A-188
מקווה שאהבתם =)
חמש תגובות ומעלה ממשיכה :)

אהבה מחוץ לחוק – פרק 2

A-188 31/12/2012 1792 צפיות 5 תגובות
מקווה שאהבתם =)
חמש תגובות ומעלה ממשיכה :)

-נקודת מבטה של לוריאן-
נכנסתי אל הכנסייה שנהגתי ללכת אליה בכול יום ראשון ביחד עם הוריי .
אבל הם כבר לא פה .
הכומר ישב בשורה הראשונה ודיבר עם מישהו ,שיער שחור , טרנינג שחור , עיניו ירקות כחולות בוהקות שבחנו אותי ברגע שנכנסתי .
הוא קם ויצא מהכנסייה , עקבתי אחריו במבטי .
"קייל נערי תמיד יש תקווה" קרא אליו הכומר לפני שיצא מהאולם .
הוא עלה על אופנוע שחור שחנה מול דלת הכניסה התניע ונעלם הרחק בכביש המהיר .
"כן ילדתי" שאל הכומר והחזיר את תשומת לבי אליו . "היי אבי " אמרתי לכומר בחיוך .
"את רוצה להתוודאות?" שאל אותי , "אולי לדבר על משהו?" .
הוא סימן לי לשבת על הספסל החום בהיר בדיוק במקום שישב הנער ההוא , סיפרתי לכומר הכול מהרצח ועד הרגע הזה .
"נקמה היא דבר רע , אסור לנקום לא משנה מה הסיבה" ניסה להטיף לי הכומר .
אחת הסיבות שאני לא אוהבת כנסיות , אף פעם לא נותנים תשובות ברורות.
"תודה אבי" אמרתי ויצאתי מהכנסייה בלי לומר דבר נוסף .
נכנסתי לרכב והתנעתי , המנוע הדומם התעורר לחיים ושאג בקול , הגלגלים חרקו על כביש האספלט השחור כשלחצתי על הגז .
פתחתי את המפה שהייתה בתא הכפפות , ונסעתי הרחק אל פורטלנד אורגון המקום האחרון בו נמצאו עקבותיו של סמואל קולט .
*
-נקודת מבט עינו של קייל –
נכנסתי לבית הריק , הבחורה הבלונדינית הסתלקה אני אפילו לא זוכר את שמה .
הוצאתי בירה מהמקרר והתיישבתי על ספת העור בסלון .
הפלאפון שלי רטט , -"הלו?" עניתי .
-"יו קייל זה טום" אמר קול מהצד השני של הקו .
-"מה קורה אחי?" שאלתי את טום .
-"טוב בקיצור , המודיעין שלי אמר לי שכדאי לך לנסוע לפורטלנד שמה הוא ניראה בזמן האחרון אני חושב ששמו ג'ורג' טראק ".
-,פורטלנד, אתה מתכוון לפורטלנד אורגון?" שאלתי את טום .
-"כן אחי , שמה ג'ורג' נמצא " אמר לי .
-"תודה גבר אני חייב לך " אמרתי וניתקתי את השיחה .
את טום הכרתי לפני שנתיים , הוא חבר די טוב הסתובבנו ביחד באיזה כנופיה עד שהמנהיג שלה נרצח וכולם התפזרו .
והוא היחיד שנשארתי איתו בקשר .
*
-נקודת מבטה של לוריאן-
פורטלנד במרחק של יום וחצי נסיעה , הגעתי לפונדק בצדדי העיירה .
נכנסתי למבואה הראשית , ולחצתי על הפעמון הקטן שעל הדלפק הרישום .
פקידה בלונדינית מבוגרת יצאה מהחדר הסמוך .
"כן איך אפשר לעזור ?" שאלה .
"אני רוצה חדר" אמרתי לה . "לכמה לילות?" שאלה אותי .
"שבוע ערך" עניתי לה "אולי קצת פחות" אמרתי והבטתי אל שעון המחוגים התלוי על הקיר מאחוריה .
"אוקי" היא אמרה והוציאה ממגירה בארונית מאחריה מפתח שעליו חרוט המספר 19 .
"קומה שנייה" אמרה .
שלמתי לה בעזרת אחד מכרטיסי האשראי שג'ייק נתן לי .
נכנסתי אל החדר ונעלתי את הדלת אחרי , הגפתי את הוילונות ונכנסתי להתקלח .
*
-נקודת מבטו של קייל-
נסעתי לפורטלנד על האופנוע עוצר מידי פעם בתחנות דלק שונות כדי לתדלק , הגעתי לאכסנייה במרכז העיר .
פקידה יפייפה עמדה מאחורי דוכן הקבלה .
"איך אפשר לעזור?" שאלה עם חיוך גדול חושף שניים על פנייה . היא לא ניראת יותר מ16 .
"אני צריך חדר" אמרתי לה .
"אוקי" אמרה , היא הוציאה מאחד המגירות מפתח ונתנה לי אותו משתהה על כף היד שלי .
הבאתי לה כרטיס אשראי שגנבתי לפני שבוע בערך .
"אם אתה צריך עוד משהו אל תהסס לבקש" אמרה בקול סקסי .
היא החזירה לי את כרטיס האשראי , "תודה אמרתי , אבל את קטינה" .
היא הורידה את החיוך הגדול שהיה מרוח על פנייה , "שיהיה" אמרה בקול מבואס .
נכנסתי למעלית ולחצתי על הקומה השנייה , החזקתי בידי את הקסדה כול הזמן הזה ואת האופנוע החניתי בחניון של האכסנייה .
נכנסתי לחדר מספר 24 ונעלתי אחרי את הדלת .
*
-נקודת מבטה של לוריאן-
המים מילאו את האמבטיה במים רותחים , פשטתי מעלי את הבגדים והחלקתי בעדינות אל המים החמים .
השענתי את ראשי על הדופן ועצמתי את עניי מקשיבה לזרם המים הזורם מתחת לברז הכסוף .
שמעתי תקתוק על הדלת.
"לעזאזל" מלמלתי לעצמי , קמתי בעצבים ויצאתי מהאמבטיה .
עטפתי את גופי העירום במגבת לבנה גדולה שרקום עליה את שם הפונדק והלכתי לפתוח את הדלת .
עמד מולי גבר כבן 20 שיער שטני בהיר ועיניו חומות ודולות , הוא עיוות את פניו "אין לך בגדים או משהו?" שאל .
הרמתי גבה , "אתה צריך משהו?" שאלתי אותו .
"יש לך אולי מגבת נקייה?" שאל אותי ונשען עם ידו על משקוף הדלת . "אתה רוצה את זאת שעלי?" שאלתי בצניות .
"מצחיק" אמר בצניות מוחלטת . "יש במקלחת " אמרתי והצבעתי אל דלת המקלחת הפתוחה .
הוא נכנס והלך לחדר המקלחת , בדרך הוא השתהה עם עיניו על השולחן בצדדי החדר ועליו מונח אקדח תשע סנטימטר שחור .
בזמן שלקח את המגבת העלמתי את האקדח ממראית עין .
"תודה" אמר , "אם את רוצה אני בחדר ליד מספר 20 , אם באלך לעשו משהו אולי להוריד את המגבת הזאת " צחק .
"מצחיק" אמרתי בצניות כמוהו , "אני רק צוחק אבל אם בא לך לצאת לבלות באיזה בר תגידי לי אני יבוא איתך בכיף " אמר .
"אוקי " אמרתי . הוא יצא מהחדר נעלתי אחריו את הדלת וחזרתי אל האמבטיה המלאה במים חמים שהספיקו להתחיל להתקרר .
*
-נקודת מבטו של קייל-
הוצאתי בקבוק וודקה מהמיני בר , שתיתי הישר מהבקבוק .
כול הזמן הרגיש לי כאילו חסר משהו , "אבא" עניתי לעצמי .
כבר שלושה וחצי חודשים מלמלתי לעצמי , שתיתי עוד לגימה גדולה מהבקבוק והאלכוהול צרב במורד גרוני .
"הגיע הזמן לחפש את הבן זונה הזה" אמרתי ויצאתי מהחדר .
נסעתי לבר במרכז העיירה , זיהיתי אותו בקלות בלי שום מאמץ , ידיו הגדולות מכוסות בקעקועים כמו שרוולים , צלקת נמתחה מעל גבתו השמאלית , הוא קירח ושרירי .
ישבתי על הבר שני כיסאות לצידו , "מה להביא לך?" שאל הברמן .
"וודקה" אמרתי ונזכרתי בבקבוק הוודקה שהרגע שתיתי ממנו חצי . לוקח לי זמן עד שאני משתכר .
הוא התעסק עם הכוס בידו והביט במבט ריק על הבחורות מסביב .
*
-נקודת מבטה של לוריאן –
תקתקתי על הדלת של הבחור ממקודם , הוא פתח את הדלת שלגופו ג'ינס בלבד , ידיו וחזהו עטורים בשרירים וקעקועים פה ושם .
"אז.. " אמרתי , "רוצה ללכת לאיזה שהוא בר?" שאלת אותו .
"ברור" אמר , הוא לקח את החולצה שלו שהייתה זרוקה על המיטה ולבש מעיל עור חום מעל החולצה השחורה .
הלכנו לבר באמצע העיירה , פה היו העקבות של כרטיס האשראי של סמואל קולט .
נכנסנו אל הבר המון אנשים ובחורות מסתובבות הלוך ושוב .
מזל שהלבשתי מתאים חשבתי וישרתי את החצאית המיני שלרגליי , לבשתי גופייה שחורה צמודה וחושפנית וחצאית מיני כחולה , לרגליי נעלתי נעלי עקב שחורות גבוהות .
בדרכי לבר, זרקו לי גברים מחמאות כמו "יפיופה "וביבי בואי נעשה משהו מעניין" התעלמתי מהערות שלהם והלכתי לצד בריאן הבחור ששכן בחדר ממול .
"מה אפשר להביא ליפיופה אמיתית כמוך?" שאל הברמן עם חיוך על פניו .
"כוס מים" אמרתי וחייכתי אליו את החיוך הממיס שלי .
הוא קרץ אלי והביא לי כוס מים , ולבריאן כוס קרח מלא בוודקה .
הבחנתי בו מזווית עין , אותו אחד שהופיע בקלטת של מצלמות האבטחה , בקלטת בו הוא רוצח את הוריי.
חשבתי על האקדח התקוע בשיפולי גבי בחגורת החצאית .


תגובות (5)

תמשיכייי…!!
לא הצלחתי להוריד ת'עניים מהמסךך!!
יש לךך כתיבה מהממתת!!

31/12/2012 11:41

תמשיכיי במהיירות , אייזה סייפור מוושלם :)

31/12/2012 12:36

אין כזה דבר חמש תגובות ממשיכה
את עכשיו ממשייכהה!!!
תמשיכי ^^
ושנה טובה

31/12/2012 12:39

עאעאעאעאעאעאעעא
תמשיכיייייייייייייי!!!!!!!!

31/12/2012 12:41

ווווואוווו תמשיכייי מידדדד!!!
אימלה איזה סיפור מושלםםם :))

31/12/2012 14:50
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך