בקי
החתונה מתקרבת בצעדי ענק מזל טוב טלי וזיו ♥♥♥

אהבה במרחק של 18 שעות טיסה פרק י:ז

בקי 30/11/2011 431 צפיות אין תגובות
החתונה מתקרבת בצעדי ענק מזל טוב טלי וזיו ♥♥♥

רונית טלפנה לאחותה ולשמחתה היא כבר הייתה בבית וענתה לה: "היי אחותי היכן את" שאלה טלי "אני את הלילה אבלה בארמון של אהובי יובל, טלי לא ראית כזאת דירה בחיים שלך, האיש התקדם והתבסס ואני שמחה מאד בשבילו."

יופי רוניתי תיהני בחברתו של יובל ומסרי לו ד"ש ממני ולחזור לכאן את מוזמנת בכל עת, ביי מאמי והטלפון נדם.

"רוניתי את רעבה חמודה אולי להכין משהו קל "? "כן יש לי מקום קטן שבוא אוכל לאכול ארוחה קלה " יופי מה בא לך"? "טוסט וקפה" בואי יחד אתי למטבח ואכין לנו מיד כמה טוסטים וקפה עם חלב. שניהם מחובקים חזק חזק פסעו לעבר המטבח שכמותו רואים רק בסרטים, הכל היה לבן פשוט כולו היה לבן, מדהים ביופיו והנגיעות היחידות של הצבע היו מפיות אדומות תלויות מפה אדומה על השולחן העגול וכמה כוסות אדומות שהיו פזורות בכל רחבי המטבח.

"רונית הביטה לעברו של יובל כשהכין את הטוסטים והפעיל את הקומקום להכין קפה. היא לא יכלה שלא לרוץ אליו: הוא הסתובב כלפיה וראה את העיניים הגדולות והיפהפיות רוצות נשיקות הרבה יותר מאשר טוסטים. הוא לקח אותה בזרועותיו ובעדינות כואבת שפוט כואבת נישק לה ליטף את שיערה השובב, הרך כמשי ורק מלמל אני אוהב אותך , אני אוהב אותך מאשר את עצמי. הטוסטר השמיע את האות כי הטוסטים מוכנים ויובלי בעצב הירפה לשנייה מאהובתו, הניח את הטוסטים על צלחת גדולה ומיד הכין את הקפה ושב אליה להמשיך את האהבה העדינה שבעדינות.

מאוחר מאד חזרו לארוחת ערב מאוחר מאד כי שניהם לא רצו ולו לדקה להיפרד הם רצו לחוות את האהבה שניתנת לחוות אותה בצורות שונות רק אם אוהבים באמת, והמבין יבין.

לאחר שסיימו את הטוסטים ולגמו מהקפה הטעים הוביל יובל את המתוקה היפהפייה שלו לעבר חדר השינה והיא ביקשה ממנו שיתן לה גופייה משלו ומיד נכנסה לחדר האמבטיה שהייתה צמודה לחדר השינה. יובל הכין לה גופייה ארוכה שלו וכן מכנסי טרנינג נוחים והוא יצא מהחדר כדי לתת לה פרטיות . כשסיימה יצאה אליו לסלון וגם בלבוש זה הייתה מהממת, פשוט מהממת.

"ואוו איזה זרם מים יש לך כאן באמריקה צחקה בקול מתנגן ונעים, פשוט זרם שמעסה את הגוף. הוא קם ממקומו עטף אותו בזרועותיו ושניהם יחדיו שבו לחדר השינה כשהם חבוקים יחדיו ומאוחר מאד מאד הצליחו להירדם כשמלאך השינה עוטף אותם בכנפיו הלבנים והזוהרים.

כשרונית פקחה את עיניה היא מצאה את עצמה לבד במיטה הזוגית ובמקום יובל היה על הכר פתק ענק בכתב ידו :בקר טוב ליפהפה שלי, הלילה במחיצתך כשאני נושם אותך לחיקי הוא הלילה הכי חושני בכל מהלך חיי עד כה, היסנפתי אותך לתוכי יפה שלי. אני נסעתי לעבודה והנה מס' הטלפון שלי, כשתתעוררי את מוזמנת להרגיש כמו בבית ואם תרצי לצלצל אלי אשמח לשמוע את קולך, באהבה יובל.

ואוו איך אני ישנה והגבר הולך לעבודה חחחחחחח היא הציצה לעבר השעון ולא האמינה השעה 15.39 מממממממההההההההההההההה אלוהים כנה אני ישנה ואוו. היא מיהרה לצלצל לטלי והיא שמחה מאד לשמוע שנהנתה אצל יובל והרגיע אותה: "רונית אחותי הקטנה את בחופשה וכייף שאת ישנה עד מאוחר. מה התכניות שלך עכשיו שאלה טלי?" "אני אקום ולאחר שהתקלח ואוכל משהו קל אדבר עם יובל ואני רוצה לחזור אלייך, ואוו מאמי בעוד 3 ימים החתונה ואוו את מתרגשת נכון"? "נראה לי צחקה טלי שאת מתרגשת יותר ממני".

שתי האחיות המשיכו לפטפט על החתונה המוזמנים שמלת הכלה של טלי ולבסוף סיכמו שרונית תחזור הביתה אך לא מבטיחה באיזו שעה. לאחר שהתקלחה והתלבשה צלצלה ליובל: "יובלי התעוררתי בשעה 15.39 היית מאמין"? "ודאי, נרדמנו כמעט בבקר, איך אפשר להירדם לצידך כשאת כדור של מרץ כדור כזה יפה שחבל להעביר את הזמן בשינה כשהכדור במלוא יופיו נמצא לצידי". תודה יובלי אני מסמיקה"

"רוניתי מתי את רוצה שאגיע הביתה"? "אל תמהר בגללי אני ממילא בעוד זמן קצר מתכוונת להזמין
מונית ולנסוע לאחותי אחרי הכל בעוד 3 ימים היא מתחתנת ועלי להיות לצידה, אך באם בא לך רק באם בא לך ואינך עייף אתה מוזמן לבוא הערב לאחר שתסיים את העבודה לביתה של אחותי וזיו שניהם מדהימים ואולי נצא קצת להתאוורר במהלך הערב, אך יובלי אנא אל תענה לי עכשיו דבר אלי סמוך ליציאתך מהעבודה ונסכם בסדר חמוד שלי?" "בסדר גמור רוניתי אהבת חיי".

הטלפון דמם ורונית מיהרה לסדר את חדר השינה כשפתק ענק גם משלה הניחה על הכרית של אהובה, היא אכלה משהו קטן וישר הזמינה מונית שתסיע אותה לאחותה.

המשך יבוא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך