I.L.B
כן כן פרק מאוד קצר! אני פשוט הייתי צריכה מעברון שיגרום לכל הסיפור להתבהר ושיהיה יותר קל להמשיך אותו. לאב יווו

♥ Disney Girl ♥

אהבה בסגנון ספרדי המשך 17

I.L.B 05/12/2013 1064 צפיות 5 תגובות
כן כן פרק מאוד קצר! אני פשוט הייתי צריכה מעברון שיגרום לכל הסיפור להתבהר ושיהיה יותר קל להמשיך אותו. לאב יווו

♥ Disney Girl ♥

"אני אוהב אותך" רוז הסתכלה על דין כששניהם שוכבים על המיטה ופשוט מתבוננים אחד בשניה. גופו נלחץ לגופה ויד רכה עברה מירכיה אל קימורי מותניה. אנחה קלה יצאה מפיה של רוז "גם אני אותך דין..אין לך מושג עד כמה.." ידיה מצאו את דרכן אל צווארו ואצבעותיה שיחקו בשיערו השחור "אני רוצה להרגיש אותך בתוכי דין מסיאס.." רוז לחשה לאוזנו של דין ונשכה אותה בעדינות "את הורגת אותי רוז.." דין אמר וסובב את רוז כך שהייתה מעליו. הוא העביר את ידיו על כל פיסת עור שנגלתה לעיניו החל משדיה הבשלים לבטנה המחוטבת כשידיו לא יודעות שובע וממשיכות לרדת מטה..היישר אל ה..
"לאאאא!" רוז קמה בבהלה וצעקה מחרישת אוזניים יצאה מגרונה "מה קרה?!" בריטני נכנסה לחדרה בבהלה עם מסרק שיער בידה מוכן להלום במישהו.
"דין..בחלום..זה היה.." היא הבליעה רוק "מוזר..מרגש..ו..ו..ארוטי..בו זמנית" היא ניגבה את הזיעה ממצחה "ארוטי?" בריטני הורידה את המסרק וחייכה בערמומיות "בריטני..זה לא יוצא ממך!" רוז הזהירה אותה בשקט מקווה שארבעת הגברים שמתארחים בביתה ישנים כמו בול עץ.
"אומייגאד חלמת חלום ארוטי על דין מסיאס!" בריטני צעקה ובאחת האור בכל ארבעת החדרים נדלק,ומהחדר שממול יצא דין עם הבעה מופתעת על פניו "פאק.." רוז אמרה כשראתה את פלג גופו העליון עירום ונזכרה בחלומה ובמעשים שעשו אחד לשנייה "אופס.." בריטני מלמלה והסתובבה אל פתח הדלת "שלום שלום לאדון המדובר" בריטני אמרה והחלה לצחוק בפראות.
מבטו של דין הפך למופתע ומשועשע בו זמנית.
"רק אל תבוא לכאן..רק אל תבוא לכאן.." רוז חזרה על משפט זה ועצמה את עיניה חזק "היי" היא שמעה את הקול הצרוד הזה שהולך לגרום לה רגשות שידעה שלא תוכל לשלוט עליהן להרבה זמן.
"היי" היא פתחה את עיניה ונאנחה "אממ..אז.." דין עמד בפתח הדלת שלוב ידיים "אפשר לפחות לדעת איך עינגתי אותך?" הוא שאל וצחק
"זה לא מצחיק!" רוז זרקה עליו את כרית הלב שלה "ככה את מביאה לי את הלב שלך?" דין שאל כשהכרית הייתה בידו "מצחיק" רוז חייכה ונשענה על הקיר מאחוריה "מאוד" דין חייך וזרק אליה בחזרה את הכרית "את מרשה לי להיכנס?" דין שאל בנימוס "אני עדיין אשנא אותך" רוז אמרה משחקת עם אצבעותיה "אני אשרוד" דין אמר ונכנס אל החדר "זה לא נורא" הוא אמר לאחר כמה דקות של שקט "מלא פעמים קרא לי שחלמתי חלומות ארוטים על בנות שאני מכיר ושונא" רוז הסתכלה עליו "אשמתי שכל הבנות שאני מכיר שוות?" הוא שאל ורוז צחקה "גם נכון.." היא השפילה את מבטה בביישנות "וואו! רוזלין חוארס מסכימה איתי על משהו?!" דין שאל בהפתעה "די די זה גם מספיק מפדחת גם ככה" היא צחקה ותפחה על כתפו "לילה טוב יא קרצייה" דין קם מהמיטה של רוז ונשק למצחה "לילה מושלם יא גרביל" רוז אמרה ושכבה בחזרה במיטה עוצמת את עיניה.
"מה היית עושה בשביל להגשים לך את החלום הזה.." דין הסתכל על רוז ומלמל כשיצא מחדרה.


תגובות (5)

שהיו כבר ביחדדד

05/12/2013 07:14

נוטשת תמשייכי

05/12/2013 07:35

תמשיכיייי

05/12/2013 09:01

חחח אהבתי את המשפט האחרון;)
תתמשיכי!

05/12/2013 10:18

סוף סוף המשכתתתת
פרק מושלםםםםםםם
זהרי לינטוש. אותנו!!

05/12/2013 12:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך