אהבה כנגד כל הסיכויים

בקי 29/09/2011 699 צפיות אין תגובות

פרק א'

דולי בחורה בת 20 הייתה בדרכה לעבודה כשהיא נוסעת על האופנוע שלה , הכל היה נראה כיום רגיל באמצע השבוע. היא הגיעה לעבודתה, משרד עורכי דין שבו עשתה את ההתמחות כדי לקבל תואר עורכת דין. דולי הייתה מאד רצינית בכל השטחים וכמובן גם בעבודתה. היא עשתה ככל שנתבקשה, כולל גם שליחויות , הפקדות בבנק פשטו כלבויניקית אך זה לא הטריד אותה כלל , הכל קיבלה בשמחה ובחיוך על פניה היפהפיות.

הבקר כשהגיעה לעבודתה, ברכה לשלום את המזכירה החמודה וישר נכנסה לחדר שאותו חילקה עם עוד מתמחה. על שולחנה כרגיל נערמו המון תיקים, המון תביעות שממתינות לכתבי הגנה וגם מספר מסמכים שיש לחלק בין המשרדים השונים.

דולי ניגשה מיד לעבודה כהרגלה ולחדר נכנס אחד ממנהלי המשרד עו"ד ותיק מאד ואנושי מאד. בקר טוב מר לב " דולי מתי תתרגלי לקרוא לי אור בלי מר אני מקווה שאינני כה מר חחחחחח" . "אני משתדלת אך זה לא יוצא לי. אולי כשאקבל את ההסמכה אקרא לך אור. יופי עשינו דיל" .

אור ישב על הכסא מולה ואמר: "היום מישהו מאיתנו יצטרך לנסוע לבית החולים תל השומר שם מאושפז התובע אותו אני אמורים לייצג. הוא מאושפז בשל נפילתו במהלך העבודה במוסך כתוצאה כנראה מכתם סולר או משהו אחר שהיה על הריצפה והוא השתטח מוא קומתו על הריצפה כשהוא שבר את שתי רגליו ומאז כחודש ומחצה הוא מאושפז במחלקה הארתופדית בתל השומר לאחר שנותח ןברגליו והיה גם לקבע עם מסמרים שישארו ברגליו לנצח. "אני חושב שאת המתאימה ביותר לנסוע לשם, את מדברת מאד מאד באדיבות וחיוכך מגשר על כל הפערים"

"מה אני אמורה לעשות כשאגיע לאותו אדם"?, ,"דולי את צריכה לדובב אותו ולקבל את כל הפרטים שגרמו לו להשתטח וכשתהיה לנו תמונה ברורה נוכל להגיש תביעה הן למוסד לביטוח לאומי להכיר בו כנכה ולתת לו אחוזי נכות ובמקביל להגיש תביעה נגד מקום עבודתו על מה שארע לו שם.

אוקי מר לב מתי לצאת ? הביטי דולי אני ביררתי עם המחלקה ונאמר לי שאורחים המבקשים לבקר את יקיריהם יגיעו בשעות הבקר עד 10.30 ואחה"צ מהשעה 16.00 ועד 17.00 אוקיי אז אסע כעת. דולי קחי את הרשם קול ותיידעי אותו שאת מקליטה את דבריו כדי לקבל תמונה ברורה על מצבו ולאחר מכן נעביר את ההקלטה למחשב ונשמור אותה. דולי הנה הפרטים :שמו עמוס לביא והוא שוכב בקומה ד' חדר 440. דולי כהרגלה מיד לקחה את מפתחות האופנוע עם הרשם קול והתכוונה לצאת לדרכה. "רק שנייה דולי אמר לה אור, אני לא רוצה שתסעי עם האופנוע שלך , תבקשי שיזמינו לך מונית ואת הקבלה תעבירי לקופה קטנה. הוא הוציא -.100 ₪ מכיסו והודה לה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך