!!
פון הוא זה שבאמת אוהב אותה. לא הנסיך.
מדהים, אני אקרא את סיפורייך האחרים שעלו (:

03/06/2012 11:30

עדידי תודה!!! D: תמיד כיף לקרוא את התגובות שלך! את גורמת לי להתלהב ביחד איתך :)

03/06/2012 11:41

חחחחח שמחה שאת שמחה! :)))))

03/06/2012 11:46

גם אני מתגעגעת♥♥♥ אבל אני בבעיה … אין המשך לסיפור האימה שלי :( צריכה עזרה בהמשך!!!

08/06/2012 15:02

סיפור מדהים! קראתי עכשיו את כולו ולא יכולתי להפסיק. אני ממש אוהבת סיפורים עם סוף טראגי… זה היה סוף מושלם

16/06/2012 03:05

זה פרק מושלם!! ;;
כלכך עצוב לי על אודט… ממש רציתי שהיא תתחתן עם הנסיך..
אבל לא הכל שמח:<
את כותבת מושלם, אני אף פעם לא מצטערת כשאני קוראת סיפורים שלך..
זה היה סיפור מקסים ויפהפייה ♥

17/01/2014 05:25

ספירי!! וואי איך אני שמחה שקראת את הסיפור הזה חחחחחח
איך הגעת אליו בכלל.. הוא כל כך ישן!!
תודה רבה על התגובה! :)
אני בתהליכים לכתיבת סיפור חדש, בתהליכי שיכתוב של סיפור שכבר עלה לפה, ובתהליכי המשך לדרקוני הכתר.. אני לא יודעת ממה להתחיל XD

22/01/2014 22:51
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך