I.L.B
מקווה שתאהבווו

♥ Disney Lover ♥

אהבה בסגנון ספרדי המשך 18

I.L.B 07/01/2014 1230 צפיות 5 תגובות
מקווה שתאהבווו

♥ Disney Lover ♥

"בריטני! ראית במקרה את המפתחות שלי?" רוז חיפשה בכל החדר את צרור המפתחות של המכונית שלה "נראה לי דייגו לקח אותם!" בריטני צעקה מלמטה "מה?" רוז שאלה את עצמה "טוב זה כבר מוגזם" היא אמרה ויצאה מהחדר כשעקבי הסטילטו שלה מרעישות בכל הבית "דייגו!" היא צעקה ודפקה על דלתו "אני יודעת שאתה שם יא עמלק!" היא צעקה שוב כשהדלת נפתחה "חפרת" היא הסתכלה בתדהמה על הבחורה שהייתה נמוכה ממנה בראש "ומי את?" רוז שאלה בשחצנות "קודם כל תורידי את האף למה רואים שהוא משופץ ושנית כל אני ידידה של דייגו..ואת?" רוז הסתכלה עליה המומה ופתחה את פיה "ידידה של דייגו? אז אני מבינה שאת משחקת עם כל הידידים שלך מונופול כשאת חצי עירומה.." הבחורה פתחה את פיה למחות "שלא תטרחי!" רוז הרימה את ידה אל מול פרצופה "פעם הבאה שאת מזדיינת עם דייגו ולא נותנת לאנשים פה לישון עם האורגזמות המזויפות שלך תשתדלי להתנהג יפה לבעלת הבית ביום שלמחרת!" רוז אמרה והתרחקה ממנה "ואחרי שתסיימי עם השיעורים הפרטניים שלך..תנקי את החדר. עם מה שהלך שם אתמול בלילה אני מאוד מקווה שאת תצחצחי אותו טוב טוב" היא חזרה על עקבותיה ומשאירה את הבחורה בפה פתוח "דייגו!" הבחורה צעקה וטרקה את הדלת.
"היי" רוז ירדה במדרגות ונכנסה למטבח "בוקר טוב" בריטני אמרה מסתכלת במגזין "משהו מעניין?"רוז שאלה "חוץ מהמסיבה הקטנה שדין ודייגו מארגנים בחוץ לא הרבה" רוז פתחה את המקרר "מסיבה? עוד לא 12" היא הוציאה משם חלב והניחה על השולחן "לכי תביני אותם..הם היו עם כמה דוגמניות כשאני ראיתי אותם" בריטני הרימה את מבטה אל רוז "גם את שמעת אתמול את ה.." בריטני שאלה בהיסוס מסתכלת על רוז "שמעתי? לא הצלחתי לישון עם הפרוצות האלה.." רוז אמרה מסתכלת על החצר "הרבה הספיקו לעשות בזמן שהייתי במקלחת" בריטני צחקה והרימה את מבטה אל החצר "מה זה היה הצעקות האלה ממקודם?" רוז צחקה נזכרת הפרשייה הקטנה שאירעה לפני שעה "לא יודעת..אחת הפרוצות של דייגו חשבה שתוכל לריב איתי..אם היית מסתכלת עליי היית חושבת על גברת מרטין" רוז אמרה צוחקת בפראות "אוי! כלבה!" בריטני אמרה צוחקת "את חייבת להראות לי שוב!" בריטני צחקה ורוז קרצה לה "בכיף.." היא אמרה והתקדמה אל החצר "חכי!" בריטני אמרה לה "מה קרה?" היא שאלה "את רוצה לעשות מופע בלי תחפושת?!" בריטני שאלה צוחקת ורוז חייכה "אחותי!" רוז צווחה ותפסה בידה של בריטני.
"איך אני?" רוז יצאה מהחדר לבושה בסקיני ג'ינס צמודים וחולצת בד קצרצרה שחשפה קצת מהבטן שלה ונעלי סטילטו שחורות "כוסית!" בריטני אמרה מעבירה את מבטה "כלבה איזה תחת!" היא קראה בתדהמה "אמרתי לך לבוא איתי לריצות!" רוז אמרה "אוקיי אוקיי אבל איך אני?!" בריטני שאלה בקוצר רוח לובשת שורט שחור וגופיית בד פרחונית "תורידי את האולסטאר!" רוז קראה ונכנסה לחדרה ולאחר כמה שניות יצאה משם עם נעלי עקב פתוחות בצבע כתום ושחור שהתאימו לחולצתה "תלבשי את אלה!" רוז הביאה לה אותם והסתכלה שוב על בריטני "כוסיות אנחנו!" רוז קראה צוחקת.
"אחי מה השעה?" שאלתי את דייגו "רבע ל-12 למה?" הוא שאל מחבק את הבחורה שבילתה איתו את הלילה "איפה רוז ובריט?" שאלתי אותו לא מבין כשהבחורה הבלונדינית שהייתה איתי אתמול בלילה מלטפת את ידי "דין בייב בוא נצא לטייל היום" היא לחשה לי בקול מפתה "תגידי רק לאן" אמרתי לה מחייך "לים!" היא קראה בהתלהבות "רוצה?" שאלתי את דייגו שחייך לאות הסכמה "אז לים.." החלתי לומר כששפתיה קטעו אותי "בריאנה.." הפסקתי אותה "היית כל כך טוב בלילה..עינגת אותי כמו שלעולם לא עינגו אותי בעבר..אתה שלי מעכשיו.." היא לחשה לי באוזן מדליקה אותי לאט לאט "ברי.." לחשתי את השם שלה כשהיא ישבה עליי "כן?" היא שאלה מנשקת אותי נשיקות קטנות..
"נהנים?" שמעתי את קולה של רוז ועצמתי את עיניי באכזבה "זה לא קורה לי עכשיו.." מלמלתי "מה קרה? מי אלה?" בריאנה שאלה אותי "שותפות" אמרתי לה פוקח את עיניי "שום פעם את?" שמעתי את צ'לסי שואלת "רוז בבקשה אנחנו רק רו-.." החלתי לדבר ונעצרתי באמצע "כן?" היא שאלה אותי בחיוך "אנ..אנחנו..רק..רק רוצים..אמ..מה הייתה השאלה?" התחלתי להתבלבל עם עצמי מסתכל על רוז ועל הגוף האלוהי שלה שכל מה שרציתי באותו רגע היה לקרוע ממנו את הבגדים "אנחנו יוצאות..תנקו אחר כך" רוז אמרה מעבירה מבט אחרון על שתי הבנות "את עדיין פה?" צ'לסי שאלה אותה ובריאנה החניקה צחקוק "כל עבודה מכבדת את בעליה בנות..רק תוודאו שהם ישלמו לכן בסוף." הסתכלתי על דייגו המהופנט וידעתי שהוא מסתכל על בריטני. הבן אדם לא רגיל לראות אותה לבושה ככה. ומה אני יגיד? מאותו הרגע שהתעוררתי מה-'תרדמת' שהייתי שרוי בה רוז לא יוצאת לי מהראש אפילו לדקה. ואני שונא את זה. כל כך שונא.
"משוגעת!" בריטני צעקה לרוז כשהיו בחוץ צוחקות בפראות "אני מתה כבר לצאת מהבית זונות הזה!" רוז קראה "אוי השנאה שאני מרגישה אליהם עכשיו!" בריטני צעקה "יא ערמומית נראה לך שאני לא יודעת שאת דלוקה על התחת של דייגו?!" רוז צעקה ובריטני הסתימה אותה עם ידה "אני לא מפתחת ציפיות! ואז מה..מותר לי לשנוא אותו!" בריטני קראה צוחקת "טוב טוב יאללה בואי נסתובב קצת" רוז אמרה מניחה את ידה על עורפה של בריטני "רגע המפתחות.." בריטני אמרה לה "וואלה נכון. חכי פה רגע" רוז אמרה חוזרת על עקבותיה אל תוך הבית "רוז!" דייגו קרא לה אך זה היה מאוחר מדי.
"דין!" רוז צעקה את שמו בעצבים כשוודקה מכסה את כולה
"אופס?" הוא שאל מתאפק לא לצחוק
"תשתיק את הזונות שלך." היא אמרה לו כששמעה אותן צוחקות בקול רם "מי שלא יודע לצחוק שלא יצחק"
"מצטער..אבל הן לא הזונות שלי" דין חייך והתרחק ממנה כשהכוסות הריקות למחצה בידו
"בן זו-אל תמשיכי את זה!" בריטני צעקה לה "זה היה בטעות! תעלי למעלה להחליף בגדים!"
"אני שונאת אותו.." רוז אמרה בוהה בו מחייך וצוחק כשמבטו מסתכל עליה
"רוז? הכל בסדר?" בריטני שאלה אותה.
"אני עולה להתקלח..אני מסריחה מוודקה אוף"
"ייקח לך שעה להוריד את הריח הזה!"
"ומה את רוצה שאני יעשה? אשאר עם הזוהמה הזאת?"
"תתקלחי מצידי בבריכה זה יקח פחות זמן!"
"בבריכה?" רוז שאלה לא מבינה
"כן ואז תעלי ותסבני את עצמך טוב טוב"
"מה כאילו..להתפשט?"
"רוז צחקתי!" בריטני אמרה מופתעת
"מאוחר מדי! נראה לבנות האלה מה זה אישה אמיתית"
"רוז!" בריטני צעקה ורוז תפסה בידה " את באה איתי." היא תפסה בידה מחייכת ויצאה מהדלת
"שוב פעם אתן?" בריאנה שאלה ורוז הרימה לה אצבע משולשת "ברשותכם..זה גם הבית שלי.." רוז קראה להם והורידה את חולצתה "למה את מחכה?" רוז שאלה את בריטני שבהתה בה "חייב מולם?" בריטני שאלה מתביישת "לא." היא אמרה לה מורידה את מכנסה וחושפת גוף שזוף עם תחתוני תחרה אדומים "לא לכולם יש גוף כמו שלך" בריטני אמרה לה מצוברחת "היי..את מושלמת.." רוז תפסה את ידיה וחייכה "טוב אבל לא מולן.." בריטני אמרה מחייכת טיפה "אין בעיה" רוז חייכה והתקרבה אל אותן בנות "הגיע הזמן לעזוב" רוז אמרה להן ותפסה את נעליהן "קדימה! קחו מהם את המספר או משהו! התנחלתן מספיק!" רוז אמרה מחכה "רוז לא הגזמת טיפה?" דייגו שאל אותה "לא. השותפה שלי,שגם לה הבית שייך.." היא אמרה מסתכלת על שתי הבנות "רוצה להיכנס לבריכה והיא לא יכולה בגלל שהחברות שלכן מסתכלות עליה כאילו יש לה משהו בשיניים..אז זה או אתן או היא..ושתינו יודעים מה התשובה דייגו.." רוז הסתכלה על דייגו רגעים ממושכים "טוב בנות נדבר איתכן כבר!" דייגו קם ממקומו והושיט את ידו אל הבחורה שלידו "אתה רציני?" צ'לסי קמה ממקומה "אתה באמת מגרש אותנו? " היא שאלה המומה "בינגו!" רוז סיננה מחייכת "דין תגיד משהו.." בריאנה אמרה עדיין מכורבלת בין זרועותיו "מצטער.. " הוא אמר מובס כשמבטה של רוז מסתכל עליו. בריאנה קמה ממקומה "תחסוך!" היא אמרה לו הולכת יחד עם חברתה אל דלת היציאה "סופסוף!" רוז קראה בשמחה "קנאית" דין סינן "פאק אוף דין!" היא הרימה את ידה אל מול פניו והחלה ללכת.
"היי! את שוכחת שזה גם הבית שלנו ואם נרצה לארח בנות אנחנו נארח!"
"ומה אתה רוצה ממני?"
"שתפסיקי לקנא ותתעסקי בעניינים שלך"
"אני מקנאה?" רוז התקרבה עליו עצבנית
"ואין לך מושג כמה זה מכער אותך" דין אמר מתקרב אליה יותר
"לך תזדיין דין" רוז אמרה לוחשת לשפתיו
"שאני אלך להזדיין? את זאת שמסתובבת פה כאילו את דוגמנית של ויקטוריה סיקרטס עם התחרה האדומה שלך משוויצה בגוף שלך..אז אולי כדי שאת תלכי להזדיין..כי לך בסוף משלמים" דין אמר וקיבל סטירה מצלצלת מרוז "הגוף שלי זה הדבר היחידי שעוד לא לקחת ממני..וגם לא תיקח." היא סיננה בכעס מבין שפתיה "אז תלמדי לסתום ואולי אני באמת לא אקח אותו" דין אמר בכעס ותפס בפניה "תעזוב אותי" רוז ציוותה עליו "דין.." דייגו ניסה להרחיק את דין ממנה "אני גבר רוז..ואם אני רוצה אני יכול בקלות להכניס אותך למיטה שלי ולהפוך אותך מהאחת לעוד אחת..אל תאמיני לכל מה שאומרים..זה שהתעוררתי לא אומר שחזרתי להיות דין הרכרוכי של פעם.."
"אז יש לך יריבה ראויה..כי אני לא הילדה הטובה שכולם סיפרו לך עליה..אני כלבה דין. ואני יכולה להיות כלבה יותר אם אני רוצה. ותאמין לי שאני רוצה." רוז אמרה לו "ומה עוצר אותך?" דין שאל אותה לוחש לאוזנה אך בתגובה רוז הסתובבה כשרגליה הולכות בצורה הכי מפתה שיכולה להיות וישבנה מגרה את כל הצופים בו.
"דין!" דייגו קרא לדין שנכנס אל תוך הבית "מה זה היה עכשיו?" דייגו שאל "כוסעמק!" דין התעצבן ונתן מכה לקיר "אחי דבר איתי!" דייגו תפס את ידו אך דין העיף אותה ממנו "למה התעצבנת עליה ככה? זאת רוז היא תמיד עושה לך את הקטעים האלה!" דייגו צעק "ואני תמיד מנסה לרסן את עצמי!" דין צעק מסתכל על רוז קופצת למים "על מה אתה מדבר?!" דייגו שאל אותו אך דין בהה ברוז "אחי חשבת להרים עליה יד?" דייגו שאל את דין שהסתכל עליה יוצאת מהבריכה כשטיפות המים מתגלשות על כל קימור ופיסת עור שעל גופה ועיניה החודרות מסתכלות עליו כמו שרק רוז יכולה להטריף. והיא יכולה. "דין!" דייגו צעק לו אך במצב הזה שום דבר לא יכל להסיט את דין ממנה. היא כישפה אותו..כמעט כל פעם שהסתכלה עליו. כל פעם שבאה איתו במגע כל משאלתו של דין באותו הרגע הייתה לקרוע ממנה את הבגדים ולהפוך אותה לשלו. רק שלו.


תגובות (5)

המשכי!

07/01/2014 08:33

מושלםםםםםםםם תמשיכייייייייייי. דחוףףףףףף

07/01/2014 08:52

כמוו תמיד מושלם !!

07/01/2014 09:48

תמשייכי!

07/01/2014 11:28

מושלם

07/01/2014 14:06
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך