אהבה וצרות אחרות המשך 19

I.L.B 23/12/2012 1192 צפיות 10 תגובות

"רגע!" צעקתי מלמעלה "גאד אמיט אמרתי רגע!" צעקתי שוב וקמתי לכיוון המקלחת "אוי לא.." הסתכלתי בחבורה שתום השאיר לי על הלחי "רגע!" צעקתי שוב ולקחתי את המייקאפ של בר מהחדר שלה "קדימה תעבוד..קדימה.." דיברתי לעצמי והסתכלתי על הלחי שלי שבשנייה נהפכה לחלקה ללא כל חבורות "באה!" צחצחתי שיניים במהירות וירדתי לדלת "מה?" פתחתי וראיתי את דור עומד מולי מחייך "היי" הוא התקרב אליי לתת לי נשיקה אך הפנתי את העורף "מה אתה רוצה?" שאלתי אותו "כלום..רק שתבואי למסיבת בריכה שלנו" הוא אמר ונשען על הספה "אני..אני לא מרגישה טוב" אמרתי לו "קדימה..די לשקר..את באה היום כל המשפחה שלי תהיה שם..אני רוצה שהם יכירו אותך" הוא קרץ לי ויצא מהדלת "נהדר.." מלמלתי לעצמי והחזקתי את בטני "מה אני עושה עכשיו?" שאלתי את עצמי רואה דור מתקרב יותר ויותר לבית שלו "אמא אני צריכה אותך" אמרתי בתקווה שאמי תגיח מהדלת עם חיוך של עקרות בית נואשות "אוחח" הוצאתי אנחה והתקדמתי לכיוון המטבח..
"מה תעשי?" הדר שאלה אותי "לא יודעת..אני אגיד לך את האמת..אין לי מצב רוח בכלל! אני חלשה ברמה מטרידה.." אמרתי להדר והתעסקתי בקערית הדגנים שמזגתי לעצמי "מה אני עושה?" שאלתי את הדר שוב "פשוט תזייפי חום..קחי פן תעבירי קצת על המצח שלך,מדחום בתה וכשמישהו נכנס תשימי ישר בפה..עם כמה שזה שורף" היא צחקה ואני אחריה "ולא רק זה..אתמול גיליתי ש..תום בגד בי..פעמיים" אמרתי להדר ושמעתי אותה נחנקת "מה?" היא שאלה "כן..הוא התעצבן כשהוא גילה שהתנשקתי עם דור ו.." התחלתי לומר והיא עצרה אותי "התנשקת עם דור?! אז איפה זיו גר?" היא צחקה ואני המשכתי "הוא התעצבן ו..נתן לי סטירה.." אמרתי לה והיה שקט של כמה דקות "הבן זונ.." היא ריסנה את עצמה "ונשארה לי חבורה ענקית על הלחי ושמתי מייקאפ ואם אני אכנס לברכה.." התחלתי לומר והיא המשיכה אותי "דור יגלה.." היא נאנחה ואמרה "את יודעת מה? אני באה לשם! אני אכין מזוודה ואני אבוא!" היא צעקה ואני צחקתי "לא לא זה בסדר.." אמרתי לה וחייכתי "אני פשוט שמחה שגיליתי את זה עכשיו מאחר כך את יודעת..מבלי שהוא יהיה תקוע לי מול הפרצוף כל הזמן.." אמרתי לה והמשכתי "אבל אם יש משהו שאני מפחדת ממנו זה מה יקרה כשדור יגלה את זה?" אמרתי לה "הוא יגן עלייך כמו מטורף זה מה שהוא ייעשה! וחסר לו שלא כי אז אני אבוא.." היא אמרה בקול מאיים ואני התפקעתי מצחוק "טוב אני אדבר איתך כבר..ביוש" ניתקתי את השיחה והלכתי אל הדלת "מה.." פתחתי את הדלת וראיתי את נועם ושקד עם חיוך מצד לצד "היי!" הן צווחו וקפצו עליי בחיבוקים "חיילת שלנו!" הן צווחו באושר "אז..איך בחיל האוויר!" שקד שאלה במנגינה מעצבנת "עד שהצלחנו להוציא את זה מאמא שלך!" נועם צחקה והן נכנסו הביתה "טוב אתן לא קולטות.." אמרתי להן כשהוצאתי מהמקרר שתייה קרה וכמה חטיפים "מה מה מה?" שקד שאלה "מה שהיא אמרה" נועם אמרה ושלושתנו צחקנו "טוב דבר ראשון..אין לכן מושג מי המפקד שלי.." ישבתי על הכורסא מולן והתחלתי לספר להן את כל הסיפור..
"או מיי פאקינג גאד! דור הוא המפקד שלך?" שקד שאלה "וגילית שהוא מנייאק? רק עכשיו?" נועם שאלה וכולנו צחקנו "עזבי את זה..יש חבר?" שקד שאלה עם חיוך מאוזן לאוזן "היה.." אמרתי להן "מה זאת אומרת?" הן שאלו אותי "גליתי שהוא בגד בי..פעמיים.." הסתכלתי עליהן והתחלתי לבכות בזמן שאני מספרת להן הכל,על המכה,על מה שקרה לפני זה מה שקרה אחרי זה "אנחנו נאתר אותו ליה! תסמכי עלינו!" נועם אמרה ושקד המשיכה "אבא שלי שוטר!" שקד אמרה והטמטום שלה העלה לי חיוך קטן על השפתיים "אני לא מבינה..איך זה שהפנים שלך חלקות?" נועם שאלה "או.." קמתי מהכורסא והבאתי נייר עם קצת מים עליו והעברתי אותו על הלחי שלי "הולי שיט!" שקד פלטה ונגעה קלות בחבורה "הוא חייב לדעת על זה.." נועם אמרה "למה נראה לך? את יודעת איך הוא יתעצבן?" שקד שאלה אותה "זה עדיף על זה שהיא תסבול?" נועם החזירה לה "עדיף שהיא תסבול פעמיים?" שקד שאלה אותה "רגע..על מי אתן מדברות?" שאלתי אותן "ליה.." נועם התחילה לומר "לא..דור לא ידע מזה כלום!" אמרתי להם ועליתי למעלה לשים עוד מייקאפ "ליה!" נועם קראה לי אך התעלמתי ממנה ואיך שנכנסתי למקלחת טרקתי את הדלת ונשענתי עליה "למה דווקא לי? למה?" שאלתי את עצמי ולאט לאט נפלתי למטה והדמעות החלו ליפול אחת אחרי השנייה "ליה? את בסדר?" שמעתי את נועם דופקת קלות על הדלת "כן..כן.." אמרתי לה מנגבת את הדמעות ומקנחת את האף "אפשר להיכנס?" היא שאלה אותי "כן.." אמרתי לה ופתחתי את הדלת "אני מצטערת כל כך.." היא אמרה וקפצה עליי בחיוך "זה בסדר..רק תבטיחו לי שדור לא ידע מזה שום דבר" אמרתי להן מחכה לתשובה "אוקיי..אם זה מה שאת רוצה" היא חייכה וחיבקה אותי שוב "אנחנו צריכות ללכת..נדבר כבר?" היא שאלה אותי והסתכלה על פניי "כן כן אל תדאגו.." חייכתי אליהן חיוך מאולץ וראיתי את נועם הולכת ומתרחקת במדרגות "ביי ליה!" שקד צעקה ושניות לאחר מכן נשמעה טריקת דלת


תגובות (10)

הלואיי שדורר יגללהה וייזיין את תוםם הבנשרמוטה הזה!!!
תמשיכייי מהרר!!!

23/12/2012 23:56

תמשיכי!

24/12/2012 04:46

תמשיכי!!

24/12/2012 06:16

תמשיכי מהר זה ממש יפה!!!

24/12/2012 06:38

בקשה תמשיכי הכי מהר שאת יכולה!!!
עד שאת מעלה פרק עוברות שנייםםםם!
אז יאאלה תריצי את פרק 20 מידדדדדדדדדדדדדד!

24/12/2012 06:53

תמשיכי :)

24/12/2012 09:27

תמשיכיי במהיירווות !
עד שאת כותבת , אוווף :(

24/12/2012 11:50

איפה 18?

25/12/2012 07:34

מדהים מדהים מדהים..

25/12/2012 07:41

למה אין המשך לעזאזלל?!!?

26/12/2012 05:11
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך