I.L.B
שבוע טוב סוואגריות שליי! D:

♥ LOVE YA ♥

אהבה וצרות אחרות המשך 16

I.L.B 15/12/2012 1079 צפיות 5 תגובות
שבוע טוב סוואגריות שליי! D:

♥ LOVE YA ♥

"אני שונאת אותך!" צעקתי לו וטרקתי את הדלת "מה שתגידי! אבל אם תצטרכי אותי אני אהיה שם! לא משנה כמה תצעקי עליי וכמה תשנאי אותי!" הוא צעק והחל לנסוע כמו מטורף והשאיר אותי שם עם מבט זועף על פניי "כן בטח..תהיה שם בשבילי..את זה אני ארצה לראות.." מלמלתי לעצמי כשאני יורדת מהאוטובוס האחרון להיום "שנאה..זה מה שאני מרגישה אלייך! שנאה אחת גדולה!" הלכתי חצי שעה ברגל כשאני עדיין מלמלת את מה שאני חושבת עליו "איפה עכשיו אני אמצא את הפאקינג בית הזה!" צעקתי לעצמי ממשיכה ללכת כשלפתע נעצרתי "פאק.." הורדתי את התיק מגבי והסתכלתי על הבית העצום הזה "איזה שדרוג.." אמרתי ושמעתי צעקות של בחורה "היי! בואי הנה!" שמעתי את דור צועק כשהם מתקרבים לחזית הבית "לא לא!" היא צעקה וצחקה כששניהם רטובים עם בגדי ים "ייאק! מזכיר סרט של פאקינג הילארי דאף.." מלמלתי לעצמי ברוגז והתקדמתי לבית שלי שממוקם ממש כמה בתים מהבית של דור "אישה ערמומית.." מלמלתי כשהזזתי את הכד שליד הבית שלנו ומתחת הופיע במקום מפתח פתק שעליו רשום 'בלי בעיות ליה!' "כמובן..ממך קיבלתי את הגנים.." אמרתי והוצאתי סיכה שהתחבאה בכיסי "אבל את זה קיבלתי מאבא.." אמרתי ופתחתי את הדלת בעזרת הסיכה "הום סוויט הום!" צעקתי "או שלא.." מלמלתי כששמעתי את האזעקה שהורי **מסתבר..** התקינו "מה זה מה הולך שם? רן! דור! לכו לבדוק מי נמצא שם!" שמעתי את רונה צועקת "פאק!" צעקתי וזרקתי את התיק בשיחים כשאני פותחת בריצה אל מאחורי הבית "כנס תבדוק שהכל בסדר.." שמעתי את רן אומר לדור ומאותו הרגע נמלטתי לחצר האחורית שלנו "לך למאחורי הבית! אני אלך מהצד השני" רן צעק לדור שהתחיל להתקדם לעברי "על החיים ועל המוות "אמרתי וקפצתי מעל הגדר של השכנים עם הצ'יוואווה המטורפת שלהם "אין פה אף אחד!" דור צעק ורן הגיע כמה דקות לאחר מכן "טוב בטח הם שחכו לסגור את הדלת ואיזה חתול נכנסה לשם.." דור אמר ופנה ללכת "רגע..מה זה הרעש הזה?" רן שאל,הסתובבתי לאט לאט וראיתי את הצ'יוואווה עם מבט מטורף על פניה "כלב טוב..כלב טוב.." אמרתי לה וחייכתי ולפני שהספקתי למצמץ היא החלה לנבוח עם בקול הצפצפני שלה "כלבה.." אמרתי ורצתי אל מאחורי הבית של השכנים מחכה שהם יתקדמו אל הכלב ואקפוץ חזרה אל ביתי "מה זה הרעש הזה! דור לך לך תאכל משהו!" רן צעק והתקדם אל הצ'יוואווה אחרי דור "אה..זה העכברוש.." הוא אמר בהבעה נגעלת "כן..איכ.." דור מלמל בהבעה נגעלת בזמן שאני קפצתי חזרה אל ביתי ובאתי לעשות את הסיבוב רק שבדיוק אז..דפקתי את החלקה של החיים שלי "מה זה היה?" דור ורן התקדמו אליי "ליה? את הסיבה לכל הכאוס הזה?" רן עזר לי לקום "מי המטומטם שהשאיר פה מים?" צעקתי והסתכלתי על דור "מה?" הוא שאל והמשיך "היה חם.." רן הפנה את מבטו חזרה אליי "את יודעת שאת אמורה להישאר אצלנו לסוף השבוע.." רן אמר וחייך "כן כן אני יודעת.." אמרתי ועלתה לי הברקה "אבל.." התחלתי לומר "אמא שלי אמרה שאני אשאר בבית אתה יודע..לשמור שלא יהיו פריצות כמו מה שקרה עכשיו!" אמרתי להם "אז אני..אלך הביתה..כדי..לשמור עליו ביי!" אמרתי והסתובבתי במהרה "חכי!" רן צעק לי והמשכתי ללכת "אולי תבואי אלינו בשבת..אנחנו עושים מסיבת.."
"אני שומרת שבת"
"מסיבת בריכה.."
"אני אלרגית למים"
"אז תשתזפי"
"אני אלרגית לשמש"
"אז תהיי איתנו.."
"אני אלרגית לדור" אמרתי ודפקתי מבט מלא שנאה לעבר דור..
"ליה.." רן אמר לי והפנתי את מבטי אליו "מה?" שאלתי אותו והפנתי בפעם האחרונה את מבטי אל דור והמשכתי ללכת לעבר הבית "ביי.." הוצאתי את התיק שלי מהשיחים ונכנסתי הביתה אחרי שהסתכלתי עליהם "היא משהו מיוחד זאתי.." שמעתי את רן אומר בזמן שרצית מהר לעבר האזעקה "בוא נראה..סיסמא אופיינית להורים.." התחלתי לחשוב עד שנזכרתי שאלה ההורים שלי ** -,-** "ברור..12354" לחצתי את הקוד והאזעקה נפסקה "טנק יו גאד!" צעקתי ועליתי למעלה למקלחת טובה..
"אני אומרת לך! הבנאדם מטמטם אותי! אין סיכוי שאני הולכת לבלות איתו שלושה ימים שלמים! אני אומרת לך..תודה לאל שחצי מהיום כבר התבזבז!" דיברתי עם הדר בטלפון כשעברתי על יד החדר שלי "חכי שנייה.." אמרתי לה ופתחתי את הדלת "אוי באמת?" שאלתי את עצמי "מה קרה?" היא שאלה אותי "שחכתי שהחדר שלי ממוקם ממש מול החדר שלו!" צעקתי לה ונכנסתי לחדר שלי כשאני מורידה את המגבת מהראש "פאק.שנייה הסתבכתי.." אמרתי והנחתי את הפלאפון בצד ""אוקיי הסתדרתי" צעקתי כדי שהדר תשמע והרמתי את הראש בתנופה "שומעת?" שאלתי אותה והסתובבתי" מה אני עושה? אין מצב שאני ישנה בחדר של בר..הוא יותר מידי ורוד עם פוסטרים של זאק אפרון" אמרתי לה והתיישבתי על הספה הקטנה שאבי בנה לי ליד החלון "אין לך מושג! זה מרגיש כאילו הוא מסתכל עלייך בלילה" אמרתי לה וצחקתי "או שיט" אמרתי לפתע "מה קרה?" היא שאלה אותי "כלום.." אמרתי לה כשאני הסתובבתי עם הגב אל החלון של דור שנראה יושב וקורא ספר "אני..אדבר איתך אחר כך טוב? אני גוועת ברעב" אמרתי לה וניתקתי את הפלאפון "פאק מיי..לייף" אמרתי ותפסתי כרית מהמיטה שלי וצרחתי לתוכה "את נראית מטומטמת ככה.." שמעתי אותו אומר לי "מצחיק..אתה נראה מטומטם תמיד" הסתובבתי אליו בתנופה וכמעט מעדתי לאחור כשראיתי את הגוף שלו **מה שעובר במוח של ליה עכשיו: רעאר *~* ** "את בסדר?" הוא שאל אותי "כן..אני בסדר גמור..איפה חברה שלך?" שאלתי אותו "היא מזכירה לי קצת את הצ'יוואווה של משפחת לוי קצת לו? משהו עם הצווחות.." חייכתי אליו חיוך מנצח "באמת? דווקא הצ'יוואווה הזכירה לי את תום.." הוא אמר וחייך גם "מצחיק.." חיוכי הפך לציני "אז את כאילו..באה אלינו מחר?" דור אל לאחר כמה שניות של שקט "למה נראה לך?" שאלתי אותו "כי אמא שלך אמרה לך..?" הסתכלתי עליו כמה שניות ואמרתי "ו..היא גם אמרה לי לא לעשות פס בשיער או סיידליפ או קעקוע.." אמרתי לו ונשענתי על צירי החלון "רגע רגע..את עשית קעקוע?" הוא שאל אותי לא מאמין "תירגע..הוא לא ענקי כמו שלך.." אמרתי לו ונזכרתי בלילה של המדורה ודמעות עמדו לפרוץ מעיניי "אנחנו צריכים לדבר על זה..אתה יודע..כמו מבוגרים וכל החארטה הזאת" אמרתי לו לאחר כמה שניות של שקט "את צודקת..וכל החארטה הזאת.." הוא אמר וחייך "דור!" שמעתי את חברה שלו צועקת ופלטתי צחוק בלי להתאפק "אני בא!" דור צעק לה בחזרה "קדימה..היא די מזכירה אותה!" אמרתי לו והסתכלתי עליו יוצא מהחדר "אוי מה עכשיו?" שאלתי את עצמי כשהפלאפון צלצל "פאק.." פלטתי כשהמספר של אמי הופיע על הצג


תגובות (5)

דיי נוווו תגלי לנו כבר מה הקטע עם המדורה והקעקוע!!!!
ותמשיכיייי מידדדדדדד!

15/12/2012 14:19

חחח את חייבת להמשיייך!!!
הרג אוותי הקטע שהיא אלרגיית לדוור , ווואיי :P

15/12/2012 14:51

תמשיכי ! אהבתי את הקטע שליה אמרה לדור שהחברה שלו דומה לצ'יוואווה חחח ועוד מלא קטעים :)

16/12/2012 02:47

דייי נו את חייבת לעשות פרקים יותר ארוכים! בבקשה תמשיכי!!!!

16/12/2012 05:36

מהמהמהממהמהממהמהמ?!
איך לא ראיתי את הפרק המהמם הזה?????
תמשיכיתמשיכיתמשיכיתמשיכיתמשיכי מיד!
[פליזפליזפליזוש]
טוב חפרתי…קיצור תמשיכי אני מתחננת!!!

17/12/2012 14:02
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך