אהבה כנגד כל הסיכויים פרק ה'

בקי 30/09/2011 554 צפיות 2 תגובות

בסביבות השעה 17.00 חשה דולי שהיא ממש עייפה ולכן החליטה לחזור הביתה. היא הצליחה "לנקות" רק חלק מהחמרים שהצטברו על שולחנה אך גם מחר יש יום, היא חייכה בינה לבין עצמה ושמה פעמיה לעבר ביתה. הדירה השכורה שחילקה עם שותפה הייתה קרובה למשרד כך שמבחינה זו הייתה מסודרת. לאחר כמה דקות היא נכנסה היא הגיעה הביתה נכנסה לחדר המדרגות ועלתה לקומה ג' שם היא גרה. דולי פתחה את הדלת וישר נכנסה לחדרה פנימה. היא התיישבה על הכסא שליד שולחן העבודה שלה והמחשבות לקחו אותה אי שם לכיוון בית החולים "שיבא" למחלקה האורתופדית.

היא נכנסה להתקלח וכבר חשה הקלה משמעותית ומה זה אומר: זה אומר שהיא חייבת להתנהג באופן טבעי עם אותו עמוס כפי שהיא מתנהגת עם כל לקוחות המשרד. הוא בסך הכל עוד לקוח שהקשר איתו יהיה טלפוני או שמישהו יצטרך לנסוע לשם כדי להחתימו על מסמכי התביעות , למשל "ויתור על סודיות רפואית" ועוד כהנה וכהנה מסמכים הקשורים להגשת תביעות.

האם כדאי לצלצל אליו פשוט מתוך רצון לדרוש בשלומו ? מה פתאום ? אולי מחר אולי בכלל לא!!. דולי הכינה לעצמה ספל קפה ובדיוק השותפה הגיעה גם היא הביתה.

"היי דולי, מה שלומך?

היי שלומית הכל בסדר תודה ואצלך ? "

"גם הכל כשורה. אני יוצאת היום עם נוי להצגה ב- "הבימה" ולכן אתחיל להתכונן כדי לא לאחר. "יופי תבלו".

היא שבה לחדרה וחשבה הנה שלומית יש לך חבר כבר למעלה משנה והיא כנראה תינשא לו , ודולי מרב שהיא בוררת ומחפשת בגברים רק את המגרעות שבהם אזי בגיל 30 עדיין לא בנתה לה חברות קבועה שאולי אפילו תביא לנישואין.

היא חזרה והתיישבה על הכורסא הנוחה שליד שולחן העבודה והחליטה להתחיל לעבוד, על התיקים שבהם צריך להגיש כתבי הגנה והמועד הקצוב לכך הוא רק 30 יום ולמעלה מ-20 יום כבר חלפו. היא עבדה במשנה מרץ על המחשב והכינה 3 כתבי הגנה במהלך זמן קצר ביותר. נקווה שעו"ד לב יעבור עליהם ולאחר אישורו היא תוכל לשלוף אותן מהמחשב בעבודה שהוא כמובן קשור לזה שבביתה. כדי לגוון מעט את עבודתה היא בחרה להכין תביעה לבית משפט השלום בשל נפילתו של אדם קשיש באחת השדרות שבעיר כי קיימת במקום בליטה גדולה ותודה לאל שהוא לא שבר את ראשו.

לסיום העבודה חשבה לעצמה היא כתבה כמה מכתבים בענין תשלום שכה"ט וכן כמה לעוה"ד שמטפלים באותם תיקים שלהם כמובן מהצד הנגדי של המתרס , שבהם שאלה מספר שאלות, או הביאה לידיעתם מתי ישמעו הוכחות באותם תיקים וכו'.

השעה הגיעה ל-20.00 ודולי החליטה שזהו זה די עם העבודה הכל כך תובענית שלא רואים לעולם את סופה, אך היא אהבה זאת מאד האדנרלין שלה עלה מאד וזו נקראת עבודה של עורכת דין..

המשך יבוא


תגובות (2)

סיפור יוצא מין הכלל :) אני מאוד אהבתי את הרעיון אנא המשיכי :)

01/10/2011 04:30

שבת שלום לרותם המתוקה

המון תודה על התגובה שלך היי ברוכה
באהבה ובברכת שנה טובה !♥♥♥♥♥
ב ק י ♥♥♥♥♥

01/10/2011 05:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך