I.L.B
מספיק ארוך לכולן או שאני קמצנית??

♥ LOVE YA ♥

אהבה וצרות אחרות המשך 12

I.L.B 09/12/2012 1108 צפיות 7 תגובות
מספיק ארוך לכולן או שאני קמצנית??

♥ LOVE YA ♥

"מה שתגיד..אבל פעם הבאה שאתה מסמס לי 'ערה?' בשתיים בלילה ומתחיל לחפור תזכור שקרמה איז א ביצ'" אמרת לו ושמעתי את כולם צוחקים "וואו!" תום אמר לי לאחר שכולם חזרו לשגרה "מה?" שאלתי נבוכה "את..את היית מדהימה.." הוא אמר וחייך ומבעד לכתפו ראיתי את אותה הבחורה המטרידה שדמיינה אותי תופסת בידו של דור ושניהם הולכים אל תוך היער כשהיא מובילה אותו..
לא עברה חצי שעה והוא יצא משם מסדר את חולצתו "מה לעזאזל?" שאלתי כשראיתי אותו מוביל את ליז אל תוך היער גם "הבנאדם לא נח.." מלמלתי לעצמי "מה?" תום שאל כשהפסיק את השיחה שלו ושל חברו "כלום..אני הולכת להביא עוד שתייה.." אמרתי לו וחייכתי "או אז חכי אני אביא לך.." תום בא ללכת אל עבר הצידנית הגדולה כשעצרתי אותו "לא לא זה בסדר.." חייכתי אליו והנחתי את הבקבוק הריק למחצה בצד והתקדמתי אל עבר היער כשאני מסתכלת לאחור לראות שתום שקוע מידי בשיחה שלו "גאד דאמיט!" צעקתי בבהלה כשראיתי את אותה בחורה המטרידה תופסת את חולצתה "מצטערת.." היא מלמלה "את..למה?" שאלתי אותה משלבת את ידי בכדי להתחמם "איבדת את הדרך?" שאלתי אותה כשהיא לא ענתה לי "תלכי רק יישר..ואני ממליצה לך ללבוש את החולצה.." חייכתי אליה בנחמדות "תודה" היא חייכה חצי חיוך והתקדמה "היי..ראית אולי את.." באתי לשאול אותה אם היא ראתה את דור אך לפני שהשלמתי את המשפט היא הנידה את ראשה לשלילה והשפילה מבטה "חתיכת זבל.." מלמלתי והמשכתי ללכת על הזרדים שמשמיעים רעש מעצבן "מה לעזאזל?" שאלתי את עצמי כשראיתי את שניהם,את דור ואת ליז,שוכבים על שמיכת פיקניק מסתכלים על הכוכבים "או או" מלמלתי כשליז הצביעה עליי "זה לא השירותים פה?" שאלתי אותם והסתכלתי סביבי "אוי..כנראה טעיתי בדרך!" אמרתי וחייכתי "ביי!" צעקתי והלכתי במהרה מהמקום "אוי.." אמרתי לעצמי "דפק ליה..זה מה שאת! דפק!" צעקתי ועצרתי במקומי מסתכלת שאף אחד לא היה עד למקרה המעורר רחמים הזה **ילדה שצועקת לעצמה שהיא דפק..וואו..** "את בסדר?" הפנתי את ראשי במהירות "כן כן" חייכתי אל דור ואל ליז "אני..יותר מידי בירה!" צחקתי "אז..כמה זמן אתם ביחד?" שאלתי אותם "לא..אנחנו רק ידידים" ליז חייכה והסתכלה על דור "או..נחמד.." חייכתי "טוב אז..תיהנו לכם מ.. הלילה מלא הכוכבים שלכם!" צחקקתי והלכתי לאחור כשבטעות מעדתי אחורנית "את בסדר?" דור התקדם אליי במהירות "כן..בסדר גמור.." שמתי את ידי על הראש "את צריכה אולי קרח?" ליז שאלה "לא תודה..זה בסדר.." חייכתי ובאתי לפנות ללכת "בטוח?" דור שאל שוב "אני בסדר!" צעקתי לו "זאת אומרת..תודה..אבל אני בסדר" החלתי להתקדם על השביל כשאני משאירה אותם מאחוריי "אוי הצעיף שלי.." מלמלתי כשהייתי כבר בחצי הדרך "או" אמרתי לעצמי והרמתי את הצעיף "ידידים.."מלמלתי כשראיתי את דור מצמיד את ליז לעץ ומנשק אותה בלהט..הרמתי את ראשי וראיתי על אחד העצים כוורת דבורים העומדת ליפול "או שיט!" צעקתי ובדיוק כשתשומת הלב של דור ושל ליז הופנתה אליי הכוורת נפלה מטרים ספורים לידם "רוצו!" צעקתי ופתחתי בריצה מהירה אל עבר קרחת היער כשנתקלתי בשתי שבילים "על החיים ועל המוות" מלמלתי כששמעתי את הדבורים "ליה?" רצתי אל עבר תום במהרה "מה קרה?" הוא שאל אותי "ה..עץ..דבורים..המון..הם.." החלתי להתנשף בכבדות "ליה..ליה..תירגעי..מה קרה?" הוא שאל אותי ואני הסתכלתי על היער "זה מה שקרה" אמרתי לו והצבעתי על דור וליז רצים רטובים ומאחוריהם כמה דבורים "וואו!" תום צעק וצחק "גדול..את עשית את זה?" הוא שאל אותי בשעשוע "זה מצחיק אותך?" שאלתי אותו המומה "כן מה..זה קלאסי!" הוא צחק "הם יכלו למות!" צעקתי לו ותשומת הלב של כולם הופנתה אלינו "ליה..תירגעי.." תום נגע בידי וניסה להרגיע אותי "אני מצטער.." הוא חיבק אותי ממותניי וחייך חיוך קטן "את צודקת.." הוא המשיך "בסדר.." אמרתי לו "שנחזור?" הוא שאל ואני הנהנתי "טוב אז שנייה אני אלך להביא את המפתחות.." הוא אמר והשאיר אותי עומדת שם מסתכלת על דור "את בסדר?" שמעתי אותו שואל את ליז "כן..אממ.." היא אמרה לו והסתכלה עליי "אני כבר בא.." דור אמר לה והתקדם אלי בריצה קלה "היי" הוא אמר "היי" אמרתי לו עם מבט אטום,בוהה ביער ובשביל המים שדור וליז הביאו אחריהם "אממ..רק רציתי להגיד לך תודה.." הוא חייך "תודה על מה?" שאלתי אותו ומבטי הופנה אליו "שאני לא מספרת ל-'ידידה' שלך שאתה דופק בנות מהצד?" שאלתי אותו ובדיוק תום בא "את באה?" הוא שאל אותי והסתכל על דור "אחי אתה בסדר?" הוא שאל אותו והניח את ידו על מותני מה שהפריע לדור לפי מבטו "כן כן..דבורים..לך תבין אותם" הוא גיחך ומחק את חיוכו כשהסתכל עליי "ביי" אמרתי לו והתקדמתי עם תום "אוי פאק..הפלאפון שלי..בטח הנחתי אותו על האבן שמה..אני שנייה באה!" אמרתי לתום וחזרתי אל קרחת היער "תתקדם לאוטו אני כבר באה" חייכתי אליו והמשכתי ללכת "אויש נו..איפה זה עכשיו?" שאלתי את עצמי "הנה אתה!" אמרתי לעצמי ותפסתי אותו כשראיתי בהשתקפות של הצג את המדורה ומולה נעמד דור עם הגב אליי..הוא היה בלי חולצה ועל גבו נחשף קעקוע ענקי שהיה נראה לי מוכר,התקדמתי אליו במבט נעול על גבו והתעלמתי מכולם "אוי.." מלמלתי לעצמי ודמעות עמדו בעיניי **את לא דמיינת..** חשבתי לעצמי והעברתי את אצבעי על הקעקוע,הדמעות שעמדו להתפרץ כבר פרצו והסתובבתי באיטיות בעודי מתקדמת אל עבר האוטו של תום "ליה?" שמעתי את דור קורא בשמי נעצרתי במקומי ולאחר כמה שניות המשכתי "ליה!" הוא קרא לי ואני החלתי להגביר את הקצב **זה לא קורה לך ליה! זה לא יכול לקרות דווקא עכשיו דווקא ככה!** ראיתי מרחוק את תום יושב לו במכונית מחכה לי "ליה!" הוא צעק לי ויצא מן המכונית "את באה?" הוא שאל אותי "אנ..אני לא יכולה לעשות את זה!" אמרתי לו בעודי מתקדמת במעלה הכביש "מה? על מה את מדברת?" הוא שאל אותי ותפס בידי "אני לא יודעת! אני לא יודעת מה עובר עליי!" צעקתי לו והדמעות זלגו שוב "רגע אחד אני מרגישה שעברתי את זה וכשאני רואה אותו הכל חוזר לי! אני לא רוצה למנוע ממך שום דבר..אני מתוסבכת ותאמין לי..אתה לא רוצה להיות בקשר איתי.." המשכתי ללכת מנסה לחמם את עצמי "חכי!" הוא צעק לי ועצרתי במקומי "את לא היחידה שמתוסבכת.." הוא אמר והתקדם אליי כשהוא מוריד את הז'קט שלו "לא.." נסתי צעד אחורה "אתה צריך לסמוך עליי בעניין הזה.." הוא התקדם אליי והפיל את הז'קט שלו על האדמה "לסמוך עלייך ליה? אני סומך עליך! אבל השאלה היא אם את סומכת עליי?" הוא התקדם אליי והחזיק בפניי "הא ליה?" הוא שאל וניגב את הדמעה שנפלה על לחיי "אל תגיד שלא הזהרתי אותך.." אמרתי לו וחייכתי "אל תדאגי!" הוא צעק וחייך חיוך ענקי "בואי הנה.." הוא צחק ושיחק בשעריי כשקירב את פניו והניח את שפתיו על שפתיי שזזו בתיאום "אני באמת..אוהב אותך" הוא חייך ושיחק בקבוצת שיער שלי "גם אני.." חייכתי אליו וצחקתי "מה מצחיק?" הוא שאל משועשע "אני מרגישה בסרט קומדיה רומנטית קיטשי..רק חסר שיבוא איזה שיר אהבה משנות השמונים וגמרנו.." אמרתי לו ופתאום נשמע השיר של וויטני יוסטון "גאד?" הסתכלתי לשמיים בשאלה "הפלאפון שלך.." הוא אמר וצחק "אה.."צחקתי והמשכתי "תזכיר לי להחליף צלצול.." צחקתי ועניתי לפלאפון..
אני: "הלו?"
הדר:"ליה!"
אני: "הדר!"
הדר:"מה?"
אני:"שחכתי.."
הדר: "הם מתגרים בנו!"
אני: "מה? מי?
הדר: "דור וזיו..זאת הכל הייתה מזימה..שמעתי את זיו משוויץ בזה לחברים שלו.."
אני: "אין בעיה..צוחק מי שצוחק אחרון..ביי!"
הדר: "ביי"
"אני צריכה את העזרה שלך.." אמרתי לתום וחייכתי בערמומיות..


תגובות (7)

מהמםםם!
רק לא ממש הבנתי את הקטע אחריי שהיא מוצאת את הפלאפון שלה..זה קצת לא מובן.
אבל בכל מקרה..זה אחד הסיפורים היפים והמצחיקים שראיתי,תמשיכייייייי!

09/12/2012 09:14

גםם אני לא הבנתי אתת הקטעע של הקעקועע!!!
תתמששיכיי!!

09/12/2012 10:18

חחחח אל תדאגו בסוף הכללל יהיה מובן!

♥ LOVE YA ♥

09/12/2012 11:38

חחחח הנקמה תמיד מתוקה בסוף :P

09/12/2012 11:50

אעאעאעאעאעאעאאעאעאעאעעעע!
איןןן,אני פשוט חולה על הסיפור על זה ובמיוחד על ליה הזאת!!!
ואוווו מדהיםםםם!
גם אני לא כלכך הבנתי אבל אני סומכת עלייך שהכל יהיה ברור בהמשךך..
[ושיהיה המשך כמה שיותר מהר!!!!]
LOVE YOU..:))

09/12/2012 12:05

אני אוהבת את הקטע של הנקמה בסוף חחחחח ;) תמשיכי

10/12/2012 00:31

לא הבנתי את הקטע של המזימה.. כאילו.. מה הם תכננו בכלל?!O-o
חוץ מזה.. הסיפור שלך: מהמם , הורס, מושלם, מרגש, ומצחיק!!
ואני חולהההה על היציאות של ליה.. היא חונקת!!
תמשיכיכיכיכיכיי דחווווף !!!!!!!!!!

10/12/2012 15:44
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך