I.L.B
הפרקים עולים לאטטטטטט o-O
ובבקשה תגיבוו! עוש לי נעים בלבלב לראות תגובות חדשות ^^
♥ LOVE YA ♥

אהבה וצרות אחרות המשך 7

I.L.B 22/11/2012 1189 צפיות 5 תגובות
הפרקים עולים לאטטטטטט o-O
ובבקשה תגיבוו! עוש לי נעים בלבלב לראות תגובות חדשות ^^
♥ LOVE YA ♥

"איו..איו..איו!" הדר מלמלה בגועל "מה זה?" שאלתי אותה כשאני מרימה חפץ לא מזוהה למדע "נראה לי שזה אמור להיות..חולצה?" היא התקרבה במבט סוקר וניסתה לפענח מה הדבר הזה אמור להיות "אז איפה השרוולים?" שאלתי אותה כשאני סוקרת במבטי את אותו הדבר גם "או שזה מכנס.." אמרתי ושתיקה מביכה השתררה בחדר "אמא!" הדר קפצה "מה קרה?" שאלתי בבהלה "משהו טיפס עליי!" היא התחבאה מאחורי "ואת רוצה שהוא יטפס עליי גם?" שאלתי אותה והתחבאתי מאחוריה "אמא!" היא צעקה שוב "הדר! אמא לא תבוא!" צעקתי לה ושתינו החלנו לצחוק בקול כששמענו רעש של נפילה "מה זה היה?" שתינו הפסקנו לצחוק ועל מבטו התפרסה הבעה מפוחדת "אמא?" הדר צייצה בפחד "כביסה!" באחת שמענו צעקה ומאחורינו הגיח בנאדם עם סדין ירוק על פניו "אידיוט!" זרקתי עליו את הפקק "ליה!" שמעתי את קולו של דור מאחוריי "יופי..רק אתה חסר לי.." מלמלתי והתעסקתי בציפורניי "אני צריכה מניקור.." מלמלתי לעצמי "אוי גם אני! אולי נלך מחר?" הדר שמעה אותי והתפרצה "נשמע טוב! אוי ונלך לחנות החדשה שנפתחה ממש ליד המניקור פדיקור" צעקתי בהתרגשות "ליה!" דור צעק ועל פניו מבט עצבני "הדר את לא אמורה להיות פה..זאת העבודה של ליה בלבד והיא לא צריכה עזרה" דור שילב את ידיו מאחורי גבו וחיכה שהדר תצא "את תסתדרי?" הדר שאלה בשקט ואני הנהנתי לה "אני מחכה" דור אמר והסתכל לי בעיניים "אוקיי.." הדר הניחה את המטלית ויצאה מן החדר "אתה יודע אתה חייב להפסיק לכעוס כל כך..זה עושה קמטים.." אמרתי לו עם חיוך קטן על פניי "את מוכנה להפסיק להיות צינית כל כך פעם.אחת!?" הוא צעק ונשמע הד בחדר "תודה.." הוא אמר כששתקתי והמשיך "רק רציתי לומר לך שמה שעשית בבניין היה לא יאה ואת תענשי בחומרה על כך" הוא נשך את שפתו התחתונה והסתכל עליי כמה שניות לפני שיצא מן החדר "דור! סליחה..המפקד" קראתי לו והוא נעצר כשגבו אליי "אני נורא רוצה להמשיך הלאה..אתה יודע..ממה שהיה ביננו..ואני לא אצליח אם אתה תהיה המפקד שלי.." דיברתי בשקט מקווה שלא יישמע "מצטער..אבל לקחתי אותך כפרויקט שלי.." הוא חייך ובא להמשיך ללכת "מה?" שאלתי לא מאמינה "היי!" צעקתי לו שוב והתקדמתי אליו "כן ליה?" הוא שאל עם חיוך שובבי על פניו "הפרויקט שלך?" שאלתי אותו בכעס "את מוציאה את זה כדבר רע.." הוא חייך "יא חתיכת.." צמצמתי את עיניי והתאפקתי בכל מעודי שלא לקלל "אמרת משהו?" הוא שאל "אין לי מושג מה אתה רוצה מחיי.." התקרבתי אליו ודחפתי אותו לקיר "אבל זה לא מוצא חן בעיניי.." התקרבתי אליו והפנתי אליו אצבע מאשימה "אז בוא נדבר על העתיד שלך דור..אם אתה לא מוציא תלונה שבה אתה מבקש להחליף לי מפקד זה לא יהיה טוב.." דיברתי אליו בכעס גלוי "ומה הקשר לעתיד שלי?" הוא שאל לא מבין "אם אתה לא עושה את מה שאמרתי לך הרגע..לא יהיה לך עתיד" זרקתי עליו את המטלית ובאתי ללכת כשהוא תפס בידי והצמיד אותי לקיר "את זה אני אשמח לראות.." הוא חייך והעביר את אצבעו על עצם הלחי שלי ועצר כשהגיע לשפתיי "אני רוצה שכל הכביסה הזאת תהיה מוכנה עד מחר בחמש,מקופלת ומסודרת.." הוא חייך והצמיד את האצבע שנגעה בשפתיי לשפתיו "מה עמית תאמר על זה?" שאלתי אותו בכעס "מה יש לך ממנה?" הוא שאל ונאנח "בוא נאמר שהיא לקחה משהו שהיה שייך לי.." חייכתי אליו "אה באמת?" הוא צחק בשובבות והמשיך "ומה היה הדבר הזה?"
"המחברת שלי בהיסטוריה..הכלבה גנבה לי אותה מהתיק ובגללה נכשלתי במבחן!" דחפתי אותו מעליי וצחקתי "מה שבטוח..אחריי מחר..אתה לא תהיה המפקד שלי.." חייכתי אליו והתקדמתי אל עבר מכונת הכביסה "את זה עוד נראה.." הוא יצא מן החדר והשאיר אותי לבד "אידיוט.." גיחכתי לעצמי והתעסקתי בבגדים..

"איזה יום שמח לי היום.." שרתי בשמחה כשהדר ואני התקדמנו לארוחת הבוקר "ומה קרה לך דובון אכפת לי קטן שאת כל כך שמחה?" הדר צחקה וסידרה את חולצתה "היום מחליפים לי מפקד.." חייכתי וצחקתי ושרתי והכל מעצם העובדה שהיום..אני לא יראה יותר את דור "היי בנות..היום נפגשים ברחבה לאימון הראשון.." דור הגיח אל מולי וחייך לי חיוך תחמני "כנראה שעניין המפקד יישאר בהמתנה.." היא גיחכה ועברה על פניי לכיוון הרחבה "fuck my life" מלמלתי והתקדמתי גם לרחבה **^%$%&#^&*%#$%^%$&^& זה מה שעבר לי בראש כשדור גרם לי לעשות מאה שכיבות שמיכה חמישים כפיפות בטן ו..אה איך אפשר לשכוח את הריצה סביב הקריה.. ** "אף פעם לא חשבתי שאני אשנא מישהו כל כך.." דיברתי עם הדר בעוד כולי מלאה זיעה וחול "אף פעם לא חשבתי שאת תסריחי כל כך" היא עיוותה את פניה ושמה את ידה על אפה "מקלחת.עכשיו!" היא הצביעה על המקלחות ואני הלכתי באי רצון לכיוונם "מקלחת!" קראתי אל המקלחת הריקה והמשכתי "יובלות לא התראינו!" התקדמתי אליה והורדתי מגופי את בגדי המלוכלכים "אוקיי..עכשיו אני הרבה.יותר רגועה" סגרתי את זרם המים ושמתי עליי מגבת "פאק!" צעקתי בבהלה כשראיתי את אחד המפקדים עומד בכניסה למקלחת "מי זה? יש שם מישהו?" הוא צעק ואני הסתתרתי באחת המקלחות שהיו שם "פאק.פאק.פאק" מלמלתי לעצמי בעצבנות "פאק.." פקחתי את עיניי בבהלה והסתכלתי בשעוני "שמונה בלילה?!" צווחתי בקול גבוה "היי! את!" המפקד נכנס ועל פניו הבעה עצבנית ביותר "לא מפסיקה לעשות בעיות מה?" שמעתי את אותו הקול שגורם לי להתעצבן "יש מצב שבזמנך הפנוי אתה מטרידן?" שאלתי אותו מחזיקה במגבת "יש מצב שבזמנך הפנוי את לא חופרת?" הוא חיקה אותי ונשען על צירי הדלת "קדימה.." המפקד האנונימי **נקרא לו אנונימי** הושיט את ידו כדי לסמן לי לצאת "אפשר להתלבש לפחות?" שאלתי אותם ונכנסתי לאחד התאים "פאק.לא הבאתי פיג'מה" נצמדתי לקיר כמה דקות
"את מתכוונת לסיים בזמן הקרוב?"
"טפל בה אני כבר בא" שמעתי את דור אומר
"אתה יכול גם לא לבוא! אתה סתם נשמע פדופיל ככה!" צעקתי לו מבעד לתא ויכולתי לראות את הפרצוף שלו עולה באש הסתכלתי ימינה ושמאלה ומזווית עיניי ראיתי כניסה אחורית מבצבצת לי עם הילה לבנה וזמר אופרה של הללויה **טוב לא עם הקטע של ההילה..אבל היה שם זמר אופרה! נראה לי..O_o** "אתה יכולים להביא לי את המברשת שם?" צעקתי עדיין מסתכלת על הדלת "איפה?" המפקד האנונימי החל לחפש את המברשת בזמן שאני מתחמקת לי מהדלת האחורית "הולכת לאנשהו?" נתקלתי במישהו ושמעתי קול עבה שואל אותי עם נימת שעשוע..


תגובות (5)

חחחח אהבתי את הקטע הזה של ההילה הלבנה והקולות של הללוייה ..
שמעי תעשי ככה שליה לא תשים על דור , לא תדבר איתו לא כלום , ושיהיה לה מישהו
אחר מהצבא , ישבר לו הלב ופחח היא אומרת לו שכול זה היה תעלול :P

22/11/2012 05:24

חחחחחח הללויה!!! חחח זה אחד הפרקים הכי מצחיקים וזה געוני! ווהווווו תמשיכי מהר מהר מהר מהר! מהר! מהר! מהר מהר מהר מהר! מהר!

22/11/2012 06:23

יאווווווווווווו אחד הסיפורים אם לא ההההההההההההההה!!1!
אני מתה על הליה הזאתתתתת

22/11/2012 07:10

שמעי אני מעריצה של הסיפור שלך!! אני אומרת לך עוד שנייה אני מכינה שלטים שכתוב עליהם "תמשיכיייייי!!!"
אז..אממ…..
את יודעת מה לעשות נכון??

23/11/2012 04:04

אומיגאד מושלם מושלם מושלם !
אני מוכרה לסיפור שלך זה כ"כ יפהההה <3
ואיזה חמודים זיו והדר וואי נסיכים!

28/03/2013 10:04
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך