I.L.B
XXL רק בשבילכןן!
ה-סוףף!

♥ LOVE YA ♥

אהבה וצרות אחרות המשך 21

I.L.B 31/12/2012 1342 צפיות 9 תגובות
XXL רק בשבילכןן!
ה-סוףף!

♥ LOVE YA ♥

"היי את!" הדר התקדמה אליי עם זרועות פסוקות "היי" אמרתי לה מתכסה בשמיכה "תודה שבאת.." חיבקתי אותה חזק ונכנסנו לבית שלי "אני מצטערת.." היא אמרה בעיניים רחמניות "על מה? לא את בגדת בי פעמיים.." אמרתי לה ובהיתי בשולחן "אוקיי..שוקו טיים!" היא זרקה את התיק שלה הצידה והתקדמה אל עבר המטבח "תגידי ראית את דור?" היא שאלה אותי מוזגת אבקה לתוך כוס "לא למה?" שאלתי אותה עדיין בוהה בקצה של השולחן "סתם..ראיתי אותו יוצא עם דודים שלו עם המכונית אז חשבתי ש..עזבי" היא צחקקה "רוצה מרשמלו?" היא שאלה אותי אך אני התעלמתי משאלתה **רגע..דור..דודים שלו..זה לא יכול להיגמר טוב!** קמתי מהספה במהירות "הוא נסע אליו.." מלמלתי ותפסתי את המפתחות של האוטו "היי! ליה!" הדר צעקה ויצאה אחריי "חכי לי!" היא סגרה את הדלת ולקחה את המעילים של שנינו "מה לעזאזל את עושה?" היא שאלה אותי כשאני נוסעת כמו מטורפת בכביש "הוא נסע אליו! אחרי שאמרתי לו במפורש שלא!" צעקתי והסתכלתי כל חמש דקות בשעון "מה יש לך שאת מסתכלת בשעון כל הזמן? ולמי?" היא שאלה "לתום!" צעקתי והסתכלתי עליה "אם אני מכירה את דור הוא יחכה עד שהוא יחזור מהעבודה..שזה בעשר" אמרתי לה "רגע..זה עוד חמש דקות!" היא צעקה "באמת?" שאלתי אותה בציניות "אידיוט! הוא פשוט אידיוט!" צרחתי ונכנסתי למושב של תום "רגע אבל את לא שומרת שבת?" הדר שאלה לי קשר "אבא שלי שומר שבת..אני רק מכבדת אותו בבית" אמרתי ברפרוף ונסעתי במורד הרחוב של דור שלמזלי היה קרוב לכניסה של המושב "פאק!" צעקתי כשראיתי את תום נשכב על הרצפה כשדם יורד מאפו ושפתו התחתונה "דור!" צעקתי ויצאתי מהאוטו "ליה.." הדר באה לכסות את גופי שהיה מכוסה בחולצת טי שירט ומכנסונים קצרים "לא.." אמרתי לה והרגשתי את האדים יוצאים מפי "למה?" התקדמתי אל דור "למה היית חייב להתנהג ככה?" שאלתי אותו והצבעתי על תום "אמרתי לך הרי לא לעשות את זה נכון?" צרחתי עליו וחיכיתי לתשובה "מה לעזאזל…תענה לי!" צעקתי עליו כשראיתי אותו לוחש משהו לבן דודו שהיה לידו "מה אתה רוצה?" שאלתי אותו כשהוא התקרב אליי ותפס בידי "דור!" צעקתי לו כשהוא עמד שם מסתכל על תום מלמעלה בזמן שבן דודו מושך אותי חזרה לאוטו "ליה..זה בסדר" שמעתי אותו אומר לי,הרמתי את ראשי וראיתי את אוראל "אוראל?" שאלתי "היי.." הוא אמר ושפתיו התעקלו לחיוך קטן "מה לעזאזל קורה פה?" שאלתי אותו "זה לא היה מתוכנן ליה..הוא לא התכוון להרביץ לו!" אוראל פתח לי את הדלת והסתכל עליי "אז למה לעזאזל הפנים שלו מלאות דם?!" שאלתי אותו "דור התחיל לדבר איתו וכנראה שהוא היה שיכור והוא..טוב הוא די..קילל אותך" הוא אמר והפה שלי נפתח בתדהמה "מה?" שאלתי אותו "דור היה גם ככה עצבני מהעובדה שהוא לא יוכל להרביץ לו והקלות האלה רק חיממו אותו יותר והוא פשוט..לא יכל לעמוד בזה.." אוראל אמר ושמענו צעקות באות מכיווננו האחר "דור" שנינו אמרנו ביחד "אמא?" צווחתי כשראיתי את דור מרביץ לתום כל כך חזק שאני הרגשתי את הכאב של תום "דור!" אוראל צעק ורץ לכיוונו של דור "הדר!" צעקתי כשראיתי אותם מנסים להפריד בינו לבין תום "מה זה?" הדר הגיחה מאחורי האוטו עם הפלאפון בידה מסתכלת בתדהמה בריב הענקי שהתרחש שם "בואי נלך.." הדר תפסה בידי "לא!" צעקתי ורצתי אל עברם "ליה!" שמעתי את הדר צועקת מאחוריי "גאד דאמיט אנשים כמה אפשר לשמוע את השם שלי?" מלמלתי לעצמי ותפסתי בחולצתו של דור ומשכתי אותו בכל הכוח "ליה זוזי מפה" אוראל צעק כשהצליחו להפריד את דור מתום "אתה..שוש!" צעקתי לו ועמדתי מול דור שניסה להתנגד להם "היי" תפסתי בפניו "די..תפסיק להתנגד לעזרה" אמרתי לו והסתכלתי על המכות הפתוחות שעל מצחו ועל הדם שנטף מפניו "זה כבר מוגזם" אמרתי ותפסתי מהדר שעמדה לידי את המעיל בד שלי וליפפתי אותו על ידי "זהו.." ניגבתי את הדם ממצחו כדי שלא יגלוש לעינו וסובבתי את מבטי לתום "קחו אותו למרפאה של המושב" אמרתי והסתכלתי על אוראל "בבקשה.." הסתכלתי בעיניו וחיכיתי "אוקיי" הוא התקדם אל תום עם עוד כמה נערים והרים אותו "ואתה..מה לעזאזל חשבת לעצמך?" שאלתי את דור שהיה מרוכז בי וחיוך קטן עלה על פניו "אני לא צריכה אפילו לכעוס עלייך.." אמרתי לו וחייכתי גם "למה לא?" הדר הצטרפה לשיחה "כי אמא שלו תעשה את זה בשבילי.." אמרתי לה וסובבתי את מבטי את דור ההמום "קדימה..אנחנו לא רוצים שהיא תחכה" צחקתי ושמתי את ידו על עורפי "את לא תעשי לי את זה נכון?" דור לחש לי ואני רק חייכתי..
"דור?!" עמדנו בפתח הדלת כשאמא של דור הסתכלה עליו מזועזעת "מה קרה?" היא שאלה ונתנה לנו להיכנס "הבן שלך חושב שהוא רמבו.." אמרתי לה והסתכלתי עליו נשכב על הספה "הוא בדיוק יצא מ..מועדון ו..הוא נקלע לקטטה.." אמרתי לה וחייכתי "מה?" היא שאלה והסתכלה עליו "אל תקשיבי לה.." הוא אמר ובא לדבר "המכות שיבשו לו את השכל" אמרתי לה והסתכלתי עליו במבט מאיים "החבר שלה לשעבר בגד בה פעמיים ונתן לה סטירה..אני רק רציתי לדבר אבל הוא התגרה בי" הוא הסתכל עליי וחייך **איך לעזאזל השיניים שלו נשארו שלמות??** "מה?!" רינה צעקה אפילו חזק יותר "את בסדר?" היא שאלה אותי ומעכה את פניי בדאגה "כן" אמרתי לה
"הוא לפחות יכל להגן על עצמו אבל את..ילדה רזונת שכמותך.."
"דווקא נורא שמנתי"
"ומסכנה.."
"אני אישה פמיניסטית גאה!"
"ויפה.."
"טוב על זה אני לא יכולה לחלוק.." אמרתי וכולם פתחו בצחוק "רומזים משהו?" שאלתי אותם ומבטי נהיה זועם "לפחות הכנסת לו כמו שצריך?" שמענו את אבא של דור שואל וקולות צחוק לאחר מכן "הוא-היה-צריך-ללכת-למרפאה!" צעקתי "זה הילד שלי!" אבא של דור צעק "וואו.." אמרתי בהלם "משפחה כלבבי" הדר אמרה וצחקה "אויש תירגעי" היא אמרה לי כשהסתכלתי עליה מזועזעת "גם המשפחה שלי ככה..הם נגד אלימות וכל הבולשיט הזה אבל כשזה מדובר בלהגן על מישהו מהמשפחה או מישהו שאתה אוהב או להגן על מישהו בצרה או משהו כזה זה טיפה יותר נסלח..יותר מידי מרתונים של 'הסנדק' מה אפשר לעשות? יש לכם אולי שוקו?" היא דיברה באדישות ואז שאלה את אחד מבני המשפחה שהוביל אותה למטבח "אז אתה רוצה לומר לי ש..אתה הרבצת לתום כי.." התחלתי לומר והסתכלתי על כולם מרחיבים את החיוך שלהם בכמה סנטימטרים "הגנת על מישהו בצרה?!" שאלתי בהלם "וואו!" אמרתי מופתעת לטובה "שאפו.." אמרתי ולאחר כמה שניות כולם התחילו לצחוק "וואו אתם אוהבים לצחוק ביחד!" צעקתי וראיתי את דור קם מהספה לאט לאט "היי היי היי" התקרבתי אליו מהר כשהוא התנדנד קלות "אתה בסדר?" שאלתי אותו "כן" הוא חייך "דור..דור..דור!" צעקתי כשהוא החל ליפול עליי קצת והיסטריה השתלטה עליי "תירגעי.." הוא גיחך "מצחיק" אמרתי לו "שנון" הוא המשיך "קורע" אמרתי בחצי חיוך "מבדח!" הוא צעק "מטומטם" צחקתי "קרצייה.." הוא מלמל והתקרב אליי "חתונה!" שמענו ילד קטן צועק "או שלא..?" הוא שאל וכולם התפזרו בחדריהם "הם לא יכלו לעשות את זה מקודם?" שאלתי את עצמי מסתכלת עליהם הולכים "מקודם לא רמזתי להם ללכת.." הוא אמר וקירב אותי אליו "איך?" שאלתי אותו "שנפלתי עלייך.." הוא אמר והתקרב אליי "מה אתה עושה?" שאלתי אותו וניסיתי להתרחק ממנו "את יודעת מה?" הוא שאל אותי והוציא אנחה "מה?" שאלתי אותו עם החיוך הכי תמים וחמוד שלי "נמאס לי להיות עדין איתך.." הוא אמר ותפס בחולצתי אליו "רגע רגע רגע" אמרתי לו צוחקת "איתי? לא עשית את המשחק הזה לכל אחת שראית או ש..סליחה..לכל יצור אנושי ממין נקבה?" צחקתי בקול רם כשמבטו של דור משועשע "לא..את היחידה..מין שפן ניסיונות שלי" הוא אמר וצחק אחריי "היי!" צעקתי ונתתי לו מכה לכתף "דור?" שאלתי אותו כשהוא החל להתפתל מכאבים "אני לא קונה את זה" אמרתי לו וברגע אחד הרגשתי את עצמי נופלת "זה אמור לקנות אותי?" שאלתי אותו אדישה "אה ככה?" הוא שאל אותי נשכב מעליי "אממ נראה לי..כן.." אמרתי לו וצחקתי "אין בעיה" הוא אמר ושם את ידו על ירכיי כשהוא מעביר אותה באיטיות למעלה עד שהוא מגיע למותניי "אממ לא..לא..סורי" צחקתי "אוקיי" הוא שם את ידו מתחת לגבי והצמיד אותי אליו "וואו..זה כל מה שיש לך?" שאלתי אותו זייפתי פיהוק כשהרגשתי את שפתיו על שפתיי זזים בתיאום מושלם בנשיקה חושנית ופראית שנמשכה עוד ועוד "ועכשיו?" הוא שאל מתנשף "משתפר.." אמרתי לו "אה.." הוא אמר וחייך בשובבות "מה?" שאלתי אותו והרגשתי את ידיו משוטטות על גופי "דור.." הסתכלתי עליו במבט מזהיר "לא!" צעקתי ולפני שהצלחתי להימלט הוא נפל הצידה ותפס במותניי "לא לא לא לא לא" צעקתי שוב ושוב כשהוא התחיל לדגדג אותי "דור די!" צעקתי ותפסתי את בטני "ועכשיו?" הוא שאל מתנשף "ולחשוב שלפני חצי שעה רבת מכות עם מישהו" אמרתי לו ושנינו נשכבנו על השטיח הפרוותי "וואו נהיה חם!" הוא אמר והוריד את חולצתו "מה?" הוא שאל לא מבין "אתה רציני עכשיו?" שאלתי אותו "מה?" הוא שאל שוב מגחך "פשוט תלבש חזרה את החולצה שלך" אמרתי וקמתי להביא לו את החולצה "אבל חם" הוא אמר בטון ילדותי "נו.." הושטתי את ידו והסתכלתי על כל דבר חוץ מעליו כשהרגשתי את ידי יורדת חזרה לצידי גופי ושפתיו נפגשות עם שפתיי בפעם השנייה "ועכשיו?" הוא שאל וחיבק את מותניי כמה שיותר קרוב לגופו "גאד דאמיט" אמרתי וקפצתי עליו כששנינו נפלנו על הרצפה ואני מציפה אותו בנשיקות "זה עונה לך על השאלה?" שאלתי אותו מתיישבת עליו כשידיו מונחות על בטנו "וואו" הוא אמר בהלם ולאחר מכן צחק "עכשיו הכל הסתדר" הוא שם את ידו על עורפי משך אותי אליו….
THE END


תגובות (9)

מה????
אוףףף!!! זה הסוףף???
לפחות הם ביחד :)))))))))))))
אולי תעשי עונה שלישית??,,אעאעאאעעאע אני מטורפת על הסיור שללך!

31/12/2012 08:22

סיפור *

31/12/2012 08:23

פלייז תעשיי עונה שלישיתת!!
אני לא רוצה שזה יגמרר…
איזה חמודיםם הםם ביחחדד..!!

31/12/2012 08:29

אוווווףףףף למה זה ניגמר !! רוצי עונה שלישית!! רוצים עונה שלישית!! תמשיכי לעוד עונה איזה מתוקים הם ביחד :)

31/12/2012 10:28

אומייגד אומייגד אומייגדבדיוק הסוף שרציתי :-)
עכשיו תתחילי סיפור חדש ובמהמם אחר (אבל אם תהיה עונה שלישית אני יהיה מאושרת!!!!!)

01/01/2013 03:59

היי את!!
מה חשבת לעצמך שייבשת אותנו פאקינג חמישה ימים בלי פרק???!
יש לך מזל שהמשכתתתת!
עליתי לקרואאא חיחיחיחי

01/01/2013 13:58

מושלםםםםםםםםם!!!
אני לא מאמינה שזה נגמר :'[

01/01/2013 14:09

לאלאלאלאלאלאלאללאלא למה פרק אחרון ????:(
יש דרישות לעונה שלושששששששששששששש!!!!
תעשי . עונה . שלוש . !!!

10/04/2013 11:00

אני חולה על דור הוא כזה מתוק יוא קראתי את
הסיפור והתאהבתי מושלםםםם ואני מאוהבת
ביציאות של ליה

08/02/2014 15:10
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך