Disney
חחחח התגעגעתם?

אהבה וצרות אחרות 2 פרק 16

Disney 25/03/2015 963 צפיות 4 תגובות
חחחח התגעגעתם?

"תראו את הבת של זונה" מלמלתי נשענת על דלת תא השירותים ממתינה להדר שתסיים לעשות שתן.
מציצה מבעד לדלת הפתוחה שלפניי ראיתי אותה צוחקת באובר הגזמה עם חברות שלה וכמובן,החבר שלי.
"דור עוד לא בא להרגיע אותך?" היא שאלה וניסתה לפתוח את דלת התא.
"הוא יודע שאם רק יתקרב אליי אני אשבור לו את הלסת" אמרתי לה ולקחתי צעד אחד קדימה,נותנת לדלת שלה להפתח ולה לצאת.
"את מגזימה. היא סתם טיפשה שחושבת שהיא עדיין האהבה הכי גדולה של החיים שלו" היא אמרה פותחת את זרם המים בכיור.
הוא קורא לי טיפשה! לא לזונה המחומצנת שלידו!
ואולי אני באמת הטיפשה שחושבת שהיא האהבה הכי גדולה של החיים שלו?
"את באה?" לבסוף היא נעמדה לצידי מסדרת את חולצתה.
"לאן?" שאלתי אותה במבט מבולבל.
"את באמת מתכוונת לוותר לה?" היא שאלה המומה ואני חייכתי באילוץ.
"סתמי את הפה היא מתקרבת" אמרתי לה מסתכלת על הזונה מתקרבת אלינו בהליכה שאמורה להיות,דגש על אמורה,איכשהו מפתה.
"היי בנות,ליה אני מקווה שהנוכחות שלי לא מאיימת עלייך בקשר עם דור כי אני חשבתי על זה ואני חושבת שאני רוצה להשלים פערים איתו,לחזור לקשר כמו פעם." היא אמרה לי משלבת ידיים בחיוך גאה.
"אם פעם חשבתי שהוא חתיך היום פשוט חלומי" היא התקרבה אליי כמספרת סוד ולחשה לי.
"פשוט חלומי אה?" שאלתי צוחקת באילוץ מדבריה.
צופה בה נדחקת בפתח הצר שבין הדר אליי הנחתי את רגלי בדרכה וצפיתי בה נופלת על הרצפה,שם מקומה הוא.
"אוי הרצפה כאן נורא מחליקה" אמרתי לה בהבעת צער מזויפת והלכתי משם במהרה.
"את חסרת תקנה ליה" דור התקרב אליי במבט כועס ועבר על ידי היישר אל גל שנמרחה שם כאילו ירו בה על הרצפה.
"אמרתי לך" מלמלתי להדר במבט מאוכזב.
"הוא לא אוהב אותה ליה. היא סתם נדחפת." זיו אמר קם על מקומו.

"לפחות אני איתך בחדר" אמרתי להדר.
שלא כמו בטירונות,החדר הזה היה לשלושה.
"רק נקווה שגם עם הבחורה השלישית לא תריבי" אמרה לי ושתינו החלנו לחייך.
"ליה כהן" שמענו את הקול החלקלק הזה שגרם לשנינו לצמרמורת במורד הגב.
"עמית" הסתובבתי אל הדלת והנה היא עמדה שם.
מבטה מעוצבן כמו שלי.
"וחשבתי שלא אראה אותך יותר לעולם" מלמלה ונכנסה יחד עם המזוודה שלה אל תוך החדר.
"אבל כנראה שגם זו בקשה מוגזת ליקום" היא אמרה וזרקה את התיק על אחד המזרנים.
"גם אני מאוכזבת רק מלחשוב על החיוך המלבלב שלך בכל בוקר" אמרתי לה והתיישבתי על המזרן שמאחוריי.
"מה איתך ודור? עדיין ביחד?" שאלה בחיוך מרושע ופתחה את תיקה.
"הקנאה לא מחמיאה לך" אמרתי לה והיא רק צחקה.
"תירגעי. אני לטובתך בעניין הזה" היא אמרה ולקחה כמה חולצות בידה.
הא?
"משלמים לך?" שאלתי אותה והחלפתי מבטים מופתעים אך חשדניים עם הדר.
"לא. אבל פגשתי את הבלונדה שקוראת לעצמה האהבה הראשונה שלו" היא אמרה והתקדמה אל הארון הקטן שהקציבו לנו.
"באמת?" הדר שאלה ועמית רק הנהנה אליה.
"משהו כמו חודש לפני שדור התגייס." נזכרה ונשענה על הקיר שלצד הדלת.
"ומה קרה?" שאלתי בחשש.
"לא דיברנו למשך שלושה חודשים. הוא אמר שהוא צריך לחשוב לאן הקשר הזה הולך. שבועיים לאחר מכן תנחשי עם מי ראיתי אותו?" שאלה ברטוריות ופי נפער בהלם.
"בת של זונה" מלמלתי והיא רק צחקה.
"האחת ולא אחרת" אמרה לי וחזרה אל תיקה.
"נורא מרענן לא להיות זאת שאת מקללת לשם שינוי" ציינה בשקט ואני הסתכלתי עליה בחיוך רקטן.
תראו תראו,לנחשית יש רגשות.
"אני לא אבקש סליחה" ציינתי.
"ותודה לאל שכך. חשבתי שהתרככת לרגע." גילתה וחזרה לקחת ערימת בגדים ולהעביר אותה לארון.

"אני מורעבת" הדר קראה כשנכנסנו אל חדר האוכל העצום.
"הנה הם" אמרה והצביעה על השולחן שעמד במרכז.
מתקדמות אל כיוונם,צבע הבלונד שישב ליד דור החל להתבהר בכל צעד וצעד.
"היי" קראנו אליהם כשנעמדנו לבסוף.
מבטו של דור הסתובב אליי במהירות ונראה כאילו נפלה לו אבן מהלב.
"רציתי לקרוא לך אבל לא מצאתי את החדר שלך.." הוא החל להסביר ואני חייכתי בעוקצנות.
"ואז מצאת את המדריכה הנחמדה שתפסה לך בביצים והובילה אותך הנה. אני מבינה שהיא גם מדריכה אותך איך ללעוס" אמרתי לו והאחרים שישבו בשולחן ניסו להסתיר את חיוכם.
אבל זה לא עניין אותי.
מבטי קפא על מבטו.
"אין צורך להיות עוקצנית בשעה כזאת ליה. מה דעתך שתקחי קצת הפסקה מהאופי ה…כובש שלך ותאכלי משהו שירגיע את הבטן שלך. היא מפריעה לי באוזן" גל ענתה לי וסובבה אליי את מבטה.
"ליה!" עמית קראה לי והסתובבתי אליה בהפתעה.
"את באה?" היא שאלה ונעמדה לצדי.
"עמית" דור הסתכל עליה מופתע.
"דור" היא חייכה אליו בנימוס והחזירה את מבטה אליי.
"שלא יגמרו לנו את כל האוכל" אמרה לי והורידה את מבטה אל הצלחת של גל.
"הא,מצאתי אותו" אמרה לה ואני חייכתי.
"את יודעת איפה השירותים או שתקיאי הלילה בשיחים?" שאלתי אותה במבט עצוב והלכתי מהמקום.
אבל לא לפני ששיגרתי לדור מבט זועם.
איך הוא יכול להרשות לה להסתובב לו בין הרגליים? זה לא ברור שזה מעלה לי את העצבים? זה הולך להיות קורס ארוך…


תגובות (4)

יוו איך התגעגעתי לסיפור הזה אני מתה עליו…(גם על האחרים)שדור וליה לא יפרדו הם מושלמים יחד..פרק מהמם…הכתיבה שלך פשוט מושלמת !!מחכה כבר לפרק הבא של זה…
אוהבת <3

25/03/2015 14:04

אמלההההה התמשייכי התגעגתעתיייייי

25/03/2015 15:41

התגעגעתי מוות לסיפור הזההה!!!!! תמשיכי באופן הכי דחוף שיכול להיות!!!!

25/03/2015 22:33

תמשיכי תמשיכי תמשיכיייי

28/03/2015 19:52
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך