בקי
כמה אני אוהבים את הנפשות הפועלות כולם מה זה נחמדים חבל"ז ♥♥♥♥♥♥

אהבה במרחק של 18 שעות טיסה פרק י"ח

בקי 30/11/2011 457 צפיות אין תגובות
כמה אני אוהבים את הנפשות הפועלות כולם מה זה נחמדים חבל"ז ♥♥♥♥♥♥

רונית הגיעה לאחר נסיעה של כשעה ורבע לביתה של אחותה. שתיהן התנשקו באהבה וטלי ביקשה שהיא תספר לה הכל בקשר ליובל.

רונית הסמיקה אך מאחר והייתה מאד פתוחה ביחיסה עם אחותה סיפרה לה על האהבה הגדולה שהיא חווה בימים אלה , וכמובן, כי תסבול כשתצטרך להיפרד ראשית כמובן ממך אחותי המתוקה אך גם מיובל כי הוא לארץ לא ישוב, הוא פשוט מסודר כאן מבחינה כלכלית , מעל למשוער, ….

ולצערי בארץ לא יכול להגיע לעמדה כזו גם לאחר שנים רבות של עבודה, "ואת מכירה אותי טלי נכון? אני בחיים לא ארד מהארץ זו השקפת עולמי ולפיה אני אמשיך להתנהל, כך שקרוב לוודאי שנינו כנראה נקבל טיסה חינם בתור הנוסע המתמיד."

"טלי חיבקה את אחותה בחום רב ואמרה שזמנים משתנים, אנשים משתנים כך שאין לומר בוודאות המלה בוודאות לא עובדת כשמדובר בגורל של אדם"

"נכון טלי את צודקת אך מה שנראה כעת זה שהלב שלי יסבול כי לא אהיה ליד יובל."

כעבר כשעה לאחר הגיע זיו הביתה כשהוא סוחב המון שקיות אחת יפה יותר מהשנייה. "מה אתה סוחב מאמי שלי שאלה אותו טלי"?

"עשיתי שופינג וקניתי לנו מתנות. לרגל חתונתנו המתקרבת בצעדי ענק והייתי חייב לשחרר את האנדרלין הרב שהצטבר בתוכי במקום כלשהו וחשבתי למה לא כדאי לי לקנות משהו קטן לאלה שאני מאד מאד מאד אוהב " ראשית הגיש שקית יפהפייה לרונית "ואוו זה בשבילי?" "כן גיסתי היפהפייה ולאחר מכן הגיש לארוסתו שלא פחות יפה מאחותה שקית ולרונית הגישעוד שקית קטנטנה ואמר לה: "זה קניתי שתעניקי ליובל לפי מה שאני מבין העניינים מתחממים ♥♥♥♥♥חחחח וזאת כמובן תגישי בשמך ולבסוף פתח את יתר השקיות שהכילו פריטים לבית : מפות, כלי מיטה, ביבי דול מהמם לכלה ונרתיק איפור מהמם גם זה לארוסתו.

רונית פתחה את השקית שלה ובתוכה הייתה קופסא יפהפייה בצבע ורוד ולאחר שפתחה את הקופסא היה בפנים שעון קרטייה סוף הדרך. " ואוו ואוו זיו היא קמה אליו ועם המון התרגשות נישקה ללחייו טלי תראי מה קיבלתי מתנה מזיו ואוו"

טלי פתחה גם את השקית שלה ואותה מתנה מדהימה גם עבורה שכנה בתוכה קופסא ובתוכה שעון קרטייה מהמם. היא ניגשה לזיו התיישבה על בירכיו ומלמלה : "תודה חמוד שלי אני אוהבת אותך מאד מאד ומודה לאלוהים כי נפגשנו ומקווה שהמון המון שנות אור נחיה זה לצד זו".

לבסוף בשיא הזהירות פתחה רונית את המתנה עבור יובל ושם שכנה בהדרת כבוד קופסא יפהפייה ולאחר שפתחה אותה היו בתוכה 3 עטים נובעים מהפירמה הכי יוקרתית וכן 2 עפרונות כשאחד מהם הוא עפרון אלקטרוני. – "זיו קלעת למטרה ומודה לך מקרב לב."

"אני צמא הצהיר זיו מי מצטרפת אלי לכוס קפה : שתי האחיות קפצו ושתיהן בקול אחד צחקו אני אני אני אני. הוא הכין 3 כוסות קפה טעים ביותר וכרגיל היה אפשר לנשנש מכל טוב אמריקה.

הטלפון של רונית צלצל ועל הקו היה יובל:"היי יובלי התגעגעת אלי"? "מאד" "זה הדדי" אוקי אני יוצא לדרך לבית אחותך ואוסף אותך אחר כך אלי הביתה תתכונני מתוקה שלי והטלפון דמם.

"טלי וזיו יובל יוצא ממשרדו ויגיע אליכם זה בסדר?" "לא זה לא בסדר אמר זיו זה בסדר גמוררררררר"

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך