I.L.B
מקווה שתאהבו את הסגנוןן

♥ Disney Lover ♥

אהבה בסגנון ספרדי המשך 15-חדשש!

I.L.B 14/10/2013 904 צפיות 6 תגובות
מקווה שתאהבו את הסגנוןן

♥ Disney Lover ♥

אוקיי אז קודם כל הכלל התבלבל לי בסיפור "אהבה בסגנון ספרדי" אז החלטתי פשוט לעשות 'כעבור שנה' ומשם להמשיך את הסיפור כרגיל ובצורה חלקה אז מקווה שתאהבו :)
כעבור שנה,
"דין! אתה מוכן?" דייגו צעק לדין מלמטה "אני מוכן ינבלה" דין ירד משפשף את עיניו בעייפות "שקט טינופת תגיד תודה שאני מחפה עלייך עם דון!" דייגו קרא בחיוך ותפח על שחם של דין "תוריד את היד" דין הסתכל עליו במבט מאיים. "אהה..זה הפעם בחודש.." דייגו הוריד את היד ואמר בהתגרות. "הכנת קפה לפחות?" הוא שאל ודייגו הושיט לו ספל קפה חם "מה עוללתי שהבאתם אותי לפה אני עדיין לא יודע.." דין אמר ולגם מהקפה "בפעם האלף להסביר לך?" דייגו שאל וישב מול דין "כן כן אני ורוז היינו ביחד לפני חמש שנים והיינו מאוהבים מעל הראש ואז הייתה תאונה ששנינו יצאנו ממנה בחיים אבל הפלא ופלא סיממו את שנינו ככה שאנחנו זוכרים הכל אבל לא מכירים אחד את השנייה" דין דקלם את הנאום שדון נאם לו לפני שנה "אני לא מבין על מה המהומה..היא לא באה לי טוב בעין גם ככה.." דין אמר והניח את הקפה "ולחשוב שהייתם מוכנים למות אחד בשביל השנייה פעם" דייגו אמר בשעשוע וקם "יאק! מעדיף לאכול תחתוני וודג'י קודם.." דין קם אחריו ושניהם יצאו מהדירה שלהם "מה עם לוק?" דין שאל את דייגו בזמן שהתעסק בטלפון שלו "מתרגש מזה שנהפך לשומר הראש שלך "אני חייב לראות את הבעת הפנים של טון טון כשהוא יישמע את זה" דין גיחך ודייגו נעל את הדלת "תגיד מה נסגר בסוף?" דין שאל כשהתקדמו אל היציאה מהבניין "דון חושב שכדי שתמשיכו בחיים הרגילים שלכם ואת השיקום תעברו בדירות נפרדות אבל.." דייגו השתתק. "אבל..מה?" דיו שאל ודייגו התעלם משאלתו "דייגו." דין תפס בידו "יש דיבור על זה שנעבור לדירה אחרת" דייגו אמר מחכה לתגובתו של דין האדיש. "מגניב! סופסוף דירת רווקים! אחח על הכיף שנעשה! מסיבות כל לילה! רק אתה,אני לוק וטון טון! וכמובן שכמה בנות שהיו רוצות לבלות לילה עם דין מסיאס" דין קרא בהתלהבות. "בקשר לזה.." דייגו החל לומר "אנחנו,אתה,לוק טון טון ואני,נגור,אבל זה לא בטוח!"
"נו!" דין האיץ בו
"יחד עם בריטני ורוז"
"מה?!"
דין זה עוד לא בטוח"
"עם בריטני בכיף היא שווה אבל רוז?!"
"דין.."
"סבבה אז הייתי מאוהב בה אבל עכשיו אני לא!"
"זה עדיין אל בטוח אחי.." דייגו תפח על שכמו של דין כשהרגיש רטט בכיסו "שנייה" הוא הוציא את הפלאפון ולאחר כמה שניות החזירו. "בהצלחה. עכשיו זה בטוח" דייגו אמר תופח שוב על שכמו.
"רוז! אם את תגמרי לי את המים החמים אני אשחט אותך!" בריטני דפקה על הדלת בקומה השנייה "טוב חופרת הנה אני יוצאת!" רוז פתחה את הדלת ואדי חום יצאו מהמקלחת "משוגעת!" בריטני צעקה בעודה משתעלת "משוגעת שנתקעת איתה 7\24" רוז חייכה כשהמגבת עוטפת אותה ונשקה לבריטני על הלחי "בוקר אור דובשנית שלי!" היא צחקה והתקדמה אל חדרה בנינוחות משאירה את בריטני עם חיוך על פניה "משוגעת.." היא סיננה ונכנסה למקלחת "תגידי את יוצאת היום עם הבחור המסתורי שלך?" רוז שאלה לובשת את לבניה "גמרתי איתו! יותר מדי דביק!" בריטני צעקה מהמקלחת "אוי אני שונאת דביקים! גבר צריך להיות טיפה עוקצני לפעמים! ילדים רעים אני אוהבת!" רוז צעקה מחדרה "רוז! את בת 23 איזה ילדים רעים בדיוק?! את פשוט אוהבת את האתגר שבלרסן אותם!" בריטני צעקה מן המקלחת "גם נכון! אבל קחי למשל את דין! הוא אגו מניאק,טיפוס ילדותי פשוט בנאדם שטחי!"
"שהיית מאוהבת בו פעם!" בריטני קטעה אותה
"לא מאמינה לבול שיט הזה!"
"זה לא בול שיט תאמיני לי! יש עדים!"
"מה זה תיק רצח?" רוז גיחכה והוציאה מארונה בגדים "במובן מסוים כן.." בריטני יצאה מן המקלחת ונכנסה לחדר שלה שהיה ממוקם ליד רוז "נכנסת חזק לכל הקטע של האף.בי.איי! את תמיד תהיי העוזרת הנאמנה שלי וכמובן..החברה הכי טובה שלי" רוז הוציאה את ראשה מהחדר והפריחה לבריטני נשיקה "ברור" בריטני חייכה והפריחה לה נשיקה בחזרה "אז מה אנחנו עושות היום?" רוז שאלה "נלך לקונדיטוריה ואז יש לך פגישה בשמונה באקדמיה לקונדיטוריה של בני הנוער ממזרח אל.איי" בריטני קראה "אוי אני מתה עליהם!" רוז צעקה והלכה לחדרה של בריטני כשגופה חצי עירום "איך?" היא עמדה בפתח הדלת של בריטני ודגמנה לה פוזות "תראי איך את נראית רוז!" בריטני קראה בתדהמה "מה קרה?" רוז שאלה בבהלה "תירגעי! מאז שעשית את הקעקוע הסקסי הזה בעמוד השדרה את נראית פצצת מין!" בריטני סובבה את רוז והסתכלה על לוכד החלומות האינדיאני שנוצותיו נפלו עד עצם הזנב ועל עורה השחום של רוז הוא נראה מדהים "משפחה לטינית מה ציפית?" רוז צחקה "וואו." בריטני צעדה אחורה "כן בריטני זה חוטיני" רוז צחקה והלכה אל חדרה "משוגעת!" בריטני צעקה לה. "גם אני אוהבת אותך רעאר" רוז הוציאה את ראשה וקרצה לה.
"פאק רוז!" בריטני צעקה כששמעה את האוטו של דייגו צופר "מה קרה?" רוז שאלה בנונשלנטיות "דייגו ודין פה! תמהרי!" היא צעקה לה ואספה את כל הדברים שהייתה צריכה אל תוך התיק שלה "בסדר בסדר" רוז לבשה שמלה פרחונית שמקדימה הגיעה לה עד הברכיים ולאט לאט התארכה מאחורה.היא שמה מעיל עור חום שהשתלב יפה עם הצבעים החמים של שמלתה "בריטני ראית את הנעליים שקניתי מהוואי?" רוז צעקה לה ופיזרה את שערה שצבעה בשחור ובקצוות השאירה אותו חום "בסלון!"בריטני קראה לה ורוז ייבשה מהר מהר את השיער והורידה את הרולים שעיטרו את קצוות שיערה "תפתחי להם!" בריטני קראה לרוז שרצה למטה במדרגות "רק רגע!" רוז צעקה ותפסה את הנעליים מהסלון.
"היי" היא פתחה את הדלת עם חיוך לבן כסיד "היי" דייגו חייך אליה בחזרה ונתן לה חיבוק "מכוערת" דין סינן "נקבה" רוז החזירה לו ולבשה את נעליה "היי" בריטני ירדה במדרגות מחייכת "זזנו? היא שאלה מחבקת את דייגו ודין "יאפ" רוז אמרה קמה מהשולחן הקטן שהתיישבה עליו "רק לפני שנצא יש שינוי בתוכנית.." דייגו אמר "מה קרה?" בריטני שאלה לא מבינה וכך גם רוז "החל משבוע הבא..יש לכן דיירים חדשים" בריטני ורוז החליפו מבטים מבולבלים "דיירים?" בריטני שאלה. "מי?" רוז התקרבה לדייגו בשילוב ידיים "היי" דייגו חייך ודין העביר את מבטו על גופה של רוז "נעים מאוד,אנחנו הדיירים החדשים" דין הושיט את ידו אל רוז "וואט?" רוז שאלה מנסה לרסן את עצמה "טוב לא רק אנחנו..גם טון טון ולוק" דייגו אמר "מה? למה אבל?" בריטני שאלה מתקרבת לדייגו "דון רוצה להעלות שלב בתוכנית..דין ורוז מתקדמים בקצב ממש איטי כשהם לחוד אז דון חושב שככה זה יהיה מהיר יותר..בכל זאת..לוקח לסם שהביאו להם קרוב לשנתיים להתפוגג.." דייגו העביר את מבטו בין רוז ובריטני "ובגלל שהבית שלכם הכי גדול אז כולנו נעבור לכאן" דין חייך ואמר "לא באמת ציפיתן שהאחוזה הזאת תהיה רק בשבילכן נכון?"


תגובות (6)

עאעאעאע סוף סוף המשכת מושלםםם תמשיכייי

14/10/2013 06:22

ממושכים

14/10/2013 06:25

חח אני אוהב את הסיפור הזה*~*
תמשיככי!

14/10/2013 06:35

*אוהבת

14/10/2013 06:35

ווואיי כמה זמן לא ראיתי את הסיפוור הזה !!!! תמשיכייי !!

14/10/2013 07:03

תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי בזה הרגע.

14/10/2013 07:04
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך