אהבה וצרות אחרות המשך 17

I.L.B 19/12/2012 1172 צפיות 9 תגובות

"אוי מה עכשיו?" שאלתי את עצמי כשהפלאפון צלצל "פאק.." פלטתי כשהמספר של אמי הופיע על הצג "היי אמא!" עניתי לטלפון וירדתי במהירות במורד המדרגות "היי..הגעת כבר?" היא שאלה אותי "כן כן..למה? איפה אתם?" שאלתי אותה יוצאת מהבית עם הגופייה שחשפה פס מהבטן שלי והמכנסיים הרופפות "אנחנו עוד מעט מגיעים.." היא אמרה ואני חציתי את הכביש "מה זה היה?" היא שאלה כששמעה צפירה של מכונית "אממ אנחנו בבריכה! אז יש תנועה את יודעת.." אמרתי לה והתקדמתי בשביל הכניסה המפואר של הבית שלהם "כן..תביאי לי לדבר רגע עם רונה.." היא אמרה "אי אפשר!" עניתי במהירות מחשידה "למה?" היא שאלה "כי..היא..בשירותים..מקלחת..שירותים..שתיהם.." אמרתי לה והתחלתי לדפוק על הדלת "מה זה היה?" היא שאלה "כלום..אני דופקת על ה..כיסא..מעץ..שיש להם ב..בריכה" אמרתי לה והדלת נפתחה ומאחוריה עמד דור וסימנתי לו לא לדבר "ליה איפה את?" היא שאלה אותי שוב פעם "בבית של רונה" אמרתי לה "את מפקפקת בי? באמת אמא?" שאלתי אותה והסתכלתי על כולם יושבים סביב שולחן האוכל ובוהים בי **מי לא היה שמה?! סבים סבתות דודים דודות צ'יוואווה! ** "אני לא מפקפקת בך בכלל!" היא אמרה "אפשר לדבר עם דור?" היא שאלה "כן בטח הנה הוא.." הבאתי לדור את הפלאפון "הלו?" הוא שאל "היי דור! זאת אמא של ליה.." שמעתי אותה אומרת ולקחתי את הלוח שהיה על השידה 'תגיד לה שאני אצלכם!' כתבתי לו "כן כן היא אצלנו.." הוא אמר וחייך חיוך תחמני "מה?" הוא שאל והחל להסתובב סביב שולחן האוכל "את האמת..היא הביאה אורח.." הוא אמר וחייך "דור..לא!" צעקתי לו "כן..כן..את מכירה את תום? באמת? היא דווקא אמרה שהוא מזכיר קצת צ'יוואווה זה נכון?" הוא שאל וכולם סביב השולחן צחקו "דור!" צעקתי וסתמתי את פי מהר "מה הולך שם?" שמעתי אותה שואלת "סתם..סתם.." דור ניסה למשוך זמן 'מסיבת בריכה' כתבתי לו על הפתק "אנחנו עושים מסיבת בריכה..ואני חייב לומר לך גברת כהן..יש לבת שלך גוף של אלה!" הוא אמר והפריח לי נשיקה באוויר "חתיכת.." באתי לקלל כשראיתי את המשפחה שלו מסתכלת עליי .."חמוד..חתיכת חמוד" חייכתי אליהם ולילד הקטן שדפק לי מבטים "אה ועוד משהו גברת כהן..הבת שלך פשוט מטורפת עליי" הוא אמר ואני חטפתי ממנו את הטלפון "רואה אמא?" שאלתי את אמי "כן אמא..אל תדאגי..טוב אמא..בסדר אמא..היי אבא..טוב אבא..ביי אבא..ביי אמא" ניתקתי את הפלאפון ונשמתי לרווחה "תודה.." אמרתי להם והתקדמתי אל הדלת "בתיאבון!" חייכתי אליהם ויצאתי מהדלת "חכי!" דור צעק ובא אחריי "מה?" שאלתי אותו והתחלתי ללכת ברחוב "את לא רוצה להישאר?" הוא שאל "לא..אני די עייפה.." אמרתי לו וחציתי את הכביש "יש לנו חדר אורחים!" הוא אמר וחייך "ולי יש חדר!" צעקתי לו ועמדתי מהצד השני של הכביש "כן אבל שלנו יותר שווה..וככה גם לא תוכלי לתצפת עליי..שוב פעם.." הוא אמר וצחק "מה קרה? הבוקר רצית לרצוח אותי ועכשיו אתה מזמין אותי לבית שלך?" שילבתי את ידי ושאלתי "מה אני אגיד לך? הפיג'מה שלך עושה לי את זה.." הוא אמר וצחק "וחוץ מזה נראה לי שאת כבר לא כועסת עליי נכון?" הוא שאל והתקרב אליי "את האמת שכן.." אמרתי ובאתי ללכת "חכי.." הוא תפס בעורפי והצמיד לי נשיקה לוהטת,הוא שיחק לי בשיער וכל שנייה שעברה הוא הצמיד אותי יותר ויותר אליו "מה.לעזאזל.אתה.עושה?" שאלתי אותו "מנשק אותך.." הוא אמר ושם את ידו על מותני "אתה פשוט אידיוט.." אמרתי לו והסתכלתי על חברה שלו שהסתכלה על שנינו "חברה שלך..פאקינג עומדת שם..ואתה עוד מעז לנשק אותי..שיש לי חבר..מה לקחת?" שאלתי אותו "מי רון? רון לא חברה שלי.." הוא אמר צוחק "מה?" שאלתי אותו המומה כשראיתי את בן דוד של דור יוצא מן הבית ומחבק אותה במותנה "אבל אמא שלך.."
"רון היא ידידה שלי..הכרתי אותה לדוד שלי.."
"אבל אתם.."
"היא הרביצה לי..לא נראה לך שוויתרתי לה נכון?"
"אבל אמרת.."
"ראית שזה מכעיס אותך ואת יודעת שכשאת כועסת זה עושה לי את זה.."
"אתה.." הסתכלתי עליו הפרצוף זועם "אני.." הוא צחק והצמיד אותי אליו שוב וקירב את ראשו "לא.." מלמלתי כשהרגשתי את שפתיו על שפתיי במרחק מילימטר "יש לי חבר!" צעקתי עליו והרחקתי אותו ממני "את רצינית?" הוא צעק אחריי "הבן אדם משחק בך!" הוא בא אחריי לכיוון הבית "הוא לא!" צעקתי עליו ופתחתי את הדלת "ואיך את יודעת את זה? אתם נפגשים אולי כמה פעמים בשבוע..אני.זה שרואה אותו 7\24 בבסיס והבן אדם לא מפסיק לעלות על חיילות! את רק תירוץ בשבילו כשמישהי לא זורמת איתו!" דור צעק עליי ויצא מן הבית **…** זה מה הרגשתי..לא בטוחה,לא יודעת,לא מרגישה,לא מבינה..הרמתי את המפתחות של האוטו והלכתי לכיוון המכונית של אמא שלי "אני חייבת לברר את העניין הזה" אמרתי לעצמי..
פרק 18
"זה נכון?" שאלתי אותו כשהוא יצא מן הבית שלו "מה נכון?" תום שאל אותי מלטף את פניי "אל תשקר לי! מגיע לי לדעת את האמת! אתה עולה על חיילות אחרות או לא?" שאלתי אותו והיו כמה דקות של שקט "תענה לי!?" צעקתי עליו ודחפתי אותו "ליה.." הוא החל לומר "אני לא מאמינה.." התחלתי לבכות והמשכתי את דבריי בקושי רב "אנשים פשוט אוהבים לפגוע בליה.." אמרתי והלכתי חזרה למכונית של אמי "ליה!" הוא צעק ותפס את הדלת של המכונית לפני שיכולתי לטרוק אותה "אני..אני מצטער.." הוא הסתכל עליי וחיכה שאומר לו משהו "מצטער? מצטער בתחת שלי!" צעקתי עליו והשענתי את ראשי אחורה "תום! חזרת כבר?" ראיתי מישהי שנראית בכיתה י'ב צועקת לו מהבית ממול "היי!" הוא חייך בנימוס ואני הפנתי את מבטי ממנה "ליה..בבקשה..תרדי מהמכונית בואי נדבר על זה.." הוא אמר ונגע בסנטרי "בבקשה.." הוא חייך חיוך קטן וחיכה שארד "נוח לי פה.." אמרתי לו "בסדר.." הוא עזב את הדלת ועלה מהדלת השנייה "למה?" שאלתי אותו בשקט לאחר כמה דקות עם פנים נפולות כשאני משחקת במפתח "טמטום.." הוא אמר והסתכל על החלון "ליה..אני באמת מצטער!" הוא אמר "ספר לי.." אמרתי לו והמשכתי להסתכל על המפתח "לספר לך מה?" הוא שאל לא מבין "עם מי הגעת לבסיס השני.." אמרתי לו והמשכתי "או יותר נכון עם כמה?" הסתכלתי עליו ועניי ברקו מרוב דמעות "ליה.." הוא המשיך לקרוא בשמי "תום אני יודעת איך קוראים לי!" צעקתי עליו "שתיים.." הוא אמר והתעסק בכפתור שעל הדלת "מתי?" שאלתי עם קול רועד משעינה את ראשי על המושב "שבועיים ו..שבוע" הוא אמר "מה?" שאלתי אותו "שבועיים? בדייט שלנו?" שאלתי אותו בהלם והתחלתי לבכות "ליה אני מצטער.." הוא הניח את ידו על גבי "מצטער?" שאלתי אותו והפנתי את מבטי אליו "מצטערת.." אמרתי לו "על מה?" הוא שאל "על זה.." נתתי לו סטירה כל כך חזקה ששחררה את כל האגרסיות שלי מהיום הזה "זה בסדר..זה היה מגיע לי.." הוא אמר "אתה..אני לא מאמינה שהגנתי עלייך הכלל!" צעקתי עליו "הגנת עליי?" הוא שאל "דור לא הפסיק לקלל אותך ואני כמו מטומטמת הגנתי עלייך,כמו ילדה תמימה שלא מבינה מהחיים שלה! לא פלא שהוא צחק עליי.." הסתכלתי עליו נגעלת "צא.." אמרתי לו "אחרי שתעני לי על שאלה אחת.." הוא אמר והסתכל עליי "סליחה?" שאלתי אותו המומה "התנשקת איתו?" הוא שאל אותי כועס "כן.." אמרתי לו "ידעתי!" הוא נתן מכה לדלת "היי!" צעקתי עליו "מתי?" הוא שאל אותי "תום צא מפה.." אמרתי לו "מתי?! מתי שכבת איתו הא? מתי נתת לו?!" הוא שאל "תום בבקשה.." ביקשתי ממנו לצאת אך זה היה חסר טעם "את שכבת איתו?" הוא שאל אותי "תעני לי!" הוא תפס בפניי "הא?!" הוא שאל ונתן לי סטירה חזקה שהעיפה את הראש שלי הצידה "א..אנ..אני..מ.ליה.." הוא החל לגמגם "ולא תום..לא שכבתי איתו.." אמרתי לו והחזקתי בלחי שלי כששיערי על פניי הוא טרק את הדלת והלך לכיוון ביתו,הסתכלתי עליו נותן מכה לעמוד ברזל ומייצר שם שקע קטן..התנעתי את המכונית ונסעתי חזרה למושב..הגעתי בסביבות שמונה הביתה ונכנסתי יישר למיטה..
פרק 19
…. ;)


תגובות (9)

וואו שני פרקים מהממים ביחד! תמשיכי! (:

19/12/2012 07:01

איזזה בן זונהה תוםם הזה הוא לא מתבייש!!!
אוויייש אבלל איזה כיף ליה ודורר התנשקוו!!!
תמשיכיי ופליזז תעשי עוד פרקק כפוללל!!!

19/12/2012 07:07

תמשיכייי במהיירווות , הסייפור ניהיה יותר ויוותר מעניין !
כולם בעד פרקים כפווולייים !

19/12/2012 07:55

אהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
שום בצל שום בצל שום בצל… המשך מהר
אין דברים גאלה זה מוווווווושלם יש בזה הכול!!

19/12/2012 08:04

פליזפליזפליזפליזפליז

19/12/2012 11:09

אופס לא סיימתי לגמור לכתוב וזה כבר שלח לי….
פליזוש תמשיכי עוד היום/מחר..
אעאאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעא היא חייבת להיות עם דורררררר!

19/12/2012 11:11

גאד גאד גאדדדמהממםםם לעזאזללל תמשיכי ואו כמה הכפלות יפה לי

תמשיכי <3

19/12/2012 13:32

אעאעאעא אני לא מאמינה שהמשכתתתת!!!
חחח כל היום אני מתפללת שתמשיכי ובאמת המשכתתתת
אם את לא ממשיכה *מהר*!!!!
אני פשוט ארצח אותך!
שמעת?
ארצח אותך!

19/12/2012 14:09

תמשיכי :)

20/12/2012 02:16
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך