Disney
כי היא כל כך התעקשה לקבל פרק היום שהוא יצא קצרר!!! (אם הוא יצא מוזר זה בגלל שמיהרתי להעלות אותו לפני כניסת שבת)

אהבה וצרות אחרות 2 פרק 11

Disney 31/10/2014 1073 צפיות 5 תגובות
כי היא כל כך התעקשה לקבל פרק היום שהוא יצא קצרר!!! (אם הוא יצא מוזר זה בגלל שמיהרתי להעלות אותו לפני כניסת שבת)

נכנסנו אל מועדון עצום בגודלו וארוך בגובהו. מבטי בלע את מראה הקהל המשתולל ואוזני נחשפו לרעש המוסיקה שרובה נשמעה כמו התפוצצות מטוס שחוזרת על עצמה שוב שוב. "איזה חלק פה בדיוק זה הבר?" שאלתי והעברתי את מבטי אל דניאל שהיה עסוק להזיז את ראשו בקצב המוזיקה ולשלוח חיוכים לכל עבר. "בא לך לרקוד?" הוא שאל אותי בצעקה ואני הנהנתי לחיוב בחיוך. אי אפשר להגיד שנהנתי ממש כן? בכל זאת,אני רגילה לברים רגילים ובירה קרה. לא לאורות ניאון ומוזיקת טראנס שדי הורסת לי את השמיעה. החלתי להזכר בדור שוב ולפני שהרשתי לעצמי לחשוב שוב על הדברים שאמר,ניערתי אותו ממחשבותיי. הרגשתי חרא עם עצמי כל כך באותו רגע. אני פה,בדייט עם הבחור הכי מתוק שאני מכירה,אבל מסיבה כלשהי המוח שלי מעלה זכרונות של בחור אגואיסט ומניאק. ברכות ליה,נדפקת.
סובבתי את גבי אל דניאל והזזתי את שיערי אל צד אחד. ניסיתי לרקוד לפי הקצב ולא להראות מטומטמת תוך כדי,עד שהסתכלתי לימיני וראיתי בחורה עם בגדים כל כך מינימליים שהזכירו לי את עליי הגפן שהסתירו את האיברים המוצנעים של חווה. כמובן אם חווה הייתה רקדנית אקזוטית שבמקום עמוד היא משתמש בבחור.
מסתכלת על תנועותיה,הרגשתי ילדה כל כך טובה ותמימה שזה היה מוזר. הרגשתי זוג ידיים מונחות על אגני,מזכירות לי שהפסקתי לרקוד. אל גבי נצמד חזהו הקשיח ומפשעתו התחככה בישבני. ידיו מזיזות את ישבני בקצב המוזיקה מתחילות לסקור לאט את כל גופי. מתחילות לעלות אל בטני,עוברות במחשופי ומגיעות אל צווארי. מזיזות קווצת שיער שברחה לה ובמקומה מפנות מקום לשפתיו. מתחתי את צווארי לתת להן עוד מקום,מקום ואפשרות להעביר בגופי את הזרמים שהעבירו בפעם הראשונה.
בעודן דואגות לדמי לגעוש ולעורקיי לפעום בטירוף חושים,ידיו החלו ליפול אל גווי. נעות לאט בעיקול אל ישבני. עפעפיי החלו להכביד כשלבסוף נעצמו. מסתובבת אליו ותופסת בצווארו כשברכיי איימו ליפול,נצמדתי אליו עוד. "דור.." לחשתי לאוזנו וידיו הפסיקו לנוע,נעצרות על ישבני. שפתיו התרחקו מעט מעורי הפועם וכעת יכולתי רק להרגיש את נשימותיו.


תגובות (5)

מושלם תמשכי!!! :)

31/10/2014 19:11

איזה כיף זה לחזור ולקרוא את הסיפוריים שלך ..
את הסופש הזה הקדשתנ לסיפורים שלך חח
יש לי הערה קטנטונת אחרי שאת שמה נקודה תרדי שורה כי במבט ראשון הכתיבה נראית ממש מובלגנת ועמוסה ..
ותמשייכי את כל הסיפוורים שלך!

01/11/2014 14:11

    אקח לתשומת ליבי ואשים לב יותר בפעם הבאה! וואו איזה כיף זה לשמוע שאת אוהבת את הסיפורים שלי. מודה לך על התגובה הכנה ^_^

    01/11/2014 18:38

קראתי את הפרק ואני כזה ״פאק זה כל כך טוב!״ כבר הרבה זמן שלא ראיתי סיפור שכתוב כל כך טוב… אני אשב בעזרת ה׳ היום בלילה ואקרא מהפרק הראשון של העונה הראשונה❤️

01/11/2014 18:43

אהבתי כל כךך

01/11/2014 19:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך