בקי
מזל טוב ומבורך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אהבה מיוחדת במינה "אל תשליכני לעת זיקנה" פרק ל"ח

בקי 31/01/2012 579 צפיות 3 תגובות
מזל טוב ומבורך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לבי ודניאל המשיכו לתכנן את עתידם המשותף כשהם יהוו משפחה אמיתית כאשר בעוד חודשים אחדים יתווסף תינוק או תינוקת ואולי תאומים ? חחח.

הם המשיכו ליהנות אחד מהשנייה והיה להם חבל להיפרד זה מזו אך המציאות מחייבת ובעוד יומיים יצטרכו להיפרד כשלבי חוזרת ארצה.

בשעות הערב הציעה לבי שיצאו לטייל בעיר האורות כשהיא רוצה לקנות שלוש מתנות אחת לניסן מנכ"ל המוסד ואת שתי הנותרות לסופי ועמנואל.

דניאל שמח על הצעתה של לבי ואכן הם מיהרו לנסוע למרכז העיר ונכנסו לחנות שעל השלט היה כתוב "מתנות"

הם הסתובבו בתוך החנות היפהפייה ודניאל הציע כי לניסן יקנו עט יוקרתית כשיבקשו לחרוט עליה : "באהבה מלבי" ולשתי הגברות הם בחרו צעיפים סרוגים בעבודת יד צעיפים אשר תתעטפנה בהם ויחושו רק חמימות.

המוכרת ארזה את 3 המתנות ודניאל שילם לקופאית של החנות.

"לבי אמר דניאל: מה דעתך שניכנס לאכול משהו מבושל פה במסעדה שהשף שלה ידוע בתור בשלן פרפקט"

"בסדר חמוד שלי"

הם נכנסו למסעדה כשריחות של תבשילים טעימים הורגשו באויר. על השולחן היה תפריט בשתי שפות באנגלית ובצרפתית כשלבי קוראת באנגלית ודניאל בצרפתית ולמרבה הפלא שניהם בחרו את אותה מנה בדיוק נמרץ.

כשהמלצרית הגיעה לשולחנם הם הזמינו לפי התפריט ודניאל שאל באם אפשר לקבל גם מלפפונים חמוצים" "יש לנו מלפפונים חמוצים בחומץ שם עבודתו של השף שלנו עבודת בית".

לבי ודניאל פרצו בצחוק לאחר שהיא המלצרית מיהרה למטבח להזמין את המנות של שניהם.

המנות הגיעו וטעמם היה משובח להפליא פשוט טעם ביתי מובהק ועל המלפפונים רק תשבחות מגיע לאותו שף, לבי אכלה את כולם כאילו לא באו אל קירבה , "לבי חייך דניאל מה את עושה עם כל המלפפונים האלה החלטת להלעיט את התינוק או התינוקת שלנו רק במלפפונים חמוצים"חחחח

היא התעלמה משאלתו ואמרה לו שישאל את המלצרית באם אפשר לקנות צנצנת כזו לבית.

לאחר שסיימו את הארוחה כשהמלצרית הגיעה לוודא שהכל בסדר ואם הם מעוניינים בקינוח לבי ענתה שהיא באמת רוצה עוגת סברינה תביאי 2 בבקשה ודניאל משתדל חלילה לא לצחוק ושואל באם אפשר לקנות לבית מאותם מלפפונים שכפי שאת רואה אכלנו את הכל בצ'יק צ'אק.

היא חזרה לשולחנם עם 2 עוגות סברינה וצנצנת גדולה עם מלפפונים חמוצים וחשבון מפורט, דניאל הושיט לה את כרטיס האשראי שלו וקיווה שעוגה אחת תהיה שלו אך טעה לבי חיסלה את שתי העוגות בין רגע, "מאמי לא הזמנת בשבילך קינוח"? הוא חייך אליה ואמר לה שהוא שבע מאד מאד.

לאחר תשלום החשבון ותשר שהשאיר דניאל עבור המלצרית יצאו עם הצנצנת שבתוכה משהו כמו יהלומים נמצאים בה, להסתכל כיצד לבי מסתכלת עליהם בעיני אהבה פשוט חבל"ז..

בדרכם הביתה דניאל שאל את לבי היכן היא רוצה שיתחתנו ? היא חשבה רגע ואמרה כי לדעתה כדאי להינשא בבית כנסת בארץ, הנישואין שמתקיימים בארץ בבתי כנסת מקבלים ציביון יהודי מובהק מאד מאד כשהרב במהלך הטקס שר מתוך שירי התפילה ולעיתים אפשר להזמין גם מקהלה אשר מלווה את הרב והטקס מדהים.

לאחר שתשבור את הכוס מקווה מאד שתצליח במכה ראשונה ☺☺ לדעתי אפשר להזמין כמה אנשים שקרובים ואהובים עלינו לאיזו מסעדה שיש בה גם תזמורת כשבעלי המסעדה מודעים שיגיעו כך וכך אורחים, הם מכינים שולחן יפהפה כשאגרטלים מעטרים אותו והתזמורת מקדמת את כל החבורה בזמר מרגש מאד ובסופ של יום איזה כייף לבי ודניאל נשואים זה לזו.

מזל טוב אהובי, היא נישקה לו בחום ולא הספיקה לומר כמה היא אוהבת אותו וכמה היא חשה תודה כאשר הוא משנה את כל חייו הן בסטטוס שלו וזה לא הכי חשוב החשוב הוא שינסה להתאקלם בארץ הן בעבודה והן בכל המנטליות שהיא למעשה זרה לו.

"לבי תודה שאת מהללת את מעשי אך גם אני אוהב אותך הכי הכי בעולם וכך שכל דבר אשר אשנה בחיי המאד חדגוניים והוידועים מראש זאת אעשה מעמק לבי."

נפלא נפלא מתוק שלי ועכשיו אני מציעה שניסע הביתה ונכנס למיטה כי התגעגעתי אלייך אהובי היקר.

גם אני התגעגעתי מאד השיב לה דניאל וכמובן שישר נלך לישון אלא אם תרצי אולי איזה מלפפון חמוץ ☺☺☺☺☺ , ,לא דווקא אולי תהיינה לה מישאלות אחרות אך לא אגלה לך כעת כדי שתופתע אהוב שלי יקר מפז.

המשך יבוא


תגובות (3)

מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!! המשך דחוףףףףףףף

31/01/2012 09:17

מזל טוב :) תמשיכי :)

31/01/2012 09:24

ממשיכה מיד !!!!!
תודה בשמם של המתוקים שלנו ☺☺☺☺

31/01/2012 09:50
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך