אהבה בסגנון ספרדי המשך .19

I.L.B 12/01/2014 926 צפיות 5 תגובות

"רוז!" בריטני עלתה לקומה העליונה מחפשת בעיניה את רוז "בוקר טוב ישנונית" היא פתחה את דלתה והכניסה אור לחשכה ששרתה בחדרה של רוז. "נו קומי כבר! אני לא מתכוונת לבזבז את כל החופשה במיטה וגם את לא!" בריטני צעקה אך רוז לא זזה "רוז?" היא נכנסה לדלת עם הבעה מודאגת על פניה "רוז הכל בסדר?" היא הזיזה מעל ראשה את השמיכה. "רוז! רוז תתעוררי!" היא ניערה את גופה הרדום וניסתה בכל כוחה להעירה "מה קרה?" דייגו יצא מחדרו במהירות "לא יודעת..באתי לקרוא לה והיא פשוט לא קמה" בריטני החלה לבכות והסתכלה אל המסדרון "זאת לא זאתי מיום חמישי?" בריטני שאלה את עצמה כשראתה את בריאנה יוצאת מחדרו של דין בישנוניות "היי" היא חייכה ושפשפה את עיניה כשחולצתו של דין מסתירה בקושי את גופה הצנום "רוז! רוז תעני!" דייגו צעק ועיניה של רוז נפקחו לאט "מה..דייגו? איפה אני?" רוז שאלה משפשפת את עיניה "איפה דין?" היא שאלה מפהקת "רוז מי זה דין?" דייגו שאל בציפייה "המניאק שקרא לי זונה למה?" היא שאלה כמובן מאליו "לא משנה.." דייגו אמר מאוכזב קלות "אני אתעורר מתישהו אתה יודע" רוז אמרה כשדייגו עזר לה לקום "מה קורה פה?" דין נכנס לחדרה של רוז "כלום" רוז אמרה מורידה מעליה את השמיכה וחושפת פיג'מה קצרצרה שהראתה את רגליה הארוכות והשחומות "דין הכל בסדר?" דייגו שאל את דין שבהה ברוז במבט אטום "הכל מעולה..אני מכין ארוחת בוקר מישהו רוצה?" דין שאל מסתכל על בריטני "הכל טוב בריט?" רוז שאלה אותה "מה היא עושה פה?" בריטני שאלה לא מורידה את מבטה מדין "מי?" רוז שאלה אותה "הבלונדינית משבוע שעבר" בריטני אמרה והעבירה את מבטה אל רוז "אתה עדיין שוכב איתה?" רוז שאלה ולאחר מכן צחקה "ועדיין לא חטפת מחלת מין?" היא אמרה ובריטני הצטרפה אליה "אאוץ'" דייגו סינן וסובב את ראשו "לפחות היא יודעת איך לענג גבר" דין אמר מחזיר לרוז עם חצי חיוך "ברור. אם לא מתאמנים איך יודעים?" רומה ממיטתה ויצאה למסדרון "את פשוט ממשיכה לעצבן" דין הלך אחריה "מה קרה? חשבת שבגלל האיום הקטן שלך אני אשתדל להתאים את עצמי לבנות שאתה מסתובב איתן?" רוז שאלה צוחקת "תעצרי כשאני מדבר איתך" דין קרא בשמה והיא נכנסה לחדר האמבטיה ונעצרה "כן דין?" היא מרחה משחת שיניים על המברשת והחלה לצחצח את שיניה "אני מבקש ממך להפסיק" הוא אמר עוד מאחוריה "חמוד" היא ירקה את המים וחייכה אליו "אבל לא יקרה" היא אמרה ויצאה "מה יוצא לך מזה?" הוא המשיך לעקוב אחריה עד שהגיע לחדרה "בבקשה תגיד לי שלא הבאת את החצאית הירוקה שלי לאחת מהזונות שלך" רוז אמרה נאנחת "תעני!" הוא צעק ורוז רק חייכה אליו "אין בעיה" היא אמרה ויצאה מהחדר הולכת לכיוון החדר של דין "מה את עושה?" הוא סגר את דלתו "מה קרה מסתיר שם סמים?" רוז שאלה צוחקת "אני רציני" הוא הסתכל עליה בעיניים חודרות "מה אתה מסתיר שם?"
"כלום למה שאני אסתיר משהו"
"אז אתה לא מסתיר כלום?"
"לא"
"אז תן להכנס"
"אממ גם לא."
"אתה מסתיר משהו"
"אני לא"
"אז למה אתה לא נותן לי להכנס?"
"למה את רוצה להכנס?"
"כדי לראות איפה החצאית שלי"
"היא לא פה אני מבטיח לך"
"אה באמת? דווקא שמעתי שהתחברת נורא לצד הנשי בך"
"מצחיק"
"תודה תודה"
"תישארי מחוץ לחדר"
"זו רק אני או שחברה שלך מכינה אומלט בעירום?" רוז שאלה ודין ישר סובב את מבטו
"חה חה אידיוט" היא אמרה ופתחה את דלתו "רוז לא!" הוא נכנס אחריה ותפס בידה "וואו" רוז אמרה המומה בעודה מסתכלת על המקום המצוחצח והמסודר להפליא "טוב החצאית שלך לא נמצאת פה עכשיו צאי" הוא משך אותה החוצה אך היא שחררה את ידה ממנו "אתה מפתיע כל פעם מחדש" רו אמרה מעבירה את ידה על המיטה "אפשר להקפיץ על זה מטבע" היא צחקה "סיימת?" דין שאל בקוצר רוח מניח את ידיו על מותניו.
"למה הזונות שלך כן ואני לא?" רוז שאלה אותו מסתכלת על המכנס התלוי בקושי על מותניו "כי את לא אחת מהזונות שלי" הוא התקדם אליה "אז אתה מודה שאני מיוחדת!" רוז צחקה וברחה ממנו "רוז!" הוא קרא לה מחייך "אז תודה!" היא צחקקה והתיישבה על הכורסה שבפינת החדר "אני מודה" הוא אמר ורוז בהתה בשרירי הבטן שלו ובידיים הארוכות והמפתות למגע "מודה שמה?" היא שאלה מניחה רגל אחת על השנייה באיטיות. מבטו של דין הרצין. "אני מודה שאת מיוחדת" הוא אמר מסתכל על ידה המציירת עיגולים קטנים על הבד "עכשיו את מוכנה לצאת?" הוא שאל אותה מחכה "מוכנה.." היא קמה מהכורסא "אבל לא רוצה" היא שילבה את ידיה וחיכתה שדין יתקרב אליה. "אני מחכה.." הוא אמר "תחכה..לי יש חופש אתה יודע" רוז אמרה וקפצה על המיטה "עד שאני לא אקבל את החצאית שלי ביד..אני דווקא מרגישה די בנוח פה" היא אמרה מחייכת "החצאית שלך? זה הכל?" דין שאל מתקרב אל קצה המיטה "זאת האמת?" הוא שאל עם חצי חיוך "אולי כן.." היא קמה והתקרבה אליו על ארבע "ואולי לא.." דין הסתכל עליה מתקרבת אליו באיטיות ומבטה לא ניתק משלו.
"רוז! בטעות לקחתי לך את החצאית הירוקה!" הם שמעו את בריטני צועקת ורוז חייכה חיוך גדול "אחת הזונות שלי אה?" דין שאל צוחק "טעות שלי" היא הורידה את ראשה לכמה שניות "אז את מתכוונת לצאת עכשיו או.." דין השאיר את המשך המשפט תלוי באוויר "לא לפני שאני אבדוק משהו.." רוז אמרה וקירבה את ראשה אליו "מה את מנסה לעשות?" דין שאל מהופנט ממנה ונלחם בפיתוי להניח את ידו עליה ולקרוע ממנה באיטיות את בד חולצתה "מפחד?" היא שאלה מחייכת ופיתוי של דין הלך וגבר "ככה את מכירה אותי?" הוא שאל וכל רצונו עכשיו היה לרסן את הפה הפלרטטן שלה וללמד אותו לא לפתות אף אחד אחר למעט ממנו. "אז תרשה לי לעשות את זה.." היא אמרה והניחה את שפתיה על שלו לכמה שניות "וללכת.." צחוק צרוד עלה מגרונה וגרם לדין לאבד את עשתונותיו "פעם אחת בחיים שלך תסתמי את הפה" הוא אמר וקירב את פיה אל פיו. "דין.." היא הרחיקה אותו ממנה "רוז בבקשה..רק תסתמי" הוא אמר ועטף את פיה בפיו בולע את הגניחה הקלושה שלה כשלשונו מתעלסת עם לשונה. "לא פלא שכולן נשרכות אחריך" היא אמרה מחייכת נושכת את שפתה "רק עוד כמה שניות.." הוא אמר מחזיר את פיה שחולל קסמים בפיו ונשך את שפתה התחתונה "אני צריכה ללכת.." היא חייכה נושכת את שפתה שלה "לכי..תשאירי אותי פה..לבד.." הוא אמר מחייך כשעיניו עדיין על שפתיה האדומות,תוהה איך היא במיטה אך יודע שלעולם לא יגלה. "דין?" קול של אישה נשמע מאחוריי הדלת "לא כזה לבד אם אתה שואל אותי.." היא חייכה ועמדה ליד הדלת "ו..בגלל הדוגמה הזאת אני אשתדל.." עיניו של דין כבו. דוגמא? זה מה שהיא חשבה שזה? לדין זו הייתה התגשמות הפנטזיה הכי קטנה שלו ועשתה אותו המאושר בעולם אבל לה? לה זאת הייתה דוגמה..דוגמה למה שנראה לה שהוא עושה לאחרות. היא בכלל לא מבינה שכל מה שהוא צריך זה אותה. הבחורות נועדו לספק לו את הרעב המיני. הרעב אליה..אל רוז. "תודה" הוא אמר מחייך חצי חיוך מבואס מסתכל עליה יוצאת מהחדר עם חיוך מאוזן לאוזן ועינה קורצת לו "אין לי מושג איך אני הולך לעבור את זה.." דין לחש לעצמו מרגיש כאילו זרקו אותו למים העמוקים בלי שום גלגל הצלה.


תגובות (5)

מושלםםםםםםם תמשיכייייייייי דחוףףףףףף

12/01/2014 07:21

המשך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

12/01/2014 07:22

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

12/01/2014 07:26

ייואוו אני מאוהבת בדין*~*
אני רק רוצה לבקש שתשימי נקודות בסופ' משפט ותרדי שורות.
אני חושבת שזה יעזור לנו להבין יותר את הסיפור;)
ויאללה תמשיכיי!

12/01/2014 09:58

המשששךךךךך !!!

12/01/2014 12:08
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך