תגיבו..□:-)

אהבה אפלה בצללים פרק 7

03/09/2013 745 צפיות אין תגובות
תגיבו..□:-)

נתראה מחר די.. " בי זי אוהב אותך, הוא אמר ויצא משערי בצפר. הסתובבתי ומישהו משך בראשי שמתי לב שזאת ריטה הרגשתי משותקת בכל הגוף היא לקחה אותי דרך מסדרון מרשים ארוך שנראה כמו מוזיאון היו בו תמונות של יצורים מוצצי ו דם, הרגשתי מוזר כאילו אני שואבת כוחות ממשהו במסדרון, היא התחילה לומר " כל מי שהתעסק איתי לא ייצא מזה בלי נזק…" אני לא כמו כולם עניתי לה .."נכון את הגרועה מכל.. .אז איך עם דיימן? בטח זה רקוב שאוכלים משהו שלעסתי אותו עד שנגמר לו הטעם.." היא הפנתה את מבטה אליי ומשכה את שני ידיי לאחור עד שהרגשתי שהיא תולשת אותם ממקומם..איך שהוא סובבתי את ריטה והידקתי אותה לקיר.."לא רע בשביל מתחילה..לא יזיקו לך כמה שיעורים..תבקשי מהחבר שללך התפוח הרכוב – הזה דיימן, לא? "…"לא מעצבן אותך ללעוס מסטיק ששאבתי ממנו את כל הטעם.."
לכי ל$#@$ עניתי לה החזקתי אותה חזק ואמרתי לה " בניגוד אלייך כלבה סוג ד' שמי שמתעסק איתי לא נשאר חי כדי לספר..שיחררתי אותה והלכתי לדרכי איך שהוא ידעתי את הדרך חזרה.

הגעתי בהייתה לורן לא הייתה בבית הלכתי למקלחת וכל מה שקרה הציף.אותי והרגשתי חנוקה זרקתי עליי כמה בגדים שמלה קצרה ועקב חמוד ויצאתי לסיבוב בגינה..הכל הציף את הדמעות והסכר נפתח והדמעות זלגו אחד אחרי השני אחרי כמה דקות הרגשתי משוחררת בדרך חזרה כולם הטרידו את מחשבותיי הכוח המוזר שקיבלתי היום שרבתי עם ריטה, ובמיוחד מה שהיא אמרה.. "שדיימן ייתן לך כמה שיעורים"..מזה אומר עליו שהוא כמוה. חשבתי הכי הרבה על די במה שאני מרגישה כלפיו ציפייה כוזבת/רגשות אמיתיים אני מרגישה שנועדנו זה לזה שאני רק שלו והוא רק שלי שהאהבה שלנו היא לנצח גם אחרי המוות. (שהמוות יפריד בינינו)

נכנסתי הבייתה ולא שמתי לב שמאוחר מאוד לורן כבר ישנה.. נשכבתי לישון ..
אחח יום חדש, דייט חדש, יום שבת..(חופשXD)..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך